Ohh lieverds wat is het hier weer spannend! @ Julita: las dat het bijna allemaa goed is op de prog. na... Maar die is toch beetje te laag? Zou het dat dan kunnen zijn dat het tegen houdt/ @ Tezzz: ik gok op oud en nieuw! Ik zet 25 olibollen in @ Miepie: oehoe... wat spannend Het klinkt wel veelbelovend! @ de rest: knufff! Ga weer door... pffff. Net lekker bij Ikea gegeten en het nieuwe kantoormeubilair uitgezocht.... Het gaat wel super mooi worden straks! Maar eerst nog even de laatste loodjes... en die zijn dit jaar extra zwaar!
spannend is het hier op het moment zeg! Er komt echt een roze golf zometeen! Dan is het hele smep topic leeg... Las net weer iemand die na HSG meteen zwanger was geraakt! Ik wil ook, ik wil ook! Oh ja, Goeiemoggel!
Ik ben voor het eerst op mijn NOD ongi geworden. De primolut heeft dus gewerkt. Morgen moet ik bloedprikken en dan hoor ik van de gyn hoe of wat. Mijn nieuwe NOD mag voorlopig op 20 januari. Ik ga nu weer tempen om het een beetje bij te houden.
@Miepie, meid ik hoop het zo voor je. Je verdient het echt na al die stomme indrooglijntjes en schietgebedjes en smepjes en alles... Ik duim
goedenmorgen lieffies...hier eentje snotverkouden Spannend deze week met testen....duimerdeduimduim! [-o<
snotverkouden beastie? hoop dat het snel weer weg is... Hoe staat het met je buikje, is het al te zien?
Hoi Iedereen, Zeker een spannende week en dat met kerst. @Miepie, zou mooi zijn. sterkte met het bewaren van geduld. Ik krijg het album van echte bruiden niet open. Ga er vandaag naartoe. Ben erg benieuwd. Als je ziek bent trouwens zou ik me gewoon ziek melden. Ik zou niet half gammel voor de klas gaan staan. Heeft niemand wat aan. Is iedereen ziek met de vakantie @Linda, gefeliciteerd, lijkt mij een goed verhaal. @ Tezz, op de wachtbank, gezellig daar zit ik nu ook. Ben nu in de fase dat ik mezelf altijd gek zit te maken, constant aan m'n borsten voelen en bij elk buikpijntje denk ik nee het zal toch geen voorteken zijn dat ik ongesteld word over een paar dagen. Ik vind het wel lastig dat wachten. Maar vandaag ga ik leuke dingen doen. Trouwjurk passen in Nieuwe gein. Iedereen sterkte succes, kus Elba
@Elba, ja die fase kennen wij maar al te goed! Leuk trouwjurk passen! Ik heb er echt wel honderd aangehad! Ik hoop dat je een mooi compromis vind tussen betaalbaar en droomjurk!
Dat hoop ik ook. Heb er zin in. Gelukkig meer mensen die dat gestress kennen. Het is wel een raar spelletje hoor dat je steeds 4 weken moet wachten. Hoe is het met jou Julita? Jammer dat die arts niet op die vraag van krampen inging. Wat voor een krampen waren dat? Groetjes Elba
Ik ben niet echt slank van mezelf..dus buikje is er zeker . Ga van het wekend een buik foto maken en die vergelijken met die van 6 weken geleden ...ben benieuwd...misschien wel in album Ga straks even een neusspray halen...zodat is wel normaal kan slapen. Want me slaap heb ik wel nodig
Jij mooie jurk kiezen hoor! Ik laat de mijne ombouwen tot wieg bekleding op www.skoltiez.nl staat een mapje met een paar trouwfoto´s...kan je even sfeer proeven. )had mijn jurk wel in 1 dag gekocht...het was hem 8)
Elba, veel plezier bij Anastasi! Ik vond het eerst heel raar toen ik er binnen kwam (gewoon in haar huis, atelier op zolder), maar ze maakt echt fantastische dingen voor niet veel geld . Ik zet eventjes trouwfoto's in mijn album hier, kan je spieken
Dank u, dank u Ik was ook super-relaxed, alles wat nu fout gaat kan ik toch nix meer daan doen mentaliteit...nix stress dat viel me erg mee, einde van de dag pijn in me wangen van al dat breede laggen Tja misschien ben ik erg nuchter...maar ik kan hem verkopen op marktplaats..moet er net iemand zijn die hem leuk vind en de zefde lengte/maat heeft. En de mijne was uit de uitverkoop dus echt duur was ie niet. Bewaren...wat moet je er mee...staat een beetje stof te vangen. Dus dan maar een oogverblindend wiegje 8) zonnebril vereist!
@elba, het voelde de hele tijd also my BM heel strak zat. Ik kan het niet goed uitleggen... Ook een soort schietende pijnen. Maar nu is het wegn, mss was het stress? Alles is stress... @Beastie, echtwel dat die in het album komen! Ik heb trouwens uiteidelijk de jurk gekocht die ik als allereerst had aangepast... lachen he?
Ze staan er in (eventjes maar hoor )! Beastie, niet meer ziek, wel snotverkouden. Moest eigenlijk vandaag even morgen met mijn mentorklas op stap (naar een centrum waar ze gaan dansen en muziek maken enzo :-?), maar daar heb ik nog wat te weinig energie voor. Niet meer ziek, wel errug moe dusssss..... Hoest met jou?
Het sneeuwt hier! Elba, veel plezier met het uitzoeken van je trouwjurk. Ik moet eerst nog maar eens afwachten of ik gevraagd word.