Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ligt dus kennelijk heel erg aan de gyn.
    Hoe is het Zico?

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goed, ben nu in blijde afwachting wat de cyclus gaat doen. Hopelijk komt de ongi erdoor, als dit niet het geval is en ik mag vanaf dag bloeding beginnen tellen zit ik weeral bijna in de vruchtbare periode. Kan ook zijn dat de bloeding een late eisprong weer geeft en dan heb ik deze ronde niet veel hoop, heb namelijk 4 dagen ervoor geklust dus dan zou het echt pas een wonder zijn zwanger te zijn.
    Dus het begint spannend te worden , ik hoop op gewoon ongi, kan ik eindelijk binnen een klein 5 tal dagen met clomid beginnen.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hoe laat is het nu bij jullie julita?

4. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    ik zal vrijdag niet gaan testen, omdat ik primolut heb gehad.
    Maar als ik dit weekend nog niet ongi word, ga ik maandag testen.

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tigger, spannend!
    @Zico, wel ok hier. Morgen dus HSG onderzoek, ik heb er best zin in, dat is dan ook een beetje de laatste test in de hele eerste serie. En natuurlijk benieuwd of ik die verhalen van verhoogde vruchtbaarheid waar kan maken!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    o sorry, hoe laat! haha. Het is tien voor 4 's middags!

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello!

Julita, succes vandaag. Laat maar even weten hoe het is gegaan, ik ben wel benieuwd.

Ik sta ook niet goed op de lijst, maar dat maakt niet uit. Mijn NOD is morgen. Ik heb vanaf gisterenmiddag al flinke krampen in mijn buik wat volgens mij niet op iets goeds duidt. Dus ik ga er maar van uit dat ik morgenochtens sjachie ben. Ach ja, dan bel ik de dokter maar meteen om een afspraak te maken.

Miepie, beterschap trouwens!

Doei

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    he bah Leentje... Ikhoop dat het niks wil zeggen.
    Het is morgen mijn onderzoek, maar lief dat je aan me denkt.

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goede morgen meiden,

KOUD HE!

Kreeg geen mail meer.....
    Nou ik lees later wel bij.
    heb ff aan mijn meldplicht gedaan!

Kijk, dag 2 alweer op mijn banner. Zo met de kerst zal het wel lekker opschieten voor je het weet is het nieuwjaar en heb ik ei ;) Ben ik toch weer positief...

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goedenmorgen... ben wat laat maar dat mag de pret niet drukken! ;)

Was te bloedprikken, alweer?, ja alweer. Kreeg gister telefoontje van de VK me bloed suiker spiegel was ietsjes te hoog, 6,3...maar de grens licht op 6,1. Dus moest vanmorgen prikken nuchter. Gemeene prik...gemeene mensen (had me pons kaart van het ziekenhuis niet mee, foei foei foei!)
    Ga er nu wel vannuit dat het oke is :D

:idea: Miepie..oww Frankrijk..SNEEUW ZEKER!! (als je nou naar Oostenrijk ging moest je even voor mij een groot bord goulash soep eten....ZOOOOOOO lekker 8) ) Nee wij gaan niet ivm het-op-me-bek-gaan-risico! Er komen nog velen jaren met wintersport...komt goed :D

Verder...iedereen knuffels...moet nu wat gaan doen :rolleyes:

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :oops: oeps...2x ;)

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Foei foei, je ponskaartje vergeten! Dat vinden ze bij ons ook niet leuk.
    Suiker te hoog! Had je net zitten snoepen? ;)

Zico mooie site, vind alleen altijd moeilijk lezen zwarte achtergrond met blauwe letters, maar ligt denk ik aan mijn resolutie.
    grappig is dat, dat sommige dingen bij jullie net anders heet. Ik moest 2 keer kijken bij onder-voorzitter voordat ik dacht o ja, vice-voorzitter..hihihi ;)

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Niet snoep, wel 3 boterhammen :oops: hahaha had er niet aan gedacht :rolleyes:

1ste keer prikken vroegen ze niet om ponskaart...nu wel ...maar nooooit aangedacht. En voor de dames was het ook vroeg... ze waren een beetje erg sjachie! :(

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames!

