Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Sucsmep julita! :D Helaas kan ik geen positieve test eruit halen :( De mijne was gisteren dikker dan de controlestreep, dus dat was geen vraag meer....

Vanmorgen goed smeppend begonnen dus hopelijk kan ik over 2 weekjes ook mooi roze... droom droom... Nou ja, dat is als mijn ei vandaag gaat springen :(

Ik mag straks eerst mijn tandarts met een bezoekje verblijden... :( En ik ben al zo'n held op sokken. Maar goed de noodvulling van de zenuwbehandeling van oudjaarsdag moet toch echt vervangen worden :x

Enne, oja, ik vind het ook super om te zien hoe de zwangere smeppers het doen hoor! Jullie geven ons veel hoop dat het gewoon eens gaat lukken! Thx, meiden! :D

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee Julita, You go girl ;)
    Want geen van de ovu testen in je album zijn positief, je hebt gewoon een traag ei dit keer ;)

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Poema, ik herken het zeker. Toen mijn beste vriendin zwanger werd voelde ik ook een beetje van die steken van jaloezie, ik voelde me er gewoon hartstikke schuldig over. En iedereen vroeg automatisch nadat het nieuws van mijn beste vriendin bekend was of wij ook bezig waren, en "nu zijn jullie zeker aan de beurt "en "goed voorbeeld doet toch volgen" en "vriendinnen doen toch alles tegelijk". Een beetje vervelend inderdaad. Maar jullie zijn toch al een tijdje bezig? Weten mensen dat jullie bezig zijn? Soms had ik de neiging om dat uit te schreeuwen, al is het leuker om het stil te houden.

Hoeist nu, al een beetje de dip voorbij?

@Beastie, mijn beste vriendin had vandaag haar eerste echo. Was heel apart zei ze, dat je zo'n minimensje ziet bewegen en dat dat in je buik zit. Ze had al weer 4 keer over moeten geven dus ze kon er niet super van genieten dus dat is dan wel vervelend.

Ik heb me trouwens ook niet bij een ander topic aangemeld, ik vind het hier te gezellig en bij de andere topics is het super druk.

Nou, ik ga even een ontbijtje scoren want ik heb superhonger.

Doei!

4. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Wat er geschreven word over de andere topics klopt. Ze zien je niet eens omdat het zo druk is :(

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beastie en klavertje44 dat wordt vanzelf wat minder hoor wees niet bang ;)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, en hier kan je altijd blijven kleppen, er komen hier ook steeds meer zwangeren bij ;)!

7. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    SMEPpers van s(m)eptember:
    Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    WishfulDreaming \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)
    ******************************************************************************************

SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :( ******************************************************************************************

SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP)
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger
    ******************************************************************************************

SMEPpers van december:
    CynthiaB \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...10% zwanger

Smeppers in 2008!

SMEPpers van Januari:
    1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 januari 2008
    2. Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    3. Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 januari 2008
    5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 ? januari 2008
    6. Julita, ronde 11, NOD 7 januari 2008
    7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 januari 2008
    8. Tezzz, ronde 5 - NOD 12 januari 2008
    9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 januari 2008
    10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 januari 2008
    11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 januari 2008
    12. Flo1975, ronde 5, NOD 19 januari 2008
    13. Sookie, ronde ?, NOD 19 januari 2008
    14.Tigger84, ronde 9, NOD 20 januari 2008
    15. Wieffie, ronde 8, NOD 26 januari 2008
    16. jes1, ronde 5, NOD 28 januari 2008
    17. Mouse, ronde 8, Nod 26 januari 2008

17 SMEP - kandidaten
    0 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

Heb mezelf er maar even bij gezet... is hier te gezellig! Wil ik natuurlijk niet missen :D

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Weet iemand of er vandaag post komt? Ik heb zaterdagavond nieuwe ovu-testen besteld, maar het duurt natuurlijk langer nu... kreeg op oudejaarsdag een berichtje dat ze verstuurd waren, maar weet niet of ze nou vandaag of morgen komen :-? ... en ik ben er doorheen, dus hoopte vandaag met nieuwe te kunnen testen...

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    jullie zien het ook niet echt dus...ik was er al een beetje bang voor.
    @Mielenl, hoe lang ben je aan de clomid geweest? Waarom was jij eraan?

