Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik vind dat ook goed ja, maar ik vind ook wel dat ze zich af en toe wel wat meer mogen laten verwennen, al is het maar gewoon omdat dat ook lekker is op z'n tijd. De vorige twee zwangerschappen weigerde ze gewoon hulp aan te nemen, en twee dagen na de bevalling stond zij in de keuken voor haar kraamvisite. Dat vind ik toch wel wat ver gaan.

maar mijn moeder zegt ook altijd: je bent niet ziek, je bent alleen maar zwanger, dus je mankeert niets.

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Je mag je natuurlijk laten verwennen, nu is de tijd! Maar als je maar niet de hele tijd in de stress zit!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Jikke: verdorie! Dikke knufffs! Op naar de roze ronde ;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Jikke, balen :( Hoop dat ronde 6 je meer gelukt brengt ;).

Go4baby, weer back in business? Haha, en dat met de kleine man op bezoek ;) of is ie alweer weg?

Ellenk, nog steeds geen rood? Duimen blijven hier draaien...

Dacht net even wat boodschapjes te gaan doen... en ben nou helemaal afgepeigerd :-? Toch echt een griepje te pakken geloof ik. Ga zo maar weer even een middagdutje doen ;)

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    tot morgen dames!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en Julita, deze zijn helemaal goed, hou je superwarme voeten in:
    Zijn de "cosyshoes" van Falke...

EDIT: plaatje doet het niet, even googelen op "cosyshoes" en "Falke" en je ziet ze. Trusten!

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nope nog steeds geen rood.
    Nog steeds witte afscheiding.....

Koude voeten is echt verschrikkelijk. Ik leg ze ook altijd tegen mijn mannetje aan, vind ie niet zo erg. Heb je geen waterzak Julita?

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    yvette heb je een pb gestuurd ;)

9. daar was ik weer even. heb maar klein beetje bloed in maandverband gehad.. krampen zijn ook weg, terwijl ik normaal verga van de pijn als ik ongesteld ben. t was ook wat bruinig bloed.. misschien eerst t oude bloed eruit dan t nieuwe ofzo... w8 t wel weer af... als t morgen nog zo is kan ik mn banner maar weer veranderen...

liefs m

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marieke... beetje bloed op dag 6 na je ei.... ? :) ;)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mee eens...maar wil je niet gek maken Marieke.... ;)

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja dat klinkt idd goed hoor! ;) :) 8)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zo. heheh..ben eindelijk weer bij...7 pagina's moeten lezen! Pfff

En wat zie ik nu? Nou is iedereen offline? Nou zeg :(

Hier temp vanmorgen slechts 36.4. Wel wederom slijm gespot...dus zal wel weer een hele lange cyclus worden!

@Ellenk: ik duim ook voor je!
    @Marieke: klinkt eigenlijk wel erg goed hoor! duimerdeduimduim!
    @Go4baby: U GO 4 BABY Girl!
    @Miepie: potverdikkie...griep? Dan weet je nog niet hoe je temp gewoon zou zijn dus! Ik hoop dat je je gauw beter voelt!
    @Diaantje:frummel maakt nou al stampei? Ik hoop niet dat het er ook een wordt met een ochtendhumeur ;) (Mijn zoontje wordt altijd erg sjachie als je hem wakker maakt... en maakte ook altijd al zo'n stampei in de buik :( )
    @Zico: spotting al voorbij?
    @leentje: rust al weer gevonden?
    @Yvett: jij ook al weer een beetje rust kunnen vinden?
    @Jikke: baluh...gauw wegjagen die duivels!
    @Beastie: ben stiekum een beetje boel verliefd op je gummibeertje ... ;)
    @Julita: die badslippers werken bij mij ook altijd goed...enige nadeel is dat ik altijd m'n voeten direct weer koud heb zodra ik ze uitdoe :(

Ben ik nog iemand vergeten? Sorry!

Liefs Tezzz

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhhhh.....
    Ellenk & Marieke: hier draaien duimen in volle vaart rond op de duimenrotonde... ;)

Wat is het hier verder rustig geweest vanavond zeg! Iedereen weer op weekend ;)

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee en Tezz was er gewoon ook!

Wonderlijk met die temp van jou zeg! Ik hoop dat dat vruchtbare slijm dit keer ook een ei tevoorschijn gaat toveren!

Lekker slapen (of SMEP'n dan maar!)
    ps. nu toch maar aan een ovu testje beginnen? ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja! Ik ben er weer! Daggie druk geweest...moet soms ook he ;)

Tja...die ovutests...vorige cyclus op dag 39 m'n ei, nu geen tests in huis (alleen een zw.sch.test) en bij bestellen krijg ik ze pas maandag...nie leuk en dus ook nie handug! :(

We gokken het er maar gewoon op. 't is zo wel een erg gezellige lange cyclus ( :oops: ), dus dat is dan ook wel weer leuk natuurlijk! :). Wanneer dat ei ook komt, we hebben 'm i.i.g. haast niet kunnen missen!

Vandaag over 5 weken wordt m'n zoontje 4. Zitten we al heel lang op te wachten (mag íe ein-de-lijk naar school ;) ), maar toch...al VIER! Zucht...

But now for something completely different....
    Ben de hele dag niet thuis geweest en heb al sinds gisteravond een van mijn katten niet meer gezien. Ik begin me een beetje zorgen te maken... :(

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Tezzz: oei een kat kwijt klinkt niet zo fijn... Ik hoop echt dat die even ergens aan het buurten is omdat je niet thuis was en lekker ligt te spinnen bij een oudvrouwtje op schoot!

Jaja, dan gaat die kleine man alweer naar school! Spannend hoor voor hem! Is hij al een dagje wezen kijken/meedoen?

En wat je SMEP cyclus betreft ... die ziet er inderdaad erg imposant uit!

nou, ik ga nog even lekker kopje thee zetten!

Lekker slapen en tot morgen maar weer (zal er trouwens niet veel zijn. We gaan morgen in ons nieuwe kantoor klussen (nee, niet SMEP'n... ;)) Vloer schuren, kozijnen schuren en dan zondag alles schilderen en vloer in de olie of was ofzo zetten (moeten we nog even uitzoeken!)

Liefs voor iedereen!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik las net dat je offerte 1200 euro was voor 30 m2? Bij ons moet het ook nodig gebeuren maar wij hebben nog wel meer vloeroppervlak ook! Dat gaat nog wel ff duren dan ben ik bang...kun je het trouwens niet lakken? Gaat veel langer mee dan in de was zetten is vergt ook veel minder onderhoud (hebben wij ook).

enne...kleine meneer mag na de kerstvakantie 2 keer kijken op de grote school voor hij begint. Hij heeft er al enorm veel zin in!

Ja, slaap lekker en veel succes met klussen morgen!

Liefs Tezzz

19. halloo
    jullie reakties doen me erg goed... mn vriend en ik worden ook al heeeeeeel voorzichtig wat positiever...we hadden de hoop al opgegeven en dachten volgende maand zeker naar de dokter te gaan.
    heb dus vanmorgen alleen bloed in mn onderbroek gehad. daarna heel klein beetje bij t afvegen... verder nog nix in mn maandverband...
    ik hoop zo dat t een innesteling is! zal t ons dan toch eindelijk gegund zijn?
    ik houd jullie op de hoogte!

liefs marieke

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oh marieke: wat spannend zeg! Ik hoop het voor je!

Deel Deze Pagina