Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Sneeuw? Wat leuk! (als je lekker warm binnen zit ;))

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mijn temp is zich aan het voorbereiden op de wintersport, ik heb een berglandschap gecreeerd :):

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hihihi..nou weet het niet hoor, we zijn op onze site een zwangerschaps pagina aan het maken met echo's, foto's en een bloggie over de vorderingen en pijntjes etc etc. dus er komt wel een linkje hierzo hoor! :D

De 4de die ik aan had was hem geworden.

Ik zeg er nix over...duimen zijn rood gloeiend! :D
    Gaat aardig op het snotteren na dan..neusspray staat op het boodschappen lijstje :rolleyes:

Zag dat je ook roze en witte roosjes boeket had ;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja... ik wilde eigenlijk rood, maar Bram heeft ze uitgezocht en wilde roze ;)... paste het bij zijn stropdas :-?

Ik heb mijn jurk samen met Anastasi zelf bedacht, dus verschillende dingen aangehad en daar samen een nieuw ontwerp op gebaseerd... Heb in totaal 1 jurk en 4 bovenstukjes/rok combi's gepast geloof ik.
    Jurk hangt hier nog op de toekomstige babykamer niks te doen... weet nog niet of ik 'm ga gebruiken voor de wieg of stof ga laten vangen ;)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Het sneeuwt hier ook! :)

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    knappe meiden hoor! beastie en Miepie, jullie lijken een beetje op elkaar vind ik

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dank je wel, Julita. Hihi, wat een beetje make-up allemaal kan doen ;)
    Moet je me nu eens zien zitten zonder make-up in mijn slobbertrui! :)

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goeiemiddag dames!

Wat lees ik nu? Linda stiekem zwanger? Ik wil eigenlijk vandaag nog wel een testje zien hoor! Ik voel me veel te alleen op de decemberlijst. Kom op dames, nog even voor het nieuwe jaar, ik duim me rot!

Julita, ik hoop ook dat het nu na die test gelijk raak is!
    Tezz: wat jammer dat de test nog negatief was. Wil je nog niet naar de dokter?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeiemiddag dames!

Ik zie dat jullie druk aan het klessebessen zijn geweest over trouwjurken? Mijn moeder heeft mijn trouwjurk gemaakt. Van de stof die over was heb ik een bruidsjurkje gemaakt voor mijn dochter! Ik vond het zonde om de wieg te bekleden met m'n jurk. Maar bij ons in de familie zijn het allemaal (amateur) toneelspelers, dus het kan best zijn dat er nog eens een trouwjurk nodig is. Ik weet trouwens niet hoe het bij jullie zit, maar van vroeger uit schijnt het hier traditie te zijn je jurk voor de wieg te gebruiken hoor!

Nou, mijn temp vanmorgen was...kweenie! Mijn zoontje had weer eens de grote verdwijntruc uitgehaald met de thermometer! Inmiddels heb ik 'm wel weer teruggevonden, maar ja...heb ik nou natuurlijk niks meer aan! Mijn temp was daarstraks 37.2 en aangezien het overdag meestal een half graadje hoger is, heb ik maar gegokt op 36.7 vanmorgen. Wat betekent dat Ff eindelijk een ei aangeeft! Ik hoop dat ik dus op oudjaarsdag positief kan testen!

Het sneeuwt hier niet, maar ik heb al wel gister en vandaag wat verdwaalde natte sneeuwvlokken zien dwarrelen. Zouden we dan echt zomaar een witte kerst hebben? Niet te geloven! Zullen m'n ouders wel leuk vinden. Kweenie of jullie wel eens gelezen hebben over het Dickens-festijn in Deventer? Daar doen mijn ouders altijd aan mee (deed ik eerder ook, voor mijn zoontje begon te lopen ;) ). Mijn vader speelt altijd Scrooge. Als je een foto hebt gezien van Dickens Deventer, dan heb je hem waarschijnlijk ook al wel eens gezien! Affijn, da's dus dit weekend! Gaaf met sneeuw! Wel heeeeel erg afzien met die kou, maar gaaf!

@Cynthia: tja, met al die verlate eieren wordt het voor jou wel een eenzame decembermaand he? Maar komt goed hoor! Als we op oudjaar testen, zitten we ook nog net in december hoor ;) En Miepie is morgen sowieso ook al roze. En Linda ook. Je bent niet alleen!

@Tigger: wat fijn om ook eens wel op je nod ongi te worden! ;) En nou snel zwanger!

Liefs Tezzz

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Even snel een berichtje. Ik durf bijna niks te schrijven omdat ik bang ben dat dat ongeluk brengt, stom he.

