Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Elba: jongens bevallen niet makkelijker, maar zijn beter voor je lijn! Na de bevalling van mijn zoon was ik aan het eind van de kraamtijd bijna alle overtollige kilo's al kwijt. Bij mijn dochter duurde dat 1,5 jaar!

@wendy: spannend hoor! Kan natuurlijk ook komen van de spanning dat je zo onrustig slaapt. Maar pas je idd wel op met dat wandelen in je slaap?

@Julita: slaap lekker!

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Honger zei je?Wendy, succes met wachten tot maandag hoop dat je droog blijft.

O jongens beter voor de lijn.

Ik ga maar eens wat eten.

Ook van mij Julita slaap lekker en Wendy voor vannacht wandel ze!

Groetjes Elba

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha dankje elba eet smakelijk!

xxxx

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Julita: ja buikje groeit harder als dat ik had verwacht hahaha :D

@ Tezz: Mijn voorgevoel is ook een jongetje, dus hopelijk blijft de taille een beetje.
    Anders wordt het hard trainen na de bevalling hihihi

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee wendy jij ook succes meis...

Miepie, ff op de site gespiekt. Heb al een hele mooie voor mezelf gezien ;) En idd. tenminste betaalbaar!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @daantje: ze zeggen dat je bij een jongetje meer de buik naar voren draagt dan bij een meisje, maar ik had gewoon twee keer dezelfde buik hoor! En toch allebij de geslachten! Had alleen bij mijn zoon veeel meeer zwangerschapsverschijnselen, dan bij mijn dochter.

gaat iemand nog wat leuks doen vanavond? Of allemaal lekker aan de smep? (Is ook leuk natuurlijk ;) )

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom me ook weer melden :oops: Sorry, maar de afgelopen tijd is het bij ons zo'n gekkenhuis :(

@Yvett, balen hoor dat je je vriend je zo'n zware kl*te streek heeft geleverd. Maar ik moet me eerlijk gezegd afvragen of jullie relatie zowiezo wel goed was... jij was destijds toch ook "verliefd" op die andere man? Ik zou lekker een poosje voor jezelf nemen, herstellen van je ongeluk en eens goed uitvogelen wat je nu wilt... als hij je zo bedonderd dan is ie je niet waard. En als ie echt spijt heeft dan moet ie maar eerst door het stof. Sterkte meid!

@Ellenk, wat spannend meid... ik ben erg benieuwd en ga heel erg hard voor je duimen dat je zwanger bent en dat je straks kan genieten van een goede zwangerschap! Je hebt het ook nu wel eens verdiend dat het allemaal goed gaat en mee zit!!

@Beastie, wat een mooie foto van de echo!!!! :oops: Kan goed begrijpen dat je helemaal verliefd bent! Je bent alweer 10 weken... :confused: jeeee wat gaat dat snel!!!!

@Diaantje, wat super meid dat je je kleine al zo goed kan voelen. En nu al een eigen willetje met dat uitslapen! Ik hoop dat ie dat straks ook doet als ie eenmaal in z'n bedje ligt ;)

@Go4baby, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat en dat je alweer voor de fun gesmept hebt! Hopelijk gaat 2008 een beter jaar voor je worden meid! We gaan gewoon gezellig met z'n allen samen zwanger worden! :D

@Julita, ojee, ik zie dat je woensdag al een HSG krijgt... Jee, dan hoop ik echt dat het deze ronde helemaal goed komt, veel vrouwen worden na de HSG nl. zwanger! Oh ik hoop het echt zo voor je! Na al die testen en onzekerheid na die samenlevingstesten... jee meid jullie hebben het ook echt verdient!!!! Hoop dat je vanavond en morgen nog ff goed doorkomt en dan maandag extra goed smeppen!

@Zico, meid ik hoop echt dat je een innesteling hebt! Ik ga echt super hard duimen. Dat dipje zou idd goed een innesteling kunnen zijn (heb ff je kaartje gezocht) nu mooi hoog blijven de komende 9 maand ;)

@Tezzz, fijn dat je kat erweer is! Oja, wordt tijd dat je ei zich nu eens gaat melden... je moet mij niet na doen met die vervelende lange cyclussen. :( ik zal hem wel ff roepen, misschien helpt het; SPRING EI, SPRING!!!!

