Als het goed is 1x..3 a 4 buisjes vullen...maar als je BMI hoger is dan 25 dan heb je verhoogde kans op zwangerschaps suiker en moet je volgens mij middenin je zwangerschap nog een keertje voor suiker spiegel ... betreid je maar vast voor!
mijn bloed is ook alweer 3 x geprikt is laatste maand. Ik zit er gelukkig helemaal niet mee. Ik ging altijd bloed en witte bloedlichaampjes doneren, en dan zit je zo meer dan een uur met die naald in je arm dus....
Oh Julita, ik heb telkens het idee dat het vandaag woensdag is (was dat maar zo, dan was ik op mijn NOD niet ongi hahahaha). Succes morgen dan. Ik geef bloed en dan krijg je zo'n grote guts (zo noemt mijn vriend het) in zijn arm. En bij mij is er ook een keer misgeprikt, ik leek inderdaad een mishandelde vrouw. Doei
Hm....volgens mij zit ik precies op 25, of net eronder of net erboven. Ben wel iets aangekomen de afgelopen maand, een kilo of twee. Hé bah zeg......ik haat het echt: val altijd bijna flauw, en één keer echt. Maar ik neem m'n moeder wel mee naar het ziekenhuis, die weet precies wie goed kan prikken en wie niet!
Goeiemorgen allemaal! Prikken...iew...da's nou waar ik dus niet aan wil denken he! Gelukkig hebben ze bij mijn zwangerschappen beide keren maar 1 keer geprikt. Vond ik meer dan genoeg! Mijn aders zijn ook heel moeilijk te vinden en ik heb vooral uit mijn jeugd hele nare ervaringen ermee. (iedereen in de rij voor de inentingen, alleen voor tezzz kon weer een aparte afspraak gemaakt worden omdat ik de hele tent op de kop zette...dokter+zuster+vader om me in bedwang te houden... ) En heb ook een nare prik gehad toen ik naar het ziekenhuis moest voor m'n amandelen. Hij deed zo zeer en iedereen verklaarde me voor gek! Totdat een half jaar later (!) de punt van de naald uit m'n been was gegroeid. Toen snapten ze het ineens! Mijn vk heeft mij zelf geprikt en dat was zo gepiept! Ik hoefde de tweede keer ook maar 2 buisjes, omdat de extra onderzoeken (Op hiv e.d.)niet meer nodig waren. Wel moest ik af en toe in m'n vinger laten prikken i.v.m. ijzer. Maar dat valt wel mee vind ik. Maar ik kijk niet! brrr...ik hou niet van prikken! Ik kan prima tegen bloed, kijk graag naar medische programma's op tv waar ze transplantaties uitvoeren of zoiets, maar die naald die in vlees gaat moet ik ECHT niet zien! iew! zo...wat dat betrefd dus prikken... Mijn temp was vandaag 36.6. En ik heb gister ontdekt op Ff dat als ik nou nog twee daagjes 36.7 heb, dat íe dan eindelijk mijn ei wil plaatsen op dag 40! Eindelijk! De eerste keer dat ik waarachtig rode lijnen heb gezien! Nou denk ik zelf eigenlijk dat ik m'n ei al op dag 34 heb gehad, maar dat doet er niet toe. Ben al blij dat Ff iets ontdekt heeft! Nou hopen dat m'n temp hetzelfde blijft of iets omhoog gaat. Ben het zo zat! @Miepie: tja...je koorts verbergt je echte temp zo he? Maar toch denk ik dat je best kans maakt op zwangerschap hoor! Vanwege die dip. @Zico: dus je weet nog steeds niet of je nou ongi bent geworden of niet? Da's toch ook wat zeg! Jouw oud en nieuw wordt dus in elk geval wel bijzonder! (Of ei of testen) @Diaantje: alvast veel plezier voor vrijdag! @Beastie: het is wel heel goed dat ze er op letten hoor. Zwangerschapssuiker is niet fijn (van horen zeggen). Zo. Dat was weer een heel verhaal. En nou ben ik ook nog meiiden vergeten! Sorry hoor Jullie zijn de volgende keer weer aan de beurt! Liefs Tezzz