Gisterenochtend zat ik er klaar voor, na het wakker worden ging ik direct naar het toilet om te kijken hoe erg het al doorgebroken was, maar helemaal niks! Heel de dag in de stress gezeten, ik weet niet hoe vaak ik naar het toilet ben gerend maar niks. Gisteren mijn temp lijst nog maar eens goed bekeken om te zien of ik er langs geteld had maar dat is niet. Maar er toch vanuit gegaan dat het vanochtend zo ver zou zijn. Maar mijn temp is nog verder omhoog geschoten naar een toptemp. Nu ben ik dus bang dat er misschien een griepje aankomt. Heel raar, ik verwacht mijn ongi elk moment en zit nu dus ook in de stress, echt niet leuk moet ik zeggen. Gelukkig ben ik vandaag bijna als enige op kantoor dus kan ik naar hartelust heen en weer rennen.

Ik heb even terug zitten denken en ik weet in ieder geval zeker dat ik bij de cyclussen waarbij ik getempt heb na 10 dagen telkens 's ochtends ongi werd. Ook zakte mijn temp op dag 9 of 10 met 0,2 ofzo (om later nog voor een dag of 4 wat hoger te zijn) maar dat is nu ook niet. Misschien houdt mijn lichaam me gewoon erg voor de gek en breekt het zo door. Is bij jullie de luteale fase altijd hetzelfde? Ik ga er maar van uit dat hij deze keer iets langer duurt dan 10 dagen. Ik heb ook al diverse malen een tampontest gedaan maar niks, terwijl ik van te voren bruinverlies heb. Ik snap er niks van. Als je temp omhoog gaat, heb je dan altijd een (goede) eisprong?

Groetjes van een zenuwachtig Leentje

p.s. als het doorbreekt laat ik het z.s.m. weten, na even sjachie te zijn geweest.

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Het wordt hier nu wel hééél spannend!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Leentje: ja, dat wordt vast een griepje ;) Jij snapt er niks van? Nou, ik wel hoor! Je bent zwanger, maar dat mag ik niet hardop zeggen he?
    Schiet nou niet helemaal in de stress! Blijft je ongi van weg! ;)

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ja, het klinkt een beetje mutserig van dat griepje, maar ik kan me deze situatie anders niet voorstellen. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het idee dat het wat anders zou kunnen zijn daar durf ik nu nog echt niet aan te denken. Ben een beetje bang voor veel teleurstelling, al denk ik dat die nu toch wel groot is.

Nu ga ik echt werken (eerst nog even naar het toilet zodat ik wat geruster zit ;).

Doei

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oe, Leentje, wat spannend! Mij LF is bijna altijd 12 of 13 dagen (vorige maand ineens 15, maar toen had ik al wel vanaf 13 DPO roze verlies).

Duimpjes draaien hier voor je!

Ik ken dat wel, gevoel dat het ongeluk brengt... heb gisteren stilletjes gezegd dat ik een positief voorgevoel heb en ben bang dat dat overmorgen hard afgestraft gaat worden :-?... is niks meer over van dat positieve gevoel.

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier ook even een update
    zoals gewoonlijk de wekker weer gezet. Toen deze afging (normaal ben ik dan echt wel wakker) mezelf omgedraaid om te gaan tempen, maar weer in slaap gedonderd. Met als gevolg dat ik 50 min te laat getempt heb. Deze was 36.6 maar ja telt dus niet mee. Ben wel sinds dinsdagavond/woensdagochtend verkouden, dus dat kan ook mee spelen met de temp verhoging.
    Gisteravond en nu nog steeds waterige afscheiding. Ik ga er dus vanuit dat ik mn ei nog niet gehad heb, anders weet ik het ook niet meer.
    komende dagen maar ff elke dag aan de smep

Linda heb je al weer getest? en miep laat je het morgen ook gelijk weten. Ben in iedergeval voor jullie aan het duimen

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, kom gelijk hierheen na het testen hoor ;)... ben alleen bang dat het niet met goed nieuws zal zijn, daarvoor moet je bij Leentje en Linda zijn :)

17. linda78

linda78 Lid

7 okt 2007
    41
    0
    0
    hallo meiden,

Ik heb net een digitale cb test gedaan en jawel hoor ZWANGER ZWANGER ZWNGER kan het bijna niet geloven

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    YESSSSSSSSSSSSSSS Linda!

GEFELICIFLAPSTEERD! Geniet ervan!

Maar heb je zo veel te vroeg getest of zo? Of een hele korte cyclus? Pas 3 weken en een paar daagjes zwanger? Dan test je ook gauw positief!

Heel veel liefs van Tezzz!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Linda, GEFELICITEERD!
    Denk idd dat je banner niet helemaal goed staat, of wel ;)?

20. linda78

linda78 Lid

7 okt 2007
    41
    0
    0
    dank jullie wel... :D

mijn cycles is 23 dagen...dus het klopt wel.. :)

het voelt ook zo onwerkelijk :rolleyes:

Deel Deze Pagina