Ladieeeesssszzz, Vandaag raare dag. Altijd op 30 dec. en ik weet al jaren dat die dag er aan komt maar toch het is en blijft raar... **uitlegje**In 2001 heeft me schoonzus een kindje gekregen, een zoon Muus, na 42 weken zwangerschap. Op het moment dat het kindje in haar armen lag en niet ging ademen wist ze dat ie dood ziek was. Hernia Diafragmatica...gat in he middenrif waardoor alle orgaantjes doorelkaar zijn gaan zitten en de longen geen prek kregen om zich te ontwikkelen.. Na 4 uur in leven houden is hij ingeslapen ** einde** Dus dat rommelt deze dagen door onze hoofden...ben vandaag een beetje neerslachtig ... ga zo een dikke vette kaars aansteken op z'n grafje Zoooooo nu wat vrolijkers!!!! KLAVERTJE GEFELICITEEEEEERD!! \/ je voorgevoel was goed! Toppie meissss!! Zoek een mooie banner!!! TEZZZZZ......spannend! 8) Miepie is BACK! miste je wel hoor! Leentje....de combi test is een combinatie van een nekplooimeting (dmv echo) en een bloed test. In je bloed kijken ze naar 2 stoffen waar een verhoging of verlaging (weet het niet precies) een teken is van mogenlijk kan op kindje met Down. En in combi met de nekplooimeting (kindjes met down hebben vaak, niet altijd, een dikkete nekplooi..) komt daar (ook gekenen naar je leeftijd) een percentage uit.. 1:1275 ofzo uit. Dus dan is de kans op down1 op 1275 kindjes. In dis geval weinig...maar eigenlijk als je erover nadenkt zegt het ook nix...want je kan ook net die eene op de wereld zetten snap ie? (eerst dachten we we doen het en nu denken we waarom..we houden er toch al zoveel van...maar de afspraak staat...en dus ook de echo ) lang stukje van mij 8) xxx
@Tezzz, om de 2 dagen smep...Geen zin meer in die ovu testen... Zo vervelend met plas ophouden, ik wil lekker aan de thee enzo... @Leentje, ik heb het nieuws idd een beetje verwerkd nu. Met mijn koppie eigenlijk al een beetje in de volgende ronde. Zo'n gevoel dat het deze toch niet kan ofzo.
@Tezzz yep mijn NOD moet de 19de zijn. Wij zijn nu ook volop aan het klussen Hopen dat er een smep plaatsneemt Maar wat bedoel je op het lijst met 1x of 4x etc SMEP? Er staat er dan bijv. ronde 6, 2x SMEP
Parr, dat houdt in dat diegene in totaal dan in ronde 6 zat, waarvan dit (de ronde dat ze zwanger werd) de 2e keer SMEPpen was... Julita, hele dikke knuffel! Beastie, heb jullie stiekem ook wel een beetje gemist hoor !
ik wil mezelf helemaal niet gek maken hoor, maareh...ik ben op dit moment een schnitzel aan het eten en het smaakt me helemaal niet! En ik was al een beetje weeïg dat ik dacht, maar vroeg eten... beuh.. vrijdag temp van 36.2 en buikkrampen, gister 36.6 en geen buikpijn meer, vandaag 36.7 en geen buikpijn meer. Wel al 3 dagen steeds beetje misselijk. Maar ja...mijn dochter heeft vrijdag 2 keer overgegeven, dus daar kan het ook van zijn... Ik WIL mijzelf niet gek maken,maareh...ik doe het toch! @Miepie: Had je nog meegekregen dat je me digitaal had aangestoken? Ik was zondag dus beroerd! Met hoge koorts. Heb je temp-ski-schans dus mooi nageaapt
@beastie: dan heb je inderdaad een rare dag vandaag. Vandaag is het precies 32 jaar geleden dat mijn ouders zijn getrouwd. Mijn moeder had al 2 kids uit een vorig huwelijk en mijn vader dacht geen kids te kunnen krijgen (zijn ex-vrouw heeft 2 miskramen gehad). precies 8 maanden later (op 30 augustus) werd ikke geboren! Mijn ouders doen nooit zo veel aan hun trouwdag (na alle ups en downs die ze hebben gehad in hun huwelijk), maar het is toch een aparte dag. En het is vandaag ook precies 7 jaar geleden dat we onze eerste kat uit het asiel hebben gehaald! Dus hij is vandaag (volgens onze telling dan) 8 jaar geworden! Hij was onze eerste uitbreiding van de ons gezinnetje, dus dat is ook wel speciaal! @Julita: gewoon de moed erin houden! Lekker elkaar verwennen, dan komt de rest vast wel goed Ik moet zo nog ff aan het werk. Mannetje is in de zaak en moet toch ook ff eten he! (Gister een uitgebreide funsmep gehad dus moet wel op krachten blijven he ) Liefs Tezzz
