Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jaaaaaaaaaaaaaa Leentje die is roze ole ole...Leentje die is roze ole ole!

ik wist het al ..kon toch niet anders ?

GEFELICITEERD MEIS !, ga je ff lekker het nieuwe jaar in he!

Hier gaat ie heerlijk, gisteren naar de VK geweest, hartje klopte heerlijk hard (en is al heel hard gegroeid..bijna 20 cm geloof ik...), en hebben een afspraak voor 8 januari voor de 20 weken echo in de poli in Tiel ...heerlijk....zo'n zin in ..weten we eindelijk wat het word..vind het nu wel erg spannend hoor....of alles goed is enzo....ach zal wel natuurlijk....maar toch...het is fijn als je het daadwerkelijk ook zit toch?

Zal niet veel online zijn, zijn weer eens volledig volgeboekt, en maandag is Jacques jarig, dus gaat het ook niet van komen

Lieve meiden...wens jullie hele fijne kerstdagen, en een fantastisch 2008 waarin all jullie dromen uit mogen komen..en dan vooral de roze !!!

heel veel liefs...

2. Niet meer actief

Hoi meiden..
    Ik hoor hier eigenlijk niet..
    Maar ik heb hulp nodig van temperatuur deskundigen..
    Want er zijn hier volgens mij best veel meiden die lang tempen?

Ik heb dus een vraagje, ik ben deze maand begonnen met tempraturen.
    En nu wil ik aan jullie vragen of jullie mijn ei kunnen zien.

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hihihi Leentje:

Ik ben zo blij dat je het nu zelf ook helemaal gelooft!
    Wat een mooi moment en koester dat maar lekker!
    Dit wordt echt een stralende roze kerst voor jullie! En je oma'tje... die heeft meteen heel goed haar best gedaan daarboven en de boel goed geregeld!

Vooruit, nog een ronde dansje:
    :whistle: \:D/ :whistle: =D> :({|= :) :) :({|= =D> :whistle: \:D/ :whistle: :whistle: :) :D :p :D :D :p :D :)

@ IkDus. Daar waar dat rode kruis was is je ei geweest! Kan niet missen! FF geeft het al aan! Eerste keer? Enig idee hoe lang je LF is (dagen na je ei?) Ik zie dat je al heel ver bent. Heb je al getest?

@ Diaantje: jij ook de allerbeste wensen en een waanzinnig mooi en schattig 2008!
    (even geen tijd voor mooi plaatje!) Dikke knuf en alvast gefeliciteerd met Jacques!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge meiden!

Go4baby...de inzet kan vanaf 10 euro...voor somige best wat gelg. En we zaten met een man of 20 in het callcenter en ik heb er maar 4 uurtje gezeten..vond het wel een goede vangst!

Leentje...nogmaals super gefeliciteerd met het kadotje van oma :D ..Nieuw huis, ook meteen maar een babykamer plannen ;)

Ik dus...ik denk dat je ei was op 5dec..net als FF twijvelachtig aangeeft.

Diaantje....al het goeds voor het nieuwe jaar... 8 feb. alweer 20 weken echo :confused: Tijd vliegt! :D

5. Niet meer actief

Ja ik denk zelf ook 5/6 dec.
    Maar nu word er bij tempratuurkaartjes gezegt dat ik misschien wel 9 dec mijn ei heb gehad:S
    Dus ben erg onzeker nu..

En ja ik heb getest 14/15 dagen na mijn ei die was dus negatief..
    En ik word dus nu echt heel onzeker..
    Dat ik misschien nu pas 12 DPO zit en niet 16/17 zoals ik zelf dacht.

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn beste vriendin had de verloskundige gevraagd wat ze aan moest houden om te weten hoevel weken ze was (aangezien haar eisprong later was). De verloskundige gaf aan toch de eerste dag van je laatste menstruatie aan te houden, dat zou dan als het nodig was gecorrigeerd worden met een echo. Want de innesteling kan ook nog per persoon verschillen. Dus dat scheelt weer wat daagjes ;).

Ikdus, mijn beste vriendin testte pas erg laat positief. Als ik naar je staat kijk dan vind ik het rode kruis wel goed staan, misschien nog en dag later, maar je temp gaat goed omhoog. Misschien over en dag of wat nog eens testen?

Doei

7. Niet meer actief

Ja ik zou maandag weer testen.
    Maar ik wacht toch nog liever ff tenzij ik het niet meer kan houden..
    Buikpijn gaat ook niet over en vorige keer had ik helemaal geen buikpijn toen ik ongi werd.
    Maarja per ronde kan het verschillen natuurlijk..
    Ik wacht wel ff af..

Trouwens wat super dat je zwanger bent, gefeliciteerd:D

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie middag! Daar was ik weer ff!

