Hallo, Ik heb eventjes geprobeerd een fotootje te maken met mijn telefoon van de test van gisteren. Vanochtend met een ander merk getest en weer een licht streepje maar nog niet voldoende voor ons om te juichen. Dus ik heb net een kruidvattest gehaald en die doen we dan maar weer morgen. Mijn temp is trouwens nog steeds superhoog, ik zal straks een plaatje in mijn album zetten. Ik heb nog nooit 12DPO gezeten dus ik hoop dat de test van morgen mijn vermoedens bevestigt. Hier een onduidelijk fotootje van de test van gisteren (de test van vanochtend kreeg ik er alleen maar supervaag op). Dus morgen hopelijk een betere test! Groetjes, Leentje
goeie tussen de middag! Nou, mijn temp vanmorgen was dus 36.4, dus nou wil Ff weer geen ei geven! Grrrrr krijg wat! Ben benieuwd of en wanneer ik dan ongi ga worden... We zien het wel... @Nyncke: wat balen van je ongi! Maar je hebt gelukkig wel een mooie stabiele lengte van cyclus zo. Nou ga je gewoon mooi roze kleuren in het nieuwe jaar, oke? Liefs Tezzz
denk dat het aan m'n compi ligt. Start wel even opnieuw op. Krijg nu wel een vierkantje met een kruisje mar nog steeds geen afbeeldingen...hmm...zie de banners ook niet, maar weer wel de fotoalbums... zo terug
Ik zie ook duidelijk een streep. En een streep is een streep. Vraagje hoe krijg je die foto zo duidelijk hierop. Uberhaupt op je camera, mijne zijn allemaal wazig. Tezzz balen joh van je temp. bij mij is hij ook weer normaal (36.3)
Zo, mijn temp.lijst en foto van de test staan ook in mijn album. Nyncke, je moet je fototoestel op macro of portretstand zetten i.p.v. automatisch, want dan stelt hij van dichtbij wel scherp in. Deze foto was met mijn telefoon gedaan, die doet het niet al te goed. De foto op mijn fototoestel is beter gelukt, alleen kan ik het kabeltje van het toestel niet vinden en de foto niet overzetten.
JA! IK ZIE TWEE STREEPJES! LEENTJE KAN OP ROZE HOOR! snap niet dat je dat streepje niet gelooft! Hartstikke duidelijk! Mag ik je nou al hardop feliciteren?
bedankt leentje heb eindelijk uitgevonden hoe het moet. Nogmaals gefeliciteerd. Wie kan mij op de lijst zetten: 30 dec mn nod ronde 1 smep ronde 4 echt zwanger willen worden
Ik weet het niet, als ik naar de "bewijzen" kijk zou ik bij een ander zeggen: meid niet zo twijfelen, maar nu ik er zo zelf naar kijk durf ik nog niet hardop te juichen. Als het streepje morgen duidelijker is, dan durf ik het misschien iets meer te geloven. Of is het te snel om morgen weer te testen?
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 3. Peppep, ronde 90 - NOD 5 dec 4. Barbeestenboel, ronde 7 - NOD 6 dec 5. Julita, ronde 10 - NOD 7 dec 6. CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) 7. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 8. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 9. EllenK, ronde 2 - NOD 14 dec 10. Jikke27, ronde 5 - NOD 15 dec 11. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 12. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 13. nynke1980, ronde 5 - NOD 19 dec 14. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 15. Zico, ronde 16 - NOD 20 dec 16. Miepie80, ronde 11 - NOD 20 dec 17. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) 18. Tigger84, ronde 8 - NOD 20 dec 19. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 21. Roos80, ronde 11 - NOD 23 dec 22. Yvett, ronde 4 - NOD 25 dec 23. nyncke, ronde 4 - NOD 30 dec 24. Tezzz, ronde 5 - NOD 30 dec 25. Tijgertje23, ronde ? - NOD 31 dec 25 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 3 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in 2008! SMEPpers van Januari: 1. Klavertje44, ronde 9 - NOD 2 januari 2008 2. Ellenk, ronde 3, NOD 15 januari 2008 3. Miepie80, ronde 12, NOD 17 januari 2008 4. Jikke27, ronde 6, NOD 17 januari 2008 5. Wieffie, ronde 8, NOD 26 januari 2008 5 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Staat je goed, Leentje, dat roze ! nyncke, je staat er op. Klavertje44, heb jou er ook weer bijgezet!
Ben bang dat ik gewoon midden op de piste mega-ongesteld ga worden... krampen zijn weer weg, roze is weer weg.... zal dus ws pas zondag ofzo worden :-? En Tezzz, voor je roept "testen" : heb ik stiekem toch nog even gedaan toen ik na die ene keer roze verder niks meer zag... maar niks hoor....
@Miepie: je test gewoon over 3 dagen pas roze hoor! Ik ga er vandoor! Prettig weekend en/of vakantie alvast! Weet niet wanneer ik er weer ben. Tot later! Liefs Tezzz P.S. Leentje, wen er maar aan, want je bent toch ECHT roze meid!
Heb eigenlijk al de hele dag links onder in mn buik steken zitten. zeurende steken. Ben naast het tempen ook met ovutesten bezig. Net een test gedaan. En wat denk je het streepje donkerder dan ik normaal krijg. Wat denken jullie. Komt mn eisprong er nu aan?