ik ben weg voor vandaag! Miepie, als ik je niet meer 'zie': alvast veel plezier op vakantie! En de rest: Welterusten! Liefs Tezzz
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH Net terug van kerst borrel/eten van me werk....2 zwangere!!! yezz YEZZ YEZZZZZZZZZZZZ Linda en Leentje GEFELICITEEEEERD..en miepie natuurlijk een dikke knuffel! had wel weer goede hoop bij jou **knuff knuff** Oja morgen ga ik naar Utrecht..bij het callcenter werken 4 uurtjes voor radio 3fm aktie - schoon drink water dus jullie kunnen me morgen bellen van 12 tot 16 uur
Hallo, Ik heb net de test aan mijn beste vriendin en haar vriend laten zien en die zeiden dat hun eerste test er ook zo uitzag, maar jullie hoeven me nog niet roze te maken. Is het te vroeg om morgenochtend weer te testen of zal ik wachten tot morgenavond? Ik heb er een fotootje van gemaakt maar ik kan het kabeltje om het toestel te verbinden met de computer niet vinden. Die zit waarschijnlijk ergens in en verhuisdoos hahaha. Maar houd mij maar op blauw totdat de test donkerder wordt en ik een foto met mijn telefoon kan maken. Doei
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 3. Peppep, ronde 90 - NOD 5 dec 4. Barbeestenboel, ronde 7 - NOD 6 dec 5. Julita, ronde 10 - NOD 7 dec 6. CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) 7. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 8. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 9. EllenK, ronde 2 - NOD 14 dec 10. Jikke27, ronde 5 - NOD 15 dec 11. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 12. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 13. nynke1980, ronde 5 - NOD 19 dec 14. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 15. Zico, ronde 16 - NOD 20 dec 16. Miepie80, ronde 11 - NOD 20 dec 17. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) 18. Tigger84, ronde 8 - NOD 20 dec 19. Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 20. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 21. Roos80, ronde 11 - NOD 23 dec 22. Yvett, ronde 4 - NOD 25 dec 23. Tezzz, ronde 5 - NOD 31 dec 24. Tijgertje23, ronde ? - NOD 31 dec 23 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 2 Zwanger.... 1 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in 2008! SMEPpers van Januari: 1. Ellenk, ronde 3, NOD 15 januari 2008 2. Miepie80, ronde 12, NOD 17 januari 2008 3. Jikke27, ronde 6, NOD 17 januari 2008 4. Wieffie, ronde 8, NOD 26 januari 2008 4 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ******************************************************************************************
Miepie, dikke knuffel! Maar stel dat mijn teststreep echt donkerder wordt dan hoop ik dat dit voor jou ook weer vertrouwen geeft dat je ondanks dat je al meerdere malen precies weet wanneer je ei is en het niet lukt en je denkt dat het nooit gaat lukken er ineens toch kan. Ik kan het namelijk zelf nog niet echt bevatten. Maarrrrrr.... niet op de zaken vooruitlopen, eerst een donkere tweede streep.
Haha, die komt er echt wel hoor, Leentje! Maar ik heb je weer eventjes op blauw gezet... tot je die dikke streep hebt! Ik moet zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen begint te zakken... zelfs mijn man moest een traantje wegpinken toen ik vertelde dat de er weer aankomen Waarom zou het nou na 11 rondes in ronde 12 ineens wel lukken? Boel beetjes verdrietig... Tezzz, als jij er morgen nog bent ga je me nog wel zien hoor! Ik mag nog niet komen werken van school (hihi, vandaag even binnengewipt en ze vonden me nog veeeel te ziek om morgen te komen, dus ik ben "vrij"), zal hier morgen nog gewoon zijn....
kan iemand mij ook op de lijst zetten. Ik ga uit van een cyclus van 28 dgn. Dan zou ik 30 dec mn nod moeten hebben. Zitten in ronde 4 voor het echie en de 1e ronde met smep.