Hoe is het daar?

Hier een beginnend griepje, ben ik bang....:(

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja Tis ook gewoon lopende band werk viel mij op.
    En idd. 3 boterhammen.. Maar het is goed dat ze er zo strak opzitten mijn moeder heeft door suiker een mk gehad met 6mnd... Dus is voor een heeeel goed doel!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hè Beastie, naar, extra bloed prikken :( Heb er echt een hekel aan...
    Zico, mooi hoor! Helemaal zelf in elkaar gezet? Ik hoop dat je temp komende 8 maanden mooi hoog blijft :).

Ik baal ontzettend van mijn 1e tempronde.... heb er helemaal niks aan zo :( hihi, of die 36.6 van gisteren tussen alle 37,2/37,5/37,3 en 37,3 van vandaag moet een innestelingsdipjes zijn ;)... maar is wel errug veel hoger dan de basistemp van 36,3...

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguh meiden....

how is life?....
    Moest wel lachen om dat bloedprikken, ik moet elke maand prikken voor mijn reuma...maar ik keek dan echt wie er op dat moment zat bij het lab ..want er zijn mutsen bij die dus ECHT niet kunnen prikken..als er dan zo'n doos zat kwam ik de volgende dag terug hahahah
    *even kleine tip van miss prik.....als je rechts bent ..prik dan links......dan loopt het bloed makkelijker het buisje in en hoeven ze in principe niet te pieren....niet elke prik muts weet dat......en je hebt er eigenwijze mutsen bij die toch rechts prikken en het bloed eruit proberen te pielen ofzo hahaha *
    Nu we verhuisd zijn is het anders :( , bloedprikken doen ze hier in de plaatselijke sporthal, 1 keer in de week.....dus moet ik wel anders heb ik de uitslag niet op tijd binnen.(ja of ik moet naar het ziekenhuis maar dat is nogal lastig )..beetje jammerrrrrrrrrrrrrrrr, liep er vorige keer ook bij alsof mijn man me even zwaar had vast gepakt :confused: ,vind ie zooooooo erg dan hahahah, gelukkig geen zomer..ziet er niet uit met een mega blauwe plek op je arm...die van je elleboog tot aan je hand reikt :confused:

zoooooooo was het weer , wens iedereen een hele fijne dag vandaag, met een roze tintje als het ff kan hahahah
    En voor de meiden met een rode rakker op bezoek...gewoon naar buiten trappen !

Hier gaat alles goed, vrijdag naar de VK, dan gaan we als het goed is de afspraak maken voor een 20 weken echo...kan niet wachten !
    :D

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat is ook wel zo...daarom heb ik ook maar zo snel mogenlijk gedaan. Heb ook een verhoogde kans op zwangerschapssuiker...maar ze houden wel goed in de gaten bij de VK ;)

Gelukkig zijn me aderen goed te vinden en stroomt het eruit! lekker snel klaar! :D Kijk ook niet hoor als ze prikt .... Maare als je straks zwanger bent moet je er wel aan geloven ...4 buisjes bloed :confused:

heb haar gewoon me linker arm aangeboden en ik ben ook rechts. Dacht dat dat beter was ivm je bloed stroom ook via de linker kant naar recht gaat door je lijf... :rolleyes:

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik ben als de dood voor bloed prikken. Komt omdat er een keer verkeerd geprikt is, en er lucht in mijn aders is gekomen. Was echt schrikken.

En ik ben rechts, maar de laatste twee keer dat ze hebben geprikt in mijn linkerarm prikten ze mis, en juist de rechterarm was wel goed. Ik durf dus niet zo goed meer in links eigenlijk.

Hoe vaak moet je eigenlijk prikken gedurende de zwangerschap?

Deel Deze Pagina