Het is inderdaad heel rustig hier. Maar ja, even een update van mij. Mn temp is nog steeds laag, maar mn ovutesten worden steeds duidelijker. Op die van vandaag zit al geen verschil meer qua kleur. Alleen jammer dat je dat op de foto niet zo duidelijk ziet Dus zal het dan einedlijk nu toch dat mn cyclus korter gaat worden en ik mn ei kan vinden. In iedergeval ben ik nu elke dag aan het smeppen. Tot de ovutesten weer onduidelijker beginnen te worden
Zie je wel, leentje is zwanger! Jaaaah! Goed zo! Van harte gefeliciteerd meid! Nyncke, aan de smep jij! Succes en hopelijk wordt je nu mooi roze! Hier nog geen ei te bekennen Maar goed eigenlijk niet zo erg want dan kunnen ze goed onderzoeken waar het aan ligt.
hierbij wil ik iedereen een hele fijne kerst en vast een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2008 wensen! liefs marieke
hihi dit tempo kan ik tenminste ook bijhouden @ nyncke ksssst wat doe je hier nog! Zorg dat dat ei bevrucht wordt en gauw @ wieffie balen dat je ei nog niet gesignaleerd is.....maar hopelijk kunnen ze met al die onderzoeken wel een oorzaak vinden. Sterkte, en ik hoop dat jouw 2008 KNALROZE wordt! @ marieke ik duim voor je dat ei nummer 13 jouw geluks-ei wordt @ tezzzz 8DPO.......wanneer is T-day? * duim * duim *
Leentje! GEFELICITEERD! Hehe..eindelijk een beetje gezelschap op de lijst! Hier is het echt super beroerd. Ik heb de hele nacht overgegeven en voel me echt verschrikkelijk....bah.
he bah cynthia......hopelijk gaat het gauw beter. Maar 't is wel een extra bevestiging dat je zwanger bent toch? Sterkte ermee in elk geval, lijkt me geen pretje, zeker tijdens de feestdagen.....
Middag! Wat een rust hier! Het lijkt wel vakantie! (O ja...dat is het voor velen ook.. ) Mijn temp was vanmorgen 37.1, maar de meeste koorts is nou wel weer weg geloof ik. Voel me nog steeds brak, maar ja...geen tijd! Vanavond komen m'n schoonouders gourmetten, dus de keet moet opgeruimd! @Mielenl: ja...8dpo, maar ben benieuwd of ik nou eigenlijk wel echt een ei heb gehad. Mijn temp heeft Ff eindelijk overtuigd en sinds een aantal dagen heb ik ook geen buikpijn meer, maar toch geloof ik het niet zo... . Maar als ik op 12 dpo nog niet ongi ben, ga ik wel zenuwachtig worden! Ik heb de test gepland voor 31 december. Dan zit ik op 15 dpo. Dan zou ik wel wat meer moeten weten. En anders kan ik in het nieuwe jaar mooi naar de dok! Dan is het ruim 7 maanden geleden dat ik gestopt ben met de pil en heb ik pas 5 cycli uit mezelf gehad. Afwachten dus maar weer! En hoe voel jij je? Al het idee dat de baby gedraaid is? Heb je het nog verteldaan je familie? Of hou je het lekker voor je tot je meer weet? Succes! @Cynthia: vreselijk zeg, je zo beroerd voelen! Misschien krijg je ook wel griep. Het heerst. (Heb ik ook, maar dan gelukkig niet misselijk erbij) @de rest: waar zijn jullie?! Liefs Tezzz
@ tezzz mijn man had het al aan zijn moeder verteld dus ja hoor daar kwamen de horror-verhalen weer De baby beweegt voortdurend en dat hij in een stuit lag was niet het probleem (dat kan nog makkelijk veranderen) maar het was de placenta die een beetje voor de uitgang lag. Ik heb zelf het idee dat het nog wel bijtrekt (dat gevoel kreeg ik van de gyn ook) maar ik hou wel veel meer rekening met een keizersnee dan daarvoor. Ik weet pas op 8 februari of de uitgang vrij is of niet. Ik ben nu ook verkouden geworden, keelpijn is iets minder (heb afgelopen nacht ook goed geslapen, dat scheelt ook een hoop ). Gisteren had ik af en toe een koortsvlaag maar die zijn er nu ook niet meer gelukkig. Dus * even afkloppen * dan ben ik er toch genadig vanaf gekomen....