Hallo smep-vriendinnetjes! Allereerst; Gefeliciteerd Linda en Leentje! Wat super meiden! Leentje ik weet wel zeker dat je volgende test mooi donkerder zal zijn hoor! Dat je zo nerveus bent komt vast van de hormoontjes Miepie, ik hoop echt dat je geen gelijk gaat krijgen... niet ongi worden hoor! Ik ga nog ff heel veel harder voor je duimen! En als het wel zo gaat zijn gaan wij je hier weer hoop inpraten voor de volgende ronde hoor! Ik snap je reactie heel goed hoor, want ik heb het zelf ook al wel zo gevoelt maar we moeten er echt in blijven geloven dat eens ook onze tijd gaat komen! Echt, we gaan voor eind 2008 allemaal zwanger raken hoor! Nou, ik heb nog niet alles terug gelezen, dat ga ik dadelijk ff doen. Mijn ei is waarschijnlijk nog niet geweest, ik ben dus nog steeds zoekende.... Wel heb ik gisteren weer bloed geprikt, wat natuurlijk weer helemaal mis ging. Gevolg een blauwe arm maar dat mag de pret niet drukken. Nu moet ik wachten tot 8 jauari tot we alle uitslagen krijgen. Morgen heb ik de bruiloft van mijn schoonvader (trouwt voor de 2e keer), dus zal ik hier niet zijn en overmorgen is mijn vriendje jarig dus erg drukke tijd allemaal... maar ik probeer wel bij te lezen hoor!
Hee wat zie ik daar! DUBBEL ROZE DUBBEL FEEST! Lieve Leentje en Linda! Super gefeliciteerd! Morgen lees ik verder. Nu mn bedje in!
Morgen! Allereerst; Linda Gefeliciteerd meid! Heerlijk voor je, zo net voor de feestdagen! @Leentje, ik wacht nog heel even, maar dat komt zo te zien helemaal goed! @Miepie, wat k*t. Kan het niet anders uitdrukken sorry. Lekker aan de gluhwijn op wintersport. @wieffie, nog geen ei? Hoop dat ie snel komt, en dan een hele mooie dikke ! Ga nu mijn zus en haar vriend ophalen. Ben er mss wat minder de komende dagen. (Iedereen denk ik) Maar kom zeker af en toe kijken en kom vertellen!
Mn temp vanmorgen weer 36.3. Denk toch dat het kwam omdat ik me woensdag wat grieperig voelde. Trouwens kan iemand mij ook op de lijst zetten. Ik ga uit van een cyclus van 28 dgn. Dan zou ik 30 dec mn nod moeten hebben. Zitten in ronde 4 voor het echie en de 1e ronde met smep. Miepie heb je toch nog getest vandaag of zijn de toch doorgezet.
Niet getest, ook nog geen rood gezien... maar dat roze wordt echt al-tijd max. 2 dagen later gevolgd door rood... dus vond testen een beetje zinloos . Ik ga gewoon met Wieffie, Ellenk en Jikke januari hartstikke roze maken probeer heel hard positief te blijven :-? . Meiden, bedankt voor al jullie lieve woorden...
Het sneeuwt hier weer! Gezellig, alles wordt wit .... denk alleen dat ik het straks als ik boodschappen moet doen minder leuk vind
Hoi meiden, Ik kom even melden dat ik gister ongesteld ben geworden. Waren erg verdrietig en heb ook een aantal traantjes gelaten. Maar we gaan met volle moed door naar ronde 6. Groetjes
Miepie...tuurlijk zwaai ik zo naar je Ik denk ook hard aan je...heb ook veel knuffels voor je Ik geef altijd aan Mark even door als er iemand roze is en hij vraagt altijd in hoeveel rondes.....maar ook hij vind dat je snel roze moet worden. Ook van hem een knuff Zo en dan ga ik nu de vries kou in, -2.3, en stuk fietsen naar het station...om straks naar Miepie te zwaaaaaaien (waarom woon ik in een dorp en niet naast het station ofzo grrrrrgrgrggr...)
Beastie, neem je skibril mee, het sneeuwt in Utrecht! 8) Lief dat jullie vinden dat ik ook roze moet... ben ik het helemaal mee eens ! Nynke, balen... hoop dat ronde 6 jouw geluksronde gaat worden!
Hier in Eindhoven sneeuwt het ook af en toe. Vanochtend bloed geprikt, maar mijn arm doet nog wel pijn zeg! 7 januari krijgen we pas de uitslag Ik duim me rot voor de mensen die bijna roze zijn! natuurlijk ook voor de andere mensen...
Hey meiden! Ook ik ben er weer met een nieuwe NOD van ehm, 1/2 januari. Je kan in mijn album kijken voor mijn ovutesten! Brrr spannend weer! Hoe is het met jullie allemaal?