Dank jullie wel meiden! Ik weet dat ik positief moet zijn maar zolang ik nog niks heb gezien of gehoord is het gewoon zo moeilijk te geloven dat het goed is allemaal. Mijn vriendin heeft vorige maand een miskraam gehad en een vriendin van mijn zus een bbz. Dat zet je wel even weer met beide beentjes op de grond hoor! Helen, welkom hier! Enne SMEPSE! Tezzz, super bedankt voor je geweldige berichtje hahaha. Ik kon het bijna niet lezen hoor! Zico, ja even een mooie banner zoeken. Morgen nog een test doen en dan geloof ik het misschien wel echt. Beastie, ja goed he? Die test loog dus niet gisteren! De rest: dank jullie wel voor de lieve woorden! Dit was trouwens mijn 2e SMEP ronde!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 3. Peppep, ronde 90 - NOD 5 dec 4. Barbeestenboel, ronde 7 - NOD 6 dec 5. Julita, ronde 10 - NOD 7 dec 6. CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) 7. Jes1, ronde 4 - NOD 9 dec 8. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 9. EllenK, ronde 2 - NOD 14 dec 10. Jikke27, ronde 5 - NOD 15 dec 11. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 12. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 13. nynke1980, ronde 5 - NOD 19 dec 14. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 15. Zico, ronde 16 - NOD 20 dec 16. Miepie80, ronde 11 - NOD 20 dec 17. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) 18. Tigger84, ronde 8 - NOD 20 dec 19. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 21. Roos80, ronde 11 - NOD 23 dec 22. Elba, ronde 7, NOD 23 dec 23. nyncke, ronde 4 - NOD 30 dec 24. Tezzz, ronde 5 - NOD 31 dec 25. Tijgertje23, ronde ? - NOD 31 dec 25 SMEP - kandidaten 15 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in 2008! SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 januari 2008 2. Shedevil, ronde 20, NOD 2 januari 2008 3. Klavertje44 (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 6, NOD 5 januari 2008 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 ? januari 2008 6. Julita, ronde 11, NOD 7 januari 2008 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 januari 2008 8. Ellenk, ronde 3, NOD 15 januari 2008 9. Miepie80, ronde 12, NOD 17 januari 2008 10. Jikke27, ronde 6, NOD 17 januari 2008 11. Flo1975, ronde 5, NOD 19 januari 2008 12. Sookie, ronde ?, NOD 19 januari 2008 13. parr1983, ronde 2, NOD 19 januari 2008 14. Wieffie, ronde 8, NOD 26 januari 2008 15. jes1, ronde 5, NOD 28 januari 2008 15 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 1 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** up!
@klavertje: ik snap best dat het eventjes tot je door moet dringen, maar het feit dat je ovu-test gister nog net niet even donker was als de teststreep en je streepje vandaag wel goed duidelijk was, wil toch wel zeggen dat je hcg vermeerdert toch? Gaat helemaal goed komen hoor! Ik hoorde trouwens gister dat een nicht van mijn man voor de tweede keer zwanger is. Haar dochter is 5 maand jonger dan mijn zoontje. Ze is nu pas 7 weken zwanger. Als ik nu zwanger blijk te zijn, schelen we maar 3 weekjes! cool! 8) En nou moet ik toch maar eens de kids zo bij mekaar gaan rapen... ff kijken of ze nog een danoontje willen voor we gaan...
Raap ze Tezzz.. Bij ovu testen let ik niet zo op drinken hoor. Had vandaag ook gewoon 1 kop thee en 2 koppen koffie op voor ik ging testen..... December is trouwens geen goede maand hoor! We zitten vet onder het gemiddelde volgens mij... Dus meiden die nog moeten testen WIJ WILLEN ROZE WIJ WILLEN ROZE
waar zijn de smeppers gebleven? Ik was ons topic al bijna kwijt! Over een uurtje ben ik er weer en dan verwacht ik wel dat er weer iemand is langsgeweest hoor! Ik kan dit topic niet helemaal in mijn eentje vullen (al doe ik altijd wel mijn best ) !
