Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He beastie,

Thanks, ik denk dat ik dat wel van de baas gedaan krijg ;) Mooie foto's btw! Lekker dat je die eerste 12 weken nu door bent! En jeetje wat is dat al weer snel gegaan zeg!

2. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar en natuurlijk een heel vruchtbaar nieuwjaar.

Bij ons was het ook wel mistig maar we konden het vuurwerk goed zien. Om half een 's nachts gaan werken bij vrienden van ons in de stamkroeg en vandaag om twaalf uur waren we thuis. Dus niet getempt, maarja dat was toch geen goede meting geweest. Vanmiddag nog ong twee uurtjes geslapen en toen was ik al weer wakker. Nu ook maar snel weer naar bed, begin wel aardig moe te worden. Gelukkig kan ik morgen uitslapen.

@tezzz: hoe is de stand van zaken?

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag dames,
    het is hier nog steeds rustig de laatste tijd..
    @leentje, wat een act zeg op dat feest! Wel lachen dat jullie er echt werk van hebben gemaakt en het is gelukt!
    Gister toch maar weer gesmept al moet ik toe geven dat ik niet echt denk dat m'n ei nu is...Lijkt me wel heel laat, zelfs voor mijn doen.
    Net weer van vriendin gehoord dat ze 3 maanden zwanger is. uh....ja leuk, ben echt blij voor haar, maar ik vraag me af of ik ook een keer aan de beurt kom.

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    hallo allemaal!
    Tijdje hier niet geweest, maar nu weer terug. Allemaal een super 2008!
    Deze maand maar weer serieus smeppen. Verleden maand is het niet helemaal goed gedaan. Helaas... Nieuwe jaar is dan ook niet zo leuk begonnen... en dan hoorde ik ook nog dat een van mijn beste vriendinnen zwanger is van de tweede. Natuuurlijk hartstikke leuk voor haar hoor, maar ik kan het dan toch niet droog houden helaas. Voel me dus nu niet helemaal top... Herkent iemand dit?
    Maarja, that's life en zo maar eens even de OT testen tellen en vol 'goede' moed op naar het smeppen.

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hallllllooooooooo!

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik zie dat we minimaal 2 smeppers kunnen feliciteren? Klavertje44 en SheDevil, van harte meiden, geniet er van en ik hoop dat jullie een onbezorgde zwangerschap hebben :)

Tezzzzzz hoe gaat-ie met jou? Al getest? Ik heb echt wel voor je geduimd hoor, tussen het stomen/hoesten/snuiten door ;)

6. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Nog de beste wensen voor 2008 dames!
    En gefeliciteerd nieuwe SMEP-zwangeren!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zo, feestdagen voorbij... weer gezellig doorkletsen hier ;). Ik moet eigenlijk nakijken, maar het lukt me nog niet echt mijn schoolwerk weer op te pakken :-?

Even een intiem vraagje; mijn man had eergisteren pijn bij het klussen - zegt ie dan ook pas achteraf :-?... heeft die van jullie dat ook wel eens gehad? Vind het voor hem zo zielig, maar baal er tegelijkertijd ook wel een beetje van, want mijn ei is in aantocht en hij is nou - heel begrijpelijk - wat terughoudend....

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge...ik ben te werk dus hang hier ook maar even rond :oops:

Benieuwd naar het eerste onderzoek/bezoek aan de VK van Cynthia vandaag....

Snap dat Miepie er wel mee zit... Mijne heeft ook wel eens au aan z'n gereedschap gehad. Kwam meer omdat we het te vaak deden en het gereedschap er erg gevoelig van werd. :rolleyes: Misschien is dat het geval?
    Heeft ie het al wel goed bekeken?? :oops: Misschien dat er een zeer plekje zit .... beschadigt met je nagels...ofzo??

FF geneuzel van de echo's van afgelopen maandag.....
    De echo merv. moest de nek meten..maar kon jet niet goed bekijken ivm dat er waarschijnlijk nog een darm tussen de baarmoeder en buitenkant buik zat. Dus ze was weer inwendig aan de gang gegaan :oops: Maar op die mannier lag beeb niet goed. Dis we gingen hem plagen...zo grappig. Hoesten...beeb half in panniek :D met armen zwaaien. Zij drukken op me onderbuik (niet heel fijn), beeb zwaar geirriteerd maar niet draaien hé!
    Uiteindelijk gestopt om de volgende zwanger aan de beurt was en wij gewacht op de gang en daar na nog maals geprobeerd gewoon via de buik en nu kon ze het wel 8) daarom hebben we ook 2 aanzichten in het album ... enne wel dikke 45 minuten beeb gekeken ;)

Nou dat dusssss....TEZZZZZ WAKKER worden! hoeist daar?

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, nou al hele avonturen met jullie kleine ;)!

Hoe laat moest Cynthia vandaag? Spannend hoor... hopen dat ze net zo'n mooie frummel te zien krijgt als jij een paar weken terug 8)

Het zou bij mijn mannetje kunnen liggen aan 3 dagen achter elkaar :oops: ... heb 'm gisteren dus ook maar met rust gelaten, maar vind het heel dubbel... ook zo zonde om een hele ronde te missen omdat hij bang is dat het misschien weer pijn doet :( we hebben het 8 jaar terug 9 maanden lang niet gedaan nadat hij een scheurtje in zijn voorhuid had tijdens het sexen... AUW!... hij heeft dat nogsteeds een beetje in zijn achterhoofd hangen...