Hallo allemaal! Wat een ziekenboeg hier zeg! Iedereen die zich niet lekker voelt, ff goed jullie best doen om beter te worden hoor! Er moet gesmept en straks gefeest worden hoor (volgende week met kerst!)! Allemaal beterschap! Ik durf niet al te hard te hopen want is is ook al vaker niet goed gegaan maar ik had vanmorgen zo'n dip (zie kaartje in mijn album) dat het maar zo zou kunnen dat ik toch een feestei heb die zich te vroeg komt melden ff Tezzz, ik hoop echt dat ff snel je ei zal ontdekken... dan kan ik ook opghouden met eieren zoeken
Hihihihih..iedereen meteen aan de prik verhalen Inentingen prikken zijn ook zo leuk... Met dat soort dingen ga ik altijd als eerste van ons 2...toen Mark ging schrok ik hoe diep die naalden gingen! dikke 3 cm! Ja, weet het ik werk ook gewillig mee
Dames, heeft iemand hier Etos Zwanger Worden of Etos Zwanger Zijn? Ik heb die laatste, maar elke keer als ik een pil genomen heb, heb ik een nasmaak van vis, door de visolie. Heel erg smerig. Word er echt misselijk van.
Kan je die ook bij de Etos kopen? Want daar kom ik langs op weg naar huis, dus da's wel zo makkelijk.
Ik heb etos zwanger worden. Maar geen nasmaak. De tabletten van VSM kun je volgens mij ook gewoon bij de etos kopen. Tezz: fijn dat je temp al wat hoger is. de mijne was nog steeds 36.3.
baluh Nyncke! Maar ja...mijn temp blijft ook steeds steken en gaat dan weer naar beneden...dus ik wacht maar weer af of ik mijn ei nu wel ECHT heb gehad! Niets is zeker (op dit moment...).
Ik was aan de Etos zwanger worden maar ben nu weer op de oude vertrouwde tabletjes overgestapt. Vind het nl. met de komende dagen onhandig dat ik er 2 in moet nemen. We zijn alle dagen niet thuis dus dat ga ik zeker vergeten. Dan is 1tje bij het eten toch makkelijker.
Nou ik denk dat ik maar weer opnieuw ga beginnen met de cyclus. Afgelopen weekend op dag 14 en 15 licht bloedverlies (eigenlijk dag 13 's avonds laat een klein streepje bij afvegen, daarna zaterdag middag veel meer). nega testen en lage temp. gister nega test lage temp maar geen bloed meer (was zondagavond eigenlijk al weg) Ga ik net weer naar de wc en ja weer bloed en ook steken rechts onderin mn buik. We hebben gelukkig gesmept, mocht hget wat anders zijn Wat zeggen jullie dat ik moet doen? Als ik nu een nieuwe cyclus start wat moet ik dan als dag 1 aanhouden? Ik hoop dat jullie het nog snappen, ik doe dat in ieder geval niet meer
Waar haal je die nou weer vandaan? Ik zal maar niet vertellen over mijn naarste naald-ervaring (was bij een discografie, holle brijnaalden in je rug :-?) Ik heb net stiekem boodschapjes gedaan (goed ingepakt, zo snel mogelijk gefietst)... moet toch eten . Heb de rector zover gekregen dat ze vanmiddag de toetsen die gisteren en vandaag gemaakt zijn langsbrengt > kan ik vast gaan nakijken. Wieffie en Tezzz, hoop dat het verrassingeieren zijn en die temp omhoog schiet bij jullie komende dagen! Zo lang moeten zoeken naar je ei is niet leuk EDIT: Huh? reageren jullie nou zo snel, of heb ik niet gezien dat er al een nieuwe pagina was? Mijn reactie was op dat kerstei van Beastie
Nyncke, geen idee... balen als je lichaam zo onduidelijk doet :-? Ik zou even afwachten en als het bloedverlies aanhoudt vandaag idd als dag 1 rekenen....