Het is heel raar, ondanks dat ik niet weet hoe misselijkheid door zwangerschap voelt, denk ik niet dat het door de zwangerschap komt. Het voelt echt alsof ik iets verkeerds gegeten heb. Als ik aan eten denk dan ga ik al bijna weer, kan zelfs geen water of thee binnen houden. Net met moeite een beetje yoghurt gegeten, kijken of het blijft zitten. Maar goed, morgen aan de rollade en spruiten...blegh.
@Mielenl: dus eigenlijk komt het er op neer dat de placenta naar boven/ zijwaarts moet trekken met het groter worden van je buik. Tja...daar kan je niet echt veel aan doen he? De natuur dus gewoon z'n gang laten gaan en als dat niet zo gaat als jij dat wil, is het toch fijn om te weten dat er keizersnedes zijn! Is je schoonmoeder al een beetje 'gekalmeerd'? Denk dat het wel goed is om elk geval rekening te houden met een keizersnee. Als ik soms meiden hoor over hun zware bevalling, heeft een keizersnee zeker zijn voordelen . Na een keizersnee heb je misschien langer last van de hechtingen e.d., maar van een zware bevalling ben je ook zo 123 niet lichamelijk herstelt. Maar je moet je dan natuurlijk wel heel anders instellen dan op een natuurlijke bavalling. Dus dat je er rekening mee houdt is zeker niet verkeert! Ik heb die koortsvlagen nog steeds. Maar ben allang blij dat ik niet misselijk ben (Ik heb juist heel veel zin in snoep!) of hoofdpijn heb. Ben nogal gevoelig voor migraine, dus ik kan wat dat betreft mijn geluk niet op! Goh....bedenk me opeens dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap geen enkele keer hoofdpijn heb gehad. hmmm...misschien dan toch? heheheheh Ik ga weer verder met opruimen. Zo lang ik maar kalm aan doe gaat het wel. ff iets opruimen en dan weer even zitten. Gister ging dat al niet eens, dus hopelijk is het bij mij ook snel weer over! Liefs Tezzz
ja, mijn temp is eindelijk zoals ik 'm wil hebben, alleen heb ik dus een griep te pakken! Flauw he? Blijft je Yoghurt nog binnen? Anders een cracker misschien of een beschuitje?
Hallo dames! Mag ik even met jullie meepraten? Ik ben zielig alleen aan het werk en heb totaal geen zin meer om te werken Denk je lekker op het forum te kunnen kletsen, is er bijna niemand.. Dus als jullie het goed vinden, kom ik jullie even gezelschap houden Liefs, Linda
Zeker! Ik heb ook echt het gevoel dat ik hier helemaal alleen aan het werk ben BAH! En net nu ik vol met vragen zit! Zal je net zien, haha! Nog eventjes volhouden en dan heb ik ook lekker 3 daagjes vrij!
Momenteel blame ik alles op het zogenaamde 'ontpillen', maar begin nu wel een beetje te twijfelen.. Ik ben 21 oktober met de pil gestopt en 26 oktober ben ik ongi geworden. Daarna ben ik op 18 november nog wat bruin slijm verloren en sindsdien niet meer ongesteld geworden.. Ben nu 3 zwangerschapstesten verder (twee weken voor het laatst getest) Nu heb ik sinds dit weekend wat rare kwaaltjes zoals steken in mijn liezen, verhoging van mijn temp en word misselijk van bepaalde geurtjes.. Ook heb ik constant de stand van mijn baarmoedermond in de gaten gehouden en deze zit nu opeens heel hoog (kan er bijna niet bij) en is heel hard.. Ik ben zo benieuwd of dit iets te betekenen heeft?! Ik denk dat ik er vanmiddag gewoon nog een testje tegenaan gooi, anders kan ik niet met een gerust hart een wijntje drinken (stom he?!) Ik hoop dat je me een beetje kan helpen!
ik denk dat je best een testje kan wagen. Het is tenslotte alweer twee weken geleden dat je hebt getest en je bent al een poos zonder ongi. De kwaaltjes die je hebt (tempverhoging) wijzen in elk geval erop dat je waarschijnlijk na je eisprong zit nu. Stel dat de 18e november toch echt je ongi was, dan zou je (van 23 dagen uitgaande) op 12 dec weer ongi moeten zijn geworden. Heb je twee weken geleden getest, dan was je waarschijnlijk nog net iets te vroeg. Ik garandeer je zeker niet dat je zwanger zult zijn, maar het lijkt mij wel tijd voor een testje! Succes!