Hoi Ellenk, wat onwijs irritant. Sterkte! He Miepie, wat een onwijs leuke tip dat anastasi. Ga er heen denk ik van de week ofzo. En hoef ik ook niet te haasten met kiezen want bij hen kan geloof ik heel veel en wat een leuke jurken! Heel erg bedankt voor de tip en ook niet zo duur. Lijkt wel te mooi om waar te zijn. Nog maals bedankt! ik zal duimen voor je deze ronde. en steek een lichtje voor je aan! Zou zo mooi zijn na zo lang wachten. Succes he, Groetjes liefs Elba
He Miepie, Bedankt voor je tip. Wat een onwijs gave jurken. Ga er van de week heen als dat kan. Zal een kaarsje voor je aan steken deze ronde. Ellenk, wat irritant, sterkte. Liefs Elba
Hee Elba! Het is zeker spannend hier haha! Vannacht gedroomd dat ik zwanger was...was zo leuk! haha xxxx
Hoi lady's Ik dacht laat ik ook maar weer eens smeppen. Ik ben vorige maand gestopt met temperaturen en natuurlijk opeens een cyclus van 36 dagen..Nu zit ik alweer op dag 20 en had nog geen positieve test gehad. Ik dacht voor de grap net, laat ik er nog eens 1 doen en wat denk je vet positief.... Vanmorgen al geklust, dus dat betekend morgen en overmorgen en dan 1 dag rust en dan nogmaals toch? Ik hoop heel erg dat ik met oudjaarsdag kan testen. Het lijkt me geweldig om positief het nieuwe jaar in te gaan... Succes allemaal.
goeiemiddag ladiezzz! mijn temp vanmorgen 36.6. Nog steeds geen ei dus... krijg wat! Gisteren nog gesmept, maar kwam veel meer terug dan laatst . Ik snap er niks meer van hoor. Weet iemand ook of je temp zo kan stijgen en dalen als je wel zwanger bent? Want mijn ongi is zonder krampen verlopen, heb twee weken lang spotting gehad, enorme vreetbuien afgewisseld door totaal geen zin in eten, heel weinig puistjes en dus wel steeds krampen. Als mijn temp niet zo gek deed zou ik zweren dat ik zwanger was! Ik weet het echt niet meer hoor... @ellenk: geen bloed geeft moed! Over een paar daagjes nog maar eens testen dan? @Wendy: spannend zeg! @Lafemme: we gaan lekker met z'n allen zwanger zijn in 2008! Jippie!
Elba, ze heeft een eenmanszaakje, op zolder bij haar thuis (wel allemaal legaal hoor ). Superlief vrouwtje, en ze maakt alles precies zoals jij het wilt hebben. Je moet wel even een afspraak maken... mocht je mij gevonden hebben in het "echte bruiden" topic op haar site; ik was in totaal 630 euro kwijt voor die jurk Nyncke, sommige vrouwen hebben rond hun eisprong een bloedinkje, maar als je geen + ovutesten hebt gehad lijkt het me dat dat het niet is . Pfffft, voel me echt een partij beroerd hier. Had net 38,9 > kan het geen kwaad - mocht er een wonder zijn gebeurd en er cellen aan het delen zijn tot klompje ergens in mijn buik - dat ik koorts heb nu? Van mij mag het snel weer over zijn, ben al 6 jaar niet echt ziek geweest dus voel me heel zielig nu
owwwww miepie! Het kan volgens mij geen kwaad hoor. Ik was strontziek/verkouden toen ik positief testte van mijn dochter. Ik ben voor de zomervakantie ook zo ziek geweest. Boven de 40 graden koorts! Dat was me in 15 jaar niet gebeurd! Vreselijk gevoel. Snap heel goed hoe je je nu voelt! Heb jij nou ook dat je best wel verstandig in bed wilt gaat liggen, maar dat alles zeer doet en je helemaal niet lekker kan liggen/zitten/staan/hangen etc.? Veel sterkte en dat het maar gauw beter mag worden! Liefs Tezzz
Ja, inderdaad, precies zo * einde klaagzang. Wil jij wat warmte van mij? Jij zit er al een paar dagen op te wachte
goedenavond meiden! kom me alleen even melden. doodmoe, gisteren geshopt en vandaag de woonkamer helemaal leeg geruimd. wendy, ellen, ik duim voor jullie meiden! verder nog nieuws dat ik gemist heb omdat ik (ego die ik ben) alleen maar de laatste 2 pagina's heb doorgelezen?
Test NEGATIEF! We zijn best verdrietig nu! nog steeds geen ongi! Wel had ik heel erg veel gedronken en was min urine kleur loos maakt dit iets uit? xxx
Morgen nog een keer met ochtendurine, Wendy? Mielenl, alles goed met jou? Tezzz, je mag hier best tegen me aankruipen hoor . Man mopperde net ook al dat ik net een kachel ben, maar dan net iets té warm :-? Waar zit de rest? Iedereen lekker weekend aan het vieren? Julita, Beastie, Go4baby, Elba, Cynthia, Daantje, Diaantje, Yvett, etc; waar zitten jullie?
Volgens mij wordt ik zelf een kacheltje... neus begint te branden en m'n maagzuur ook... idd: WAAR IS IEDEREEN?
@ Iedereen van de zondag ploeg Hier ben ik weer... @ Miepie: jeemig zeg, echt niet fijn om zo'n hoge koorts te hebben! Ik hoop dat je er nu eens snel vanaf bent! Goed uitzieken en desnoods maar ziekmelden op het werk! Wij hebben de hele dag geschuurd (met machines en met de hand/schuurpapiertjes). We zijn in elk geval klaar met de vloer... wat een werk. Heb overal spierpijn (nu al, dus wordt nog leuk morgen). Maar was wel even lekker als afwisseling van de hele dag computer dingen te doen! Hoe is het hier verder allemaal? Lees dat Mielenl ook druk met verbouwen/klussen is! Gaat het allemaal goed? Nou, ik ga nog even wat werk verzetten hier en dan heerlijk snurken want ben echt afgepeigerd...! liefs go4baby
@Go4baby: zo, het is klaar? Dat heb je dan toch mooi in 2 dagen gefikst! Meid, wat zal jij een spierpijn hebben. Vingers ook zeer van het schuren met de hand? Gelukkig heb je voor computeren niet zo veel spieren nodig! Wat zal jij lekker slapen vannacht! Liefs...-lid van de zondagploeg-tezzz...
hi, mn handen zijn echt helemaal uitgedroogd (en ik heb ze tussendoor nog steeds ingesmeerd)... en doen overal pijn... van dat rare trillende schuurapparaat... iets anders dan deze, maar niet minder wonderlijk...
Kan ik me voorstellen, wij hebben de planken door wat beun de haasjes laten doen die hebben hem ook meteen ingeolied (hoe spel je dat ik bedoel in de olie gezet )
@go4baby: heheheh...kweet wat je bedoeld! Van het zomer toch m'n dochters kamer gedaan? Na een paar minuten schuren begonnen m'n handen steeds te tintelen!
SMEPPERS! Waar zijn jullie toch? Wat doen jullie toch allemaal in het weekend? Of kletsen jullie allemaal juist hier je werktijd vol? '' ik voel me zo verdomd alleeeheeen'' Snif! Slaap lekker! Liefs Tezzz