Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Beastie, leuk minitje kijken!
    @Miepie, geen ervaring mee...Is het pijn aan de huid of meer de 'spier' ofzo.

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beastie, bedankt voor de lijst :)! en nou alle 18 van januari roze aan het eind van de maand, dan dopen we dit om tot Smepmamatopic ;)

Julita, het is vooral de huid, dus zal wel irritatie zijn... even een dagje rust doet hopelijk wonderen ;) Hoe is het met jou? Al een beetje over het vervelende nieuws van de testen heen?

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihihi geniet er maar van zolang het bij kramp blijft......ik loop nu permanent met een inlegkruisje omdat ik anders 10x per dag mijn ondergoed moet verschonen ;) Hoe voel je je verder? Is de misselijkheid nu weg? Oh en gefeliciteerd natuurlijk met de 12-weken mijlpaal!

@ miepie hoe was je vakantie trouwens? En ik hoop dat je die afspraak niet hoeft te maken ;)

@ tezzz balen zeg, die onzekerheid. Ik duim voor je dat je snel weet waar je aan toe bent (hopelijk in de vorm van een vette positieve zwangerschapstest)

Las trouwens net dat de eerste april-mama al is bevallen :confused:

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @miepie, goed idee, een dagje rust nemen.
    Ben er wel min of meer overheen. Ik heb zo'n vaag idee dat mijn gyn me clomid wil geven de volgende ronde, maar het is maar een gok. Op zich ben ik er niet tegen want dant heb ik meer kans op een goeie eisprong.
    Wat ik gewoon niet snap is dat ik ovu testen had die steeds donkerder werden ( net zoals altijd) en toen een dagje dat ik dacht dat ie posi was ( krijg hem niet goed op de foto...) en volgende dag was ie weer wat zwakker. Dus ik dacht EI, maar toen zei gyn dus van niet...Zal wel dan...Ik snap het gewoon niet zo goed.

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Poeh, da's wel heel vroeg :confused: , hou jij 'm nog maar 15 weekjes binnen hoor!

Vakantie was heerlijk, beetje jammer dat ik elk restaurantje waar we langs kwamen in moest duiken om tampon te wisselen :-?
    Ik hoop ook dat we niet hoeven, maar ga er maar vanuit dat we wel gaan, en dat liever maar gelijk... maar we wachten deze ronde nog maar af ;)

Tezzz, balen zeg :-? Schiet niet op zo, dan maar liever duidelijkheid....

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, hij kan positief zijn en toch niet springen. De testen reageren op een stofje wat er voor zorgt dat je ei gaat springen, maar het kan zijn dat hij - ondanks dat ie positief was - toch niet springt (stress, ziek, etc). Heb je daarna nog doorgetest, of niet? Hij springt dan vaak later alsnog wel....

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ben ook begonnen met inlegkruisjes...heb wel aardig wat witte vloed...en daar wordt je niet frisser van...zegmaar! :(

Verder eigenlijk wel goed..wel iets meer trek maar snel vol..dus verspreid me boterhammen over de dag...en heb smorgens waanzinnige honger die ook snel te stillen is. Het gekke is dat deze choco junk geen trek heeft in choco...of het moet een koekje zijn met choco erop! raar hoor hoe je kan veranderen ;)
    Heb idd 12w dansje gedaan! :rolleyes:

eerste april mama! :confused: nu al? alles oke gegaan?

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    daarna niet meer doorgetest..ik vond het wel goed zo...
    wel nog redelijk vaak aan de smep geweest dus...Maar ik begreep van gyn dat dat ei dan toch niet meer zo goed was ofzo...
    Geef mij die drugs maar hahaha... Lekker eisprong op de 14de dag, likt me heerlijk! Ik droom ervan!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik vind ook dat er een smep mama topic MOET komen!! Januari ziet er goed uit!! no red, only PINK!! :D :thumup: :D

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik vind het zo lief dat alle zwangeren hier altijd nog komen kijken: Mielenl, Beastie, Diaantje en nog meer. Het doet ons echt goed!
    De SMEP cheerleaders zegmaar.

