Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ohja , verschrikkelijk he...weet nog wel op de lagere school (of de kleuterschool...), zaten we dus met z'n allen in de klas met een handoek op ons hoofd en dan dat verschrikkelijke stink spul....toen werd het nog klasicaal aangepakt...
    Ik heb standaard een doosje in huis voor als de jongens thuis komen met zoiets..gelukkig nog niet hoeven tegebruiken....maar je hebt het zo tepakken hoor....

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Tezz, wil jij mij op de lijst van januari zetten en dan mijn nod op 26 januari, ronde 8? Heel erg bedankt!
    Veel liefs en sterkte elba

3. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    EllenK, wat is een omgekeerde smep?
    Wel gefeliciteerd he.
    groetjes elba

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ik bedoelde eigenlijk shedevil, sorry ellenk, maar misschien weet jij het ook wel.
    groetjes Elba

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Moet je ff aan SheDevil vragen maar volgens mij moesten die juist om de 2 of drie dagen smeppen geloof ik... maar weet niet meer zeker... Is ook al weer heel wat pagina's geleden ;)

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

:)

7. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Alle lieve ladies die zwanger gesmept zijn gefeliciteerd!

Ik ben weer even terug van weggeweest.. heb echt de bekende "ik-zal-toch-nooit-zwanger-worden"-dip gehad..
    Baal echt, maar aangezien dit de laatste dag van het jaar is, morgen weer met frisse moed beginnen! 2008 wordt mijn jaar en ik hoop dat van jullie ook!

@Tezzz ik duim met je mee meid!

Ik wens alle dames een roze 2008!

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

JAAAAA Rainstarrr een ongiloos 2008! (in ieder geval de eerste 9 maanden)

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Dankjewel :)
    Omgekeerde SMEP moesten wij doen omdat mn vriend een laag gemiddelde kwaliteit zaad heeft.
    Dus wat hij dus eigenlijk moest doen, elke dag een zaadlozing hebben tot ongeveer 2 a 3 dagen voor mn ei en dan tijdens mn ei er vol tegen aan :oops:

Als je elke dag een zaadlozing hebt, komen alle minder goeie zaadjes eruit en als je dan even 2 a 3 dagen onthouding hebt worden er weer nieuwe aan gemaakt, vandaar ;)

'Normale' SMEP werkte bij ons nie omdat er in 1 dag tijd nie genoeg goeie zaadjes aan werden gemaakt.

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Shedevil, van harte gefeliciteerd!

Diaantje, ik ben er al redelijk aan gewend, al blijft het een beetje een raar idee omdat ik niks merk behalve de vermoeidheid. Je hebt trouwens al een mooi buikje zeg! Jij kon het echt niet meer verbergen vanaf week 5. Ik ben benieuwd wanneer je bij mij ziet dat het geen knuffelvet meer is maar iets anders hahaha ;).

Iedereen veel plezier vanavond!

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihihi toch weer anders dan ik in mijn geheugen had staan ;)

12. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

JA! dat wordt ook mijn goede voornemen \:D/

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Nou ma da je het nog wist is tog al heel wat!
    Je leest hier zoveel en om nou alles te gaan onthouden
    ik weet soms ni eens op wie ik wat moet reageren, zoveel lees ik haha

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ SheDevil: Wat super meid, ga er lekker van genieten want je hebt het meer als verdient!

15. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hi ladies,

Wil iemand mij op de SMEP lijst zetten? Ga het deze ronde ook maar eens proberen :D Zit inmiddels in mijn 8ste ronde, mijn NOD is op 25 januari en dit is mijn eerste SMEP ronde :D

Voor iedereen: Fijne jaarwisseling! Dat al je roze wensen in 2008 uit mogen komen :D

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hallo lieverds!

Wat lief dat jullie voor me duimen. Ik ben heel benieuwd of het werkt in het nieuwe jaar. Toen mijn man en ik elkaar leerden kennen bleken we allebij 8 als lievelingsgetal te hebben, dus 2008 wordt vast perfect voor ons! En voor jullie natuurlijk ook! ;) We beginnen vast vanavond want de oudejaarsloterij gaat vallen op nummer 8!

@Shedevil: je hebt gelijk met dat je overal wat leest en niet meer weet op wie te reageren. Volgens mij had ik je al gefeliciteerd, maar mocht ik het vergeten zijn: alsnog GEFELICIFLAPSTEERD!
    @Klavertje: ik heb echt wel een lieve man hoor! Hij is alleen soms zo nuchter (oh...dan wachten we toch gewoon weer 60 dagen...), op momenten dat ik dat helemaal niet zo ben! Maar daarom vullen we elkaar ook juist al 15,5 jaar zo mooi aan! ;) En ik heb het wel nodig om af en toe met beide benen op de grond gezet te worden hoor! Ben wel een beetje een rare af en toe hoor! ;)

@all: Jullie gaan precies kletsen als ik er ff niet ben! Ik wens jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling en heeeeeeeel veeeeeeel plezier in het nieuwe jaar! We maken er een prachtig roze jaar van!

Zo. De gehaktballen zijn klaar, de appeltaart staat in de oven en de saucijzenbroodjes gaan daarna de oven in. Dus nu ga ik oliebollen en appelflappen bakken! Ik heb met de kerst niks bijzonders gedaan, dus vandaag de hele middag me staan uitsloven in de keuken! En vanavond heeeeeerlijk (vr)eten! En hopelijk ook nog een lekkere nieuwjaarssmep! ;) (Ben benieuwd of dat dit jaar lukt, want omdat we een winkel hebben gaat het alarm met nieuwjaar altijd 3 of 4 keer af snachts...wij zijn op 1 januari dan ook altijd errug moe... :rolleyes: )

Dag liefies! Tot volgend jaar!

Liefs Tezzz

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Is het bij Julita al 2008?

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nee, volgens mij pas later, toch? Ik dacht dat het bij haar 9 uur vroeger is... maar kan het mis hebben ;)

Tezzz, het is hier geen pre-smep hoor > zit alweer met duidelijke streepjes op mijn testjes :), meestal rond dag 11 mijn + test, dus het schiet alweer op...

Go4baby, succes met die nare beestjes... alles - echt alles - wassen! Bij ons heerste het laatst op school ook weer, ben blij dat ik gespaard ben gebleven ;)

Iedereen een heel fijne avond, wij gaan lekker burgerlijk met zijn tweetjes gourmetten en scrabbelen ofzo, lekker rustig... misschien tot later en anders alvast een heel mooi bollebuiken-2008!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

vroeger zit ze in een van de amerikaas dan? Ik dacht dat ze in Japan zat?
    Tokyo is het al 2.30 uur die liggen 8 uur voor...

Wij krijgen vrienden hier dus zijn met ons 10-en. Mannetje heeft gehaktballetjes gemaakt en verse worst gebraden voor 12 uur verder lekkere hapjes alleen ben oliebollen vergeten te halen...

DOM

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O ja, 9 uur later natuurlijk :oops: ... Julita, heel mooi, vruchtbaar 2008!

Ellen, we hebben er hier nog wel wat staan ;). Ik heb weer enthousiast oliebollen gehaald, terwijl we allebei bomvol zitten van de gourmet en sowieso niet zo dol zijn op oliebollen.... Denk dat ik ze straks maar uitdeel aan de buren ;)

Deel Deze Pagina