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nee, het bouwt wel duidelijk op, maar ik zie geen positieve test, Julita :(. Hoe lang test je normaal positief? Het kan zijn dat je LH-piek korter dan 24 uur is en je 'm dus net gemist hebt. Maar als de gyn ook zegt dat je geen eisprong hebt gehad lijkt die kans me klein... :(

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Pffft... de post schijnt vandaag wel te komen.... zit hier dus met een overvolle blaas naar de brievenbus te turen ;)... benieuwd of hij hier ook nog langs gaat komen...

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik hoop dat ze een beetje opschieten dan miepie!
    Normaal test ik niet door nadat ik een positieve heb dus ik weet het niet. Gyn was niet heel zeker van zichzelf...
    Het zou dan wel de eerste maand zijn dat ik geen ei heb want hoe kan ik anders altijd precies weten wanneer ik ongi werd, ik ging altijd uit van die ovu test...

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miepie ik heb er nog wel een paar liggen denk ik ;)

@ julita ik had geen eisprong en (ws daardoor) heel onregelmatig ongesteld. Ik heb in totaal 6 rondes clomid gebruikt, bij de eerste ronde clomid in combinatie met SMEP zwanger :D

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @mielenl , dus jij gelooft er wel in? Ik weet het niet zeker nog hoor, maar gyn had het over fertility medication en hij wil me op de 5de zien dus dan denk ik dat het mogelijk is.

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    en hoe onregelmatig was onregelmatig?

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita volgens mij als je een lange of onregelmatige cyclus hebt, dan is het hier in NL wel gebruikelijk dat ze Clomid voorschrijven. Tsja en als die medicijnen (of het nou Clomid is of iets anders) zorgen dat je een eisprong hebt, dan heb je in principe evenveel kans als ieder ander om zwanger te raken. Dus NATUURLIJK heb ik daar vertrouwen in :D

Die cyclus van mij was heeeeeel onregelmatig, dus de ene keer netjes 4 weken, dan weer 7-8 weken. Ik heb het toen niet heel nauwkeurig bijgehouden (hield ook geen temp bij oid). Met de clomid was mijn cyclus heel regelmatig ongeveer 29-31 dagen, met eisprong op dag 18-20.

Nouja wie weet heb je nu inderdaad je ei en blijft die wel plakken ;) dan hoef je lekker niet meer terug naar de gyn (althans niet voor de fertility medication) En zonder ei word je meestal ook wel gewoon ongesteld hoor, duurt alleen een paar dagen langer

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja, dat zou ik ook wel eens willen weten!

Ik vind het trouwens ook heel fijn dat de zwangeren lekker hier blijven meekletsen. Als we geen aparte smepmamma-topic mogen starten, dan is dit toch ook perfect? Natuurlijk moet je wel tegen de 'zwanger-praat' kunnen, maar voor mij persoonlijk is dat geen probleem! Ik vind het juist leuk om te horen hoe het gaat! Natuurlijk 'voedt' dat je verlangen juist, maar dat vind ik niet zo erg. Als ik het even niet wil lezen, dan forum ik gewoon even niet! Maar zeker als je hoort dat meiden, zoals Mielenl, na een hele lange moeilijke tijd toch zwanger zijn geraakt, helpt dat me juist in het afwachten. En zolang we zelf niet zwanger zijn, kunnen we toch mooi een beetje 'meezwangeren' met de aanstaande mamma's! Leve de smepmamma's! :)

Wat hebben we trouwens een slechte score in december zeg! tsk...moet gauw wat aan gebeuren!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    we zullen zien! dank je voor de info in ieder geval.
    Ik denk dat mijn ei toch al wel is geweest ( wat ben ik ook eigenwijs...ik weet het). Ik hou mijn cycli al jaren bij en het lijkt me stug dat ik opeens nu geen eisprong meer zou hebben. Wat ik wel denk is dat ie van slechte kwaliteit is.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja post komt idd...had hier een hele berg op me werk... incl een blik met bon bons uit zwitserland (tis dat Julita nu in tokyo zit anders dacht ik dat zij er achter zat ;) ;) :D )
    Tja ik heb nog 4 ovu testen als je je adres pb't dan kan ik ze ook o de post doen maar dan wordt het ook morgen/overmorgen ... :rolleyes: ... en als je nu al moet plassen...duurt dat wel heeeeeeeeeel lang :D

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz ja ik vind wel dat er in januari een hele hoop gecompenseerd moet worden ;)

@ beastie hier een choco-addict waar de zwangerschap geen invloed op heeft: laat dat blik maar komen! :D

Deel Deze Pagina