@Miepie80, Beterschap meid, ziek zijn is ook niet leuk en al helemaal niet in het weekend :( Dit is om je een beetje op te beuren!

@marieke, wat onwijs k*t zeg dat je weer ongi bent :x Bah, ik wil je ook graag zwanger zien :( Meid, als jullie door willen naar de gyn dan moet je dat gewoon eisen van je ha hoor! Misschien is er iets heel simpels wat ontbreekt ofzo waardoor je dan sneller zwanger kunt worden. en dan kan je dat maar beter zo snel mogelijk weten. Iedere keer die teleurstelling van die ongi is toch ook verschrikkelijk :( Ik hoop ook dat 2008 jullie een mooi kindje mag brengen!

@elba, leuk zeg trouwjurk uitzoeken! Hopelijk vind je de jurk van je dromen! Succes ook op de wachtbank!

@wendy1983, oh morgen je NOD! Wat spannend zeg! Ik hoop op een mooi roze uiteinde van 2007 voor jullie!

@Daantje82, wat een mooi buikje meid! Wauw! En 07-01 al een pretecho, dat lijkt me zo gaaf! Leuk vooruitzicht meid!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me wel een beetje k*t voel. Zit nu lekker op de "nieuwe" bank in ons "nieuwe" huisje bij de kerstboom en baal dat mijn wens van vorig jaar niet uit is gekomen :cry: Ik hoopte nu of met een kleine in mijn armen of iig zwanger bij de boom te kunnen zitten maar helaas... Ik weet wel dat ik eigenlijk nog niet mag klagen na een jaar maar zeker na die valse positieve testen van januari is het toch wel ff een kl*te einde van dit jaar.

Toch is er ook wel iets waar ik heel erg blij mee ben, ik mocht deze week stoppen met de meeste slechte van mijn medicijnen! Dit was een soort van "pretnison" ! Eerste pluspuntje, ik ben gelijk 1 kilo kwijt in een paar daagjes! Ik ga proberen om nu weer wat meer hier bij jullie te zijn.

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Nogmaals mn vraag: weet iemand precies wat spotting is, hoeveel dat is en hoelang zoiets duurt

Verder iedereen smep ze

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sorry geen ervaring mee...

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Spotting is het verliezen van bruine afscheiding tot licht rood bloedverlies zonder dat je ongesteld bent. Dit kan dagen tot zelfs weken duren...

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb ondertussen wel een tampon nodig, deze alleen tegen doorlekken. Neem aan dat dat geen spotting is. Kan het dan een tussentijdse oftewel ovulatiebloeding zijn. Zit halverwege mn cyclus. Vandaag toch nog maar effe gesmept.

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zou van een eisprong kunnen zijn, Nyncke... afwachten maar :-?

Wieffie, bedankt :). Ik zit een beetje met hetzelfde gevoel ja, had ook niet gedacht niet-zwanger 2008 in te gaan... ok, hebben nog 1 kans, maar ga er intussen al vanuit dat het wel weer niet raak zal zijn :-?

Ben een beetje eigenwijs geweest en toch meegegaan naar de verjaardag van mijn schoonzusje net... maar nu dus al weer thuis, in de hoop dat mijn man wel een lift van iemand krijgt ;).

Ellenk, mooi he? als je kijkt bij "echte bruiden" vind je ook een foto van mij en mijn man... heet eigenlijk Willemien

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb het al van dag 18

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve Wieffie! Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Je schrijft altijd zulke lieve dingen voor iedereen, ik vind het je altijd super goed bij bent!

En ik hoop dat je met gekkenhuis bedoelt dat het met jullie eiegn bedrijf ook goed gaat! Hier wel. Die magische grens van 01-01... heerlijk... maar ben wel gesloopt!

Ik had vorige kerst ook precies diezelfde wens... en dit jaar nog maar een keer! En inderdaad we gaan er gewoon helemaal voor: met z'n allen zwanger in 2008! En dan zien we wel of we gaan bevallen in 2008 of dat dat dan 2009 gaat worden. Als we maar gewoon allemaal zwanger zullen worden in 2008 (maar nu mag natuurlijk ook nog!)
    Ik ben hele benieuwd wanneer ik weer een ei ga hebben. Ik ben weer helemaal goed. Geen spotting ofzo meer gehad vandaag!
    Morgen lekker weer aan de SMEP!

