fijn om te horen go4baby dat t goed met je gaat! hopelijk kan je weer snel aan de smep... ik ga er zo even vandoor! kom vanavond nog wel weer kijken! liefs marieke
Ik ga me er ook niet meer zenuwachtig over maken, heeft toch geen enkele zin. Mijn schoonzus belde me vandaag, en vroeg om het nummer van de verloskundige om een afspraak te maken. Het kind is volgens mij echt al 12 weken zwanger, maar gaat nu eens een keer op haar gemakje een afspraak maken. Echt, zij is zo onwijs relaxed met dat soort dingen. het is haar derde, en ze heeft zoiets van: ach, waarom zou ik haast maken. Wel grappig. Marieke, was het echt je ongi, of alleen een beetje bloed? Kan een innesteling zijn. Fingers crossed!
Zo dames... SMEP'n was toch van oorsprong bedoelt om weer zwanger te raken na een MK? Dan is de eerste SMEP weer een feit hier \/ Was ook de hoogste tijd om het zaad te verversen... Daar had ie heel lief meegewacht... Voel me weer super goed!
Nou ik reken op de SMEP-army idd. Hier nog geen tekenen van rood... nog gewoon wit.... Normaal komt het bij mij ook in de morgen door... [-o< [-o< Ik heb al zoveel schietgebedjes voor anderen gedaan nu maar eens een voor mezelf Heb nu wel een beetje pijn in de onderbuik en wat last van de onderrug dus kan duiden op aanstormend Nou Cynthia, ik was bij mijn eerste zwangerschap ook super relaxt maar dat ben ik nu echt niet meer denk ik .... Vlieg nou al tegen de muren op Sorry ben vandaag een beetje alleen met mezelf bezig
*doet ook even mee met het ELLENK ROZE schietgebedjes programma * Innestelling voelt net als ongi krampen hoor Ga even lekker koffie drinken! Zo lang niet meer aan toe gekomen! Tot later!
@go4baby, ik heb wel heel vaak koude voeten, en die krijg ik zelfs met de warmste skisokken niet warm... Miet ik echt in bad ofzo. Ik snap het dus ook niet, als danseres zou ik hele goeie doorbloeding moeten hebben...
Soms moet je ook gewoon even met jezelf bezig zijn, zo goed als je voor een ander bent, moet je ook voor jezelf zijn hoor! En ik zal ook een schietgebedje voor je doen! Ben heel benieuwd, wanneer ga je testen? Zondag zei je toch? Kan me voorstellen dat je nu niet meer zo relaxed zou zijn. 15 weken is niet niets. Maar ik probéér relaxed te zijn, wil niet zeggen dat ik niet een beetje bezorgd ben.
Ellenk, spannend hoor. Maar wist je nu precies wanneer je ei is geweest en is je lf altijd hetzelfde. Ik zal ook flink doorduimen. Diaantje hahahaha. Mooi verhaal met die wekker. Als mijn wekker gaat moet ik er meteen uit anders gaat het fout. Door het tempen krijg ik wel een minuutje respijt en dus tijd om wakker te worden maar dan moet ik er uit. Go4baby, de eerste SMEP een feit, hopelijk leidt het deze keer tot iets supermoois. Cynthia, mijn beste vriendin heeft eergisteren de vk gebeld met 9 weken en die vrouw zei dat ze veel eerder had moeten bellen. Maar mijn beste vriendin dacht dat ze pas met 12 weken langs hoefde te komen en belde daarom wat later. Maar ze mag nu toch komende maandag al.
Mijn schoonzus is een Marokkaanse, en heeft qua zwangerschap op sommige punten echt een heel andere mentaliteit dan ik. Zij maakt zich niet druk over dingen die ze niet mag eten of drinken (rauwe producten, teveel cafeïne, enz. enz.), tillen of andere dingen waar wij heel erg mee bezig zijn. Heel nuchter en heel sterk is ze (en mijn andere schoonzus ook trouwens), echt van het type: niet zeuren maar doorgaan.
Ja, gek inderdaad! Daarom verbaast het me ook zo! Nou, dan maar extra warme sloffen kopen (vooral de zool is heel belangrijk, als ik van die hele vreslijke 'badslippers (geen teenslippers) aan doe dan isoleert dat heel goed en blijven mn voeten ook het warmst! Maar charmant is wat anders.. En onder de meeste schoenen zitten tegenwoordig van die dunne zooltjes... Dan heb ik ook altijd van die ijskoude voeten! @ Cynthia: ik vind dat super goed van je schoonzussen! Als je alleen maar krampachtig doet als je zwanger bent dan heb je ook geen leven. Mijn moeder zei tegen mij; gewoon blijven werken, sjouwen, klussen doen! Dan krijg je ook een gezond kind!
@go4baby, ik wel 3 paar sloffen hier! En nu net de verwarming nog maar 2 graadjes hoger gezet... Ik voel me dus niet koud, het zijn alleen mijn voeten. Hoogste tijd dat manlief weer terugkomt.
@ Julita: tja... ik weet het ook niet. Maar bij mij helpen die leijke schuimrubbere dikke badslippers het beste... Met dat klitteband en echt van die schuimrubbere isolerende zolen! Hier een leuk roze paar voor je
Hallo dames, ik mag weer in het rood, helaas ongi geworden... Op naar ronde 6! Mijn volgende NOD zal rond 17 januari zijn! Fijn weekend allemaal.
Go4beeb, die ik heb nog nooit geprobeerd, het is een idee... @Jikke, wat balen meid...Suc6 in de volgende ronde