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, sluit me helemaal bij je aan, Julita ;)!

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Als ik zometeen nogsteeds vruchtbaar slijm heb heeft mijn mannetje geluk: Dan word er weer gesmept!

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, you go girl! ;)

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Pfffieuw...blij dat je dat leuk vind...voel me soms erg schuldig/bezwaard.

Bij de Juli mama's is het niet leuk genoeg! En zooooooo druk je kom er niet tussen ... en heb je een vraag ofzo ... atwoord krijg je niet want ze zijn erg druk met elkaar...geeft verder nix hoor....als ik maar bij jullie langs mag komen :rolleyes:

GO JULITAAAA, GO MIEPIE, GO JULITAAAA, GO MIEPIE, GO JULITAAAA, GO MIEPIE!!!! GOOOO PINK!! [​IMG]

YOU GO GO GOOOOOOOOOOOO! :D :thumup:

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hehehe....Nu even filmpje kijken.
    Ovu tests staan vers in mijn album... Wat denken jullie?

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beastie, je moet je niet bezwaard voelen hoor! Juist heel gezellig dat je hier nog langswipt, al heb je aan ons weinig met vragen over je zwangerschap ;).... gewoon hier blijven dus!

Wij kunnen die aanmoediging best gebruiken ;)

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita, inderdaad heel vervelend als het allemaal zo onduidelijk is......als je inderdaad geen eisprong hebt gehad dan is meestal clomid de eerste stap. Nou meis, bij mij heeft het ook geholpen :D
    Hoe is trouwens jouw oud&nieuw geweest? Doen ze dat ook met oliebollen en vuurwerk in japan? Of sushi en vuurwerk?

@ miepie he bah tampons wisselen.....en dat op je vakantie! Nouja hopelijk kun je snel meepraten met de kwaaltjes van de SMEP-mama's ;)

@ beastie ja witte vloed had ik ook, is nu wel wat minder. Maar als ik heel erg moet hoesten of niesen.....en natuurlijk midden in de Gamma......sta ik te vloeken en mijn man moet zijn lachen inhouden want dan weet hij inmiddels hoe laat het is. Met die aprilmama gaat het goed, met dochtertje gaat het naar omstandigheden ook goed, maar het is afwachten natuurlijk. Ze was ook pas 25 weken zwanger. Topic staat hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=75329

ja ik ben ook wel blij dat onze aanwezigheid op prijs gesteld wordt.......kan me ook voorstellen dat het heeeeeel confronterend werkt met die zwangeren terwijl het voor jou zo lang duurt......maar ja ik kan het gewoon niet laten om de smeppers aan te moedigen :D

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    net slijm check gedaan: Ongewoon veel vruchtbaar slijm, meer dan ik ooit in een normale vruchtbare periode heb gehad...Niet normaal meer...
    SMEPPEN

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gelukkig! :D

Zooo tijd voor HCG! ;)

20. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Nog allemaal een heel gelukkig en hopelijk vruchtbaar 2008 toegewenst.Voor iedereen alles rustig verlopen.
    Zelf moest ik 1 januari weer werken dus heb weinig gedaan.

Heb het de afgelopen dagen weer erg druk gehad en weinig online geweest.

Vandaag hadden we de afspraak in het ziekenhuis.
    De gyn heeft zijn exuus aangeboden omdat die er toch wel naast zat.
    Verder hebben we nog een praatje gehouden,en natuurlijk is er weer even een echo gemaakt.
    Deze maand waarschijnlijk een eerder ei......Het was al goed van formaat had hij het over.
    18 mm.Nu hebben we vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis en dan gaan ze de eerste IUI poging doen.
    Het gaat ineens wel heel snel zo hoor,wel raar.
    Maar gelukkig konden we deze cyclus beginnen,omdat meee ei eerder is anders had het op zondag geweest en dan doet het ziekenhuis geen behandeling.
    Groetjes Kareltje

Deel Deze Pagina