Ik zie dat leentje eindelijk zeker weet dat ze zwanger is? Mag het dan nu eindelijk?

GEFELICIFLAPSTEERD LEENTJE!!!

he he...dat is eruit! ;)

Mijn temp vanmorgen was 'slechts' 36.6. Als ik naar mijn lichaamstekens kijk (slijm en stand bmm) heb ik echt wel m'n ei gehad, maar als ik naar mijn temp kijk, dus ECHT niet! Had gister weer een dipje, maar die heb ik op ff niet aangegeven want dan was íe weer m'n ei kwijt! Het schijnt sporadisch voor te komen dat je aan je temp geen ei kan zien. Heb ik zeker weer! Nou, ik wacht het einde van het jaar wel af. 'k heb er schoon genoeg van. bah! Mopper mopper. *einde zeurmoment*

@Ikdus: lijkt mij dat je je ei gewoon gehad hebt toen Ff het aan gaf. En als je niet zeker bent, wacht je toch gewoon tot na de kerst met testen? Ik las van de week dat iemand zei dat je beter niet met kerst kan testen, omdat als het negatief is, je er elke kerst aan herinnert wordt. Vond ik eigenlijk wel een goeie. Dus na de kerst testen? Succes! Ziet er wel veelbelovent uit in elk geval met die hoge temp.

@de rest: wat is het buiten mooi he, met al die witte bomen? Lijkt wel kerst! :)

Liefs Tezzz

9. Niet meer actief

Ben jaloers, de witte bomen zijn hier verdwenen!
    Het is gesmolten erg jammer..
    Vond het zoo mooi die witte bomen..

Ik kan het wel hebben hoor een negatieve test..
    Wil wel heel graag zwanger worden hoor, maar ik kan nog echt wel even wachten..

Hier is vandaag sbs 6 kerstparade..
    Dat begint om 5 uur, maar niemand is nog thuis en er moet nog gegeten worden..
    Dus de kids van me tante en nicht zien helaas niet alles..
    Ik kan vanaf hier met het raam open wel al genieten van de muziek :p.

Ik wil jullie trouwens heel erg bedanken voor het antwoord!
    En natuurlijk allemaal hele fijne kerstdagen wens en een goed gelukkig nieuwjaar.
    Mogen al jullie dromen uit komen.
    Met name de kinder wens..

10. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Lieve meiden,

Allereerst Leentje en Linda gefeliciteerd!
    Wat leuk, cynthia was echt een beetje alleen op de lijst.

Hier een zeer nerveuze wachter. Soms aan m'n borsten voelen of ze anders aan voelen. Maar had vannacht een erge steek leek een beetje op ongi. Maar jah, wachten maar.

Maar ik heb wel de knoop doorgehakt wat trouwjurk betreft. Ik ga voor een jurk met een strak lijfje en een wijde rok. Heb hem nu niet dus kan hem nog niet laten zien.

@ikdus, volgens mij heb je een heel duidelijk ei volgens dit kaartje. Ik hoop dat ze er zin in heeft deze cyclus.
    @Tezz, niet koelbloedig worden, wel raar van die temperatuur. Doe je geen ovu testjes?
    @Miepie fijne vakantie en dat je maar lekker roze mag zijn!

Liefs Elba

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
  12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nynke...ik denk morgen middag posi! ...je ei is er bijna 8)

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    NOg even snel een zwaai zwaai!

ps. ik heb nu echt vruchtbaar slijm geconstateerd! Gister begonnn met ovu testen en die is nog nega dus hopelijk gaan we er een made in France van maken... ;) Na de autorit is SMEP toch zeker nog mogelijk? Of is het zaad dan dood? (vorige jaar met files 15 uur over gedaan...
    Hmmm

Nou, lovely pink ladies (to be) SMEPpend fijne feestdagen en heel veel moois en rozigs voor iedereen!

Liefs go4baby!

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag lieve meiden.
    leuk dat het bij jullie lekker winter sfeertje is!
    Hier ook gezellig! Eerste smep is nog niet gepleegd... wat erg, wacht nu dat zus even de hort op gaat en dan..

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb trouwens nog geen vruchtbaar slijm dus ik denk dat mijn ei een latertje word zoals de gyn al zei... Geeft niet op zich. Leentje heeft me ook weer nieuwe hoop gegeven!

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Go4baby, veel plezier in frankrijk en ook met de vakantiesmep: viva la france!