Update: laatste dagen erg druk geweest. dus niet veel kunnen schrijven. Moest wel erg veel bijlezen. Maar goed. Sinds vrijdag heb ik een beetje raar gevoel in mn buik. Het lijken wel steekjes (maar niet zoals ongisteekjes) Mn temp is nog steeds mooi hoog (37.1) en nu maar hopen dat die zo blijft. @klaver: gefeliciteerd Verder niet veel te vertellen. Iedreeen veel smepplezier en ik probeer morgen nog effe langs te komen
Hee lieve SMEPpertjes! Ik zie weer roze hier! @ Klavertje 44: GEFLICITEERD! Echt super lekker van gaan genieten! @ TEzzz: voor jou draaien hier gewoon 10 paar duimen (niet dat ik iemand er iets van gezegd heb... maar toch En verder: zin in een vies verhaal? Anders overslaan... * vanochtend even lekker in bad geweest en mn haren gewassen. Er zat wat loshaar tussen mn vingers dat ik even op de badrand deponeerde om het daarna weg te gooien.. Zie ik in ene een beestje... mmm dat leek verdacht veel op een luis.. Mn zusje geroepen (is jarig) en ja hoor. Het was een luis. Nog even flink verder mn haar gewassen en gespoeld en zomaar een hele mik van die krengen eruit gespoeld.... IEKS..... Meteen code rood en iedereen gevlooid. Heeft die kleine dus een hele fijne kop vol.... Hadden hem eigenlijk nog nooit nagekeken omdat hij niet veel bij ons is... Maar nu zitten we dus alle drie onder. En direct naar de apotheek. Maar alles was dicht hier in het dorp. Morgen om 14 uur pas open en ik voel me echt zo vies...Nou ja, hebben wij weer!* einde vies verhaal! Met de SMEP wil het niet zo lukken hier. Heb ook geen idee of mn ei is geweest. Vruchtbaar slijm slechts heel kort gezien. Ben benieuwd dus wanneer ik ongi wordt! hoop niet dat ik zwanger ben want zit lekker aan de cognac nu... met een kopje thee en wat kerstkransjes (geomporteerd). Verder heerlijk hier met veel kampvuren en houthakken en gezellig met 7 volwassenen, drie kinderen en vijf honden! Nou, allemaal een heel fijne jaarwisseling morgen als ik geen tijd meer heb om hier binnen te wippen. Oh... kinderinvasie. Zijn klaar met marsmallows eten bij kampvuur. Snel doeg doeg doen! Liefs!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 3. Peppep, ronde 90 - NOD 5 dec 4. Barbeestenboel, ronde 7 - NOD 6 dec 5. Julita, ronde 10 - NOD 7 dec 6. CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) 7. Jes1, ronde 4 - NOD 9 dec 8. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 9. EllenK, ronde 2 - NOD 14 dec 10. Jikke27, ronde 5 - NOD 15 dec 11. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 12. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 13. nynke1980, ronde 5 - NOD 19 dec 14. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 15. Zico, ronde 16 - NOD 20 dec 16. Miepie80, ronde 11 - NOD 20 dec 17. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) 18. Tigger84, ronde 8 - NOD 20 dec 19. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 21. Roos80, ronde 11 - NOD 23 dec 22. Elba, ronde 7, NOD 23 dec 23. nyncke, ronde 4 - NOD 30 dec 24. Tezzz, ronde 5 - NOD 31 dec 25. Tijgertje23, ronde ? - NOD 31 dec 25 SMEP - kandidaten 16 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in 2008! SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 januari 2008 2. Shedevil, ronde 20, NOD 2 januari 2008 3. Klavertje44 (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 6, NOD 5 januari 2008 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 ? januari 2008 6. Julita, ronde 11, NOD 7 januari 2008 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 januari 2008 8. Ellenk, ronde 3, NOD 15 januari 2008 9. Miepie80, ronde 12, NOD 17 januari 2008 10. Jikke27, ronde 6, NOD 17 januari 2008 11. Flo1975, ronde 5, NOD 19 januari 2008 12. Sookie, ronde ?, NOD 19 januari 2008 13. parr1983, ronde 2, NOD 19 januari 2008 14.Tigger84, ronde 9, NOD 20 januari 2008 15. Wieffie, ronde 8, NOD 26 januari 2008 16. jes1, ronde 5, NOD 28 januari 2008 16 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 1 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Bijgewerkt (alweer, ik lijk steeds te verdwijnen van de lijst)
Er is een oude smeplijst naar boven gedoken: En ik sta op de lijst nog op 30 dec mn nod. Maar door mn cyclus van 35 dagen ga ik dat niet redden. Kunnen jullie m op 6 januari zetten. En ik zit in ronde 4. Waarvan 1e smep. lukte me zelf niet anders had ik dat wel gedaan. Nog een vraag: kun je iets van een innesteling voelen?
Hoi meiden, Ik ben helaas toch ongesteld geworden. Willen jullie mij aub verplaatsen naar 30 januari (ronde 11!). Ik heb vd week toch al een btje kunnen ervaren wat het is om zwanger te zijn: mega buik en kotsmisselijk ale: (zal wel buikgriep zijn want ik ben duidelijk ongesteld ) Iedereen (op 1 na) die ik ken is om me heen zwanger of net bevallen dus ik hoop dat het 'overwaait' naar mij... Zwangeren onder ons: Van Harte Gefeliciteerd! en de niet-zwangeren: 2008 wordt ons jaar!