We hadden vanavond een etentje van mn schoonfamilie en de zus van vriend vroeg of ik geen kinderen wil (alle kids daar zijn ouder dan zoon van vriend). Tja.. ik heb gezegd dat we dat zeker willen, maar dat het nu even niet zo aan de orde is :^o Tja, sorry, maar ik had geen zin om het haar te vertellen van mn MA.
    Mijn ouders, zus, broer + schoonzus weten wel van mijn MA maar vriend wilde zijn familie pas inlichten na de 12 weken echo. Nou, prima... Ik vind het nu niet erg omdat ik anders de hele avond van die vragen zou hebben gekregen als "en hoe is het nu met je.."

@ Tezzz: wat fijn dat je kat er weer is! En hoe is het verder met je ei enzo... het blijft maar raar met die zigzagtemp van jou!

Voor alle andere, gewoon veel knuffels en morgen meer (alhoewel we dan verder moeten vloer schuren want het is nog niet af.

Liefs!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goeiemorgen! Het word steeds erger met me.. Vandaag echt pas om half 12 wakker. En s'nachts natuurlijk niet kunnen slapen...

Elba, ze maken je nerveus met die levertijd dat had ik ook, maar ze willen die jurk echt wel aan je verkopen hoor and als jij eind januarie beslist dan lukt dat ze echt wel hoor. Maar ik had hetzelfde, je wil dan toch geen risico lopen.
    Kiezen moet je doen met je gevoel en niet met je portomonnaie...Ook makkelijker gezrd dan gedaan, maar het gaat erom dat je je er helemaal perfekt in voelt al kost ie een paar honderd meer. (vind ik)
    Progesteron test resultaat was ietsje laag, ze hebben weer geprikt en ik denk dat ik de uitslagen van die en nog meer tests krijg als ik voor me HSG ga.
    Ik krijg er gewoon bijna zin in die HSG! Ik hoor zoveel 'goeie' dingen over!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee wieffie!

Bedankt dat je mee duimt voor ons! Hier nog geen ongi te bekennen. Als er vanavond nog geen ongi is gaan we testen!

xxxx

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Mag ik vragen wat je al vanaf dag 18 hebt?

@miepie: een tussentijdse bloeding en eisprong? Kun je me daar iets meer over vertellen. Mn ovutesten zijn nog nega (kan ook zijn dat ik ze toch verkeerd gebruik)

@wendy: Ik zal voor je duimen dat je vanavond roze wordt

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ahh dat is lief van je! maar heb nu wel een beetje ongi krampjes...hoop niet dat dat een voorteken is!

Liefs Wendy

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    goede morgen iedereen,
    @miepie, bedankt voor je tip, ga kijken op die site. Grappig dat jij ook leraar bent en op 27 april getrouwd.
    @julita, ja dat vind ik ook dat je niet met je portomonaie moet kiezen. Maar m´n moeder die mee was dacht daar wat anders over. Dus ik kijk nog wat rond. Wat is HSG?
    @Wendy succes met wachten, nog een dagje, duim voor je.
    @wiefie, ik begrijp het. Vervelend is dat als je het anders had voorgesteld. Ik herken dat ook wel een beetje maar troost me met de gedachte dat het eens wel zal lukken. Maar wachten blijft lang en moeilijk.

Ik zit gewoon op de wachtbank, verder niets bijzonders gemerkt. Nog een weekje volhouden op school, geen koppen tegen elkaar slaan en dan is het vakantie. Heb een normale temp overigens 36.9. Is meestal zo´n beetje mijn temp na mijn eisprong en voordat ik ongesteld ga worden gaat hij wat omhoop en dan laag en dan word ik ongesteld.

Nou iedereen sterkte en succes, smepze en we duimen voor de roze kerst, liefs
    Elba

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee meiden, vanmorgen getest... negatief....
    Zelfs geen indroogstreepje...

Nog geen ongi gespot dus ik hoop dat ongi zsm komt opdagen...

Deel Deze Pagina