Ja overste Tezzz... nog even wat drinken halen beneden en dan kruip ik er weer in. Om even te lachen hier mijn idiote tempkaartje :
als je niet ziek was dan wist ik het wel zeker dat je zwanger bent! Die dip is wel erg hoopgevend trouwens! Goed...en nou goed drinken en hup! je bed weer in hoor! Tot later! Liefs Tezzz
Dat snap ik meid, iedere ronde is een teleurstelling en zorgt voor verdriet. De huisarts zal je toch echt moeten doorverwijzen nu.
wauw, ja! Echt mooi zwanger buikje! Ik hoop voor je dat je taille blijft! (wat dat betreft wens ik ook iedereen een jongetje toe, want die zijn veel aardiger voor je taille na de bevalling )
@Tezzz, zo blij dat je kat weer terug is! @Marieke, dikke knuf meid. Ik hoop dat je nu wel verder word geholpen. @Miepie, beterscahp en op naar de roze wolk!
@Julita: ja, ben ook echt heel blij! Het was onze knuffelkat die weg was. Die ander is wel vaker een hele dag de hort op maar deze komt altijd savonds de kids naar bed brengen...en nu dus 2 avonden niet. Maar hij is gelukkig weer terug en ligt weer als vanouds op onz bed te slapen Hoe is het met jouw katten? Zijn ze naar een pension gegaan nou?
Ik moest ook meteen aan die van mij denken inderdaad. We hebben heel mss iemand gevonden die ze wel 3 maanden wil nemen. Ik ga morgen kontakt opnemen met die persoon. Als dat niet lukt moeten ze een pensioen in...we hebben er al een paar uitgezocht, maar ik vind het zo zielig.. Ik mis ze heel erg, helemaal als ik alleen thuis ben zoals nu.
Ik snap je helemaal. Toen wij in de herfstvakantie een weekje weg waren, moesten we tussendoor 1 dagje naar huis. Ik was zo blij om dat ik ze toen ook even kon zien! Wanneer komt je mannetje weer thuis? Zonder man EN zonder katten! jij sielug! Goh...zijn er al weer 3 maanden voorbij sinds je verhuist bent? Dat gaat ook snel zeg! Nog een paar maandjes en je kunt ze weer lekker knuffelen! En komende maand zwanger...Jij krijgt een prachtig 2008!
haha, jij was ook helderziend toch? Laten we het hopen. Het is even een raar moment om nu bijna op dfe helft te zitten. Ik heb aan de ene kant het gevoel dat ik hier al jaren zit en op andere momenten voelt het alsof ik er net ben. Het is hier wel fantastisch, maar katten weer zien is ook leuk. Manlief komt maandag avond thuis! Goed voor het smeppen, extra intens omdat ik hem heb gemist!
En mooi op tijd voor je ei en je onderzoek! Nou, nog 2 avondjes films en snaaierietus dus. En jezelf maandag lekker verwennen met leuke lingerie enzo. Helemaal klaar voor als hij thuiskomt! Alvast veel plezier!
@julita, gezellig dat je man weer thuis komt en wat een timing. @Tezz, fijn van je kat, wij hebben ook 2 katten, laatst had eentje blaasontsteking zo zielig. Maakte ik me ook zorgen. @Miepie, Beterschap. @Marieke, hoop dat je snel roze bent en wel wordt doorverwezen. Beetje zuinig van die huisarts om alsmaar te wachten. Ik ben bezig met m´n laatste weekje voor de vakantie. Ben helemaal afgedraaid. De leerllingen zijn ook moe. Ben echt de dagen aan het tellen, wat dat aan gaat en dan lekker kerst! Ben vanmorgen een trouwjurk wezen passen met m´n moeder en zus. Maar ze waren zo kritisch. Moeilijk kiezen hoor. Heb twee gegadigden. Verder op de wachtbank. Voel niet echt iets. Denk dat met de stress van de laatste week voor de vakantie, het misschien weinig kans maakt. Weet niet of zoiets dat beinvloed? maar ja iedereen is toch wel eens gestressd? Fijne zaterdag iedereen, liefs Elba
@elba: toen ik zwanger raakte van mijn eerste zat ik tegen overspannen aan...stress hoeft dus geen factor te zijn! Heb toen wel superlaat pas getest omdat ik de stress de schuld gaf van mijn overtijd zijn!
@elba, leuk bruidsjurk passen! Ik heb er maanden overgedaan om dejuiste te vinden hoor, neem de tijd. Wanneer is de grote dag? Ik denk niet dat dat soort stress invloed heeft hoor, geen zorgen om maken. Juist lekker dat je je met je koppie aan iets anders zit.
Hee meiden alles goed hier? Hier bij ons is de spanning te snijden heb af en toe ongi krampje, maar ook steekjes rond mij navel en dat heb ik anders nooit. Ook 3 dagen geleden geslaapwandelt, heb ik nog nooit in mijn leven gedaan en ook al twee nachten verschrikkelijk aan het praten in mijn slaap hahah xxxx
O, Julita en Tezz, Fijn dat jullie dat zeggen. Maak ik me geen zorgen over de stress op school. Ik ben dit jaar namelijk begonnen als leraar en dan moet je echt erg wennen. Wat tieners allemaal niet uithalen! Al gaat het best goed hoor. Ik ben zelf alleen niet zo rustig 26 April is de grote dag. Was met m´n moeder en zus. Heb ook in een andere winkel gepast. Daar was een hele mooie wat eenvoudigere wat goedkopere jurk en in de winkel van vanmorgen was een meer versierde maar veel duurdere jurk. Ik vind het moeilijk kiezen. Wil wel voor de kerst besluiten want de levertijd schijnt 4 maanden te zijn en dan kan het nog net voor april. Als jullie advies hebben? De damens van de winkel zeggen dat een buikje niet erg is, dus daar maak ik me geen zorgen over. Kan toch best zwanger trouwen? Mocht het lukken nu. Maar ja dat kan ook best wel even duren. Dus we hadden geen zin de bruilofd uit te stellen. Julita, trouwens, ik hoop dat je katten inderdaad bij iemand in huis kunnen. Toch wel gezelliger dan een katten hotel. Hoe is eigenlijk jouw progesteron test verlopen of was het bloedprikken ergens anders voor? Of vergis ik me? Grappig tezz, dat jongens makkelijker bevallen. Dat wist ik niet. Groetjes, liefs Elba
Hoi Wendy, Kan me voorstellen dat dat spannend is. Nog een dagje tot testen. Ik weet nooit zo goed hoe je symptomen moet interpreteren, maar ik zou het ook spannend vinden. Hoop het voor je, ben benieuwd. Kijk je wel uit met slaapwandelen? Veel liefs, Elba
Hé Elba, wat grappig; ik geef net 2 (1/2) jaar les op een middelbare school en ben afgelopen jaar 27 april getrouwd . dat was dat enige weekend mooi weer afgelopen voorjaar, 28 graden! Mocht je nog een tip kunnen gebruiken (eindje rijden voor jou, maar ZEKER de moeite waard!) www.anastasi.nl > maakt op maat jurken voor niet veel geld.
Haha ja dat doe ik! ik heb ook de hele dag honger, maar we gaan maar nergens vanuit, toch blijft het iedere maand spannend. Morgen avond of maandag ochtend testen we als er nog geen ongi is! xxxx