Julita, ik had er zelf ook niet echt hoop meer op omdat ik al 3 keer d.m.v. ovutesten een ei had ontdekt en niet zwanger werd. Dus ik ging er ook stellig van uit dat ik ongi werd. Ik heb, toen ik woensdag niet ongi werd, ook alles nageteld en nagekeken want ik was er stellig van overtuigd dat het kwam. Dus het is inderdaad echt een gelukskans volgens mij en iets kleins zoals een verkoudheidje kan het al in de war schoppen. Het moment moet precies juist zijn en het zaadje en eitje precies op dezelfde plek. Hoe is het trouwens bij jullie, hoe warm is het daar? En hangt alles daar ook vol met kerstversiering of hanteren ze daar een andere kalender (dat hebben ze in china volgens mij, maar ik weet eigenlijk niet of dat in andere aziatische landen ook is).

Gisteren gingen we met de familie van mijn vriend een avond weg. De eerste avond met ons geheimpje. Was wel erg grappig. Er zat ook een buffet bij en nu moest ik voor de eerste keer goed nadenken wat ik wel of niet mag eten haha. Ik was ook de BOB, dus ik hoefde ook geen alcohol te drinken. Maar ons minimensje heeft wel een mooie periode uitgekozen. Ik ben echt geen alcoholist, maar ik drink wel altijd een wijntje als we ergens heen gaan. En dan kan ik als excuus hebben dat ik de BOB ben, maar zoals met de kerstdagen dan zijn we ontzettend lang bij de schoonouders en bij mijn ouders en dan drink ik altijd bij het eten wel een wijntje. Hier moet ik dus iets op gaan verzinnen. Gelukkig is het vorige week ontzettend in mijn rug geschoten dus ik kan iets met een combinatie met gode spierverslappers aanhalen. Of net doen alsof ik op kerstavond goed doorgezakt ben en een ontzettende kater heb. Ach ja, we zullen zien.

Gisteren zijn we direct naar mijn beste vriendin en haar vriend gereden. Best emotioneel, ik was nog niet binnen of begon al te huilen hahaha (al moet ik zeggen dat ik al van een tekenfilm waarbij bijvoobeeld twee wasbeertjes elkaar de liefde verklaren moet huilen ;)). Mijn beste vriendin lag nog in bed omdat ze nog steeds best misselijk is, dus hebben we samen bij haar op bed een potje gehuild. We zijn zo blij dat we als alles goed gaat deze dingen samen mogen beleven, dat is echt een geschenk uit de hemel (van onze omaatjes haha). Zij is 6 weken verder dus dan kan ik mooi alles navragen en afkijken.

Vandaag een relax dag. Gaan jullie nog iets doen?

Doei!

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje GEFELICITEERD! Wauw, ben een paar dagen niet op het forum geweest en heb ik me daar even het grote leentje-nieuws gemist! Geniet maar lekker van jullie geheimpje.......

Verder voor iedereen fijne feestdagen en een ROZE 2008 gewenst :)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hoi Leentje,
    Alles helemaal in de kerstsfeer hier! Volop, al vieren kerst zelf niet echt inderdaad.
    Voor mij is dit dus ook al de 4de ronde SMEP en ik hoop de laatste... Wel heel spannend deze keer. Kijken of het juiste moment voor ons ook eens gekomen is!
    Geniet er maar lekker van jij daar!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie middag allemaal!

Nou, mijn temp vandaag was 37.2! Normaal gesproken zou ik nou een gat in de lucht springen met zo'n mooie hoge temp, maar ik ben bang dat Miepie mij virtueel heeft aangestoken! Ben strontverkouden en mijn hele lijf doet zeer! Volgens mij heb ik niet echt hoge koorts, maar die tempverhoging is vast daar aan te wijten. Voel me belabbert. Mijn man is trouwens er van overtuigd dat ik zwanger ben, omdat ik om het minste of geringste begin te huilen. Dat deed ik bij mijn vorige zwangerschappen ook, zei hij. Volgens mij komt het gewoon omdat ik ziekies ben. Maar wel lief van hem ;)

Tjonge, het is altijd wel rustig hier in het weekend, maar dit slaat alles! Ik hoefde maar een half paginaatje bij te lezen sinds ik gistermiddag hier was!

@Leentje: wat leuk dat je nou samen met je vriendin zwanger kan zijn! Al enig idee wanneer je het alles en iedereen gaat vertellen?
    @Go4baby: ben je al weg? Veel plezier met smeppen op je vakantie, met je ouders een deurtje verder ;) tja...wat zal ik er van zeggen?...spannend hoor, stiekum vrijen...;)
    @Julita: ben je al aan de smep geweest inmiddels? Die jet-lag van je mannetje is nou toch wel een keer weggetrokken? Gelukkig heb je een laat ei. Hoe groter het ei, hoe makkelijker die te raken is ;)

Nou, tot later! Ik ga zo even liggen ofzo. Alhoewel, dat doet ook al zeer. aaaaaaaaaaaaarg ik zit mezelf grondig in de weg vandaag!

Liefs Tezzz

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Mss gemist maar nogmaals, mag ik ajb erop voor 2 januari? ? ;)

Deel Deze Pagina