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeiemorgen allemaal!

Nou daar was ik weer ff. Gister mannetje hele dag op compi geweest en straks weer, dus ik kom snel ff spieken vandaag! Wat lief dat jullie allemaal aan me denken! Nou, ik ben nog steeds niet rood. Mijn temp blijft zagen, dus ik zal wel geen ei hebben gehad of zo. Jullie hadden het over vruchtbaar slijm? Sinds een dag of 2 begint het daar bij mij ook weer op te lijken! Raar he? Het lijkt wel of mijn lijf het steeds weer probeert om toch tot een eisprong te komen of zo. Af en toe weer krampjes en gisteravond was ik weer erg misselijk. We blijven maar gewoon doorsmeppen, een keer moet er toch een ei springen toch? Of een ongi komen. Ik wacht nog wel weer af. Je hoort wel eens dat emand een cyclus overslaat en aangezien die van mij toch al lang duren, is dat misschien wel het geval. Ik denk dat ik 12 januari weer ga testen. Dan is mijn man jarig.

Bij ons was het ook erg mistig met oud en nieuw. Gelukkig had de buurman wat fonteintjes en voetzoekers, zodat we nog wel iets hebben kunnen zien. Maar de buren konden hun eigen huis niet meer vinden toen ze bij ons stonden buiten! Het was echt erg slecht te zien allemaal. We hebben trouwens een nieuw record! Het alarm is maar 1 keer gegaan en nog voor 12 uur! Komt vast door de mist ;)

@Miepie: misschien een dagje rust nemen met smeppen? Ook bij mannetjes heeft de boel soms even tijd nodig om te herstellen ;)

O ja, als iemand zich geroepen voelt om de lijst aan te passen? Ik kreeg een mailtje van Parr... dat ze toch nog niet gaat meesmeppen. Dus kan ze er weer af. En ik mag er weer op voor de 12de dus.

Tot later!

Liefs Tezzz

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb vandaag de eerste jarige in huis, vind het elk jaar steeds geweldig.
    Onze dochter wordt 11 jaartjes oud

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Snap nu ook waarom ik kram krijg als ik heeeeeeel hard heb geniest! :D

Zeker zonde ... k#t planning...grrr :(

Kan je hem niet verleiden vanavond met dat je heeeeeeeeeeeeeeel zachjes voor hem zal zijn? 8)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ga ik zeker proberen ;)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Zico: gefeliciteerd! Al weer 11 jaartjes oud? Wat gaat de tijd snel he? (Nog 2 weekjes, dan wordt mijn jongste 4....)
    @Beastie: 45 minuten baby? Gaaaaf! Maar zijn de metingen nou wel goed dan?

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Idd zico 11 jaar een hele dame dus al! ;) Gefeliciteerd!

Uitslag krijgen we eind van de week/volgende week ...
    Maar ze zei wel dat ze er zoveel had gezien dat ze wel kon zeggen dat het er allemaal heeeeeeeeeeel netjes uitzag ;)
    Tja 45 minuten...we hebben digi televisie met dikke 100 kanalen....maar Beastie-Beeb kanaal is een toppertje! :D :D :D

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zico, gefeliciteerd!
    Tezzz, bij jou nog geen nieuws?
    Beastie, is het niet heel onwerkelijk zo'n helemaal heel babietje te zien op die echo en te weten dat dat frummeltje in jou groeit? Lijkt me zo raar, maar ook zo gaaf! :)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    :oops: Tezzz, had je bovenstaande berichtje gemist, ga nu gelijk even bijlezen ;)!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @miepie: geeft niet hoor ;) Toch knap dat je die berichtJES van mij kan missen ;)

Ik moet er vandoor. ff werken en de kids nog aangekleed en mee zien te krijgen. Tot later!

Liefs Tezzz

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers van s(m)eptember:
    Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    WishfulDreaming \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)
    ******************************************************************************************

SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :( ******************************************************************************************

SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP)
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger
    ******************************************************************************************

SMEPpers van december:
    CynthiaB \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...10% zwanger

Smeppers in 2008!

SMEPpers van Januari:
    1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 januari 2008
    2. Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    3. Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 januari 2008
    5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 ? januari 2008
    6. Julita, ronde 11, NOD 7 januari 2008
    7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 januari 2008
    8. Tezzz, ronde 5 - NOD 12 januari 2008
    9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 januari 2008
    10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 januari 2008
    11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 januari 2008
    12. Flo1975, ronde 5, NOD 19 januari 2008
    13. Sookie, ronde ?, NOD 19 januari 2008
    14.Tigger84, ronde 9, NOD 20 januari 2008
    15. Wieffie, ronde 8, NOD 26 januari 2008
    16. jes1, ronde 5, NOD 28 januari 2008

16 SMEP - kandidaten
    0 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

Update!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

HEEEEEL onwerkelijk...ook omdat je nix echt voelt. Super gaaf, moest ook bijna janken :oops: maar het is ook zo mooi!
    Wel geloofwaardig dit keer omdat we dit keer aan het plagen waren...dan zie je meteen de reacties...hahaha maar dat het dan nog van kruin tot stuit maar 6,7 cm is .... zooo klein maar compleet dat snap je gewoon niet! :rolleyes:

Deel Deze Pagina