Bij mij VK vinden ze 3 dagen of meer afwijken van cyclus op cyclus onregelmatig...meer dan 10 zeer onregelmatig..maar dat is mijn VK Heb er net 1-tje geproeft.....oooowwww Lekkerrrrrrrr!
toch handig te weten... ik krijg gewoon geen info uit mijn gyn, laatst vroeg ik iets en hij werd zelfs een beetje boos. Mannetje gaat weer mee volgende keer...
Hallo dames! Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en de allerbeste (baby)wensen voor het komende jaar! Dat we maar allemaal mogen zwangeren in 2008! Hoe is het hier? Tezz, heb je nog getest op 31e?
Is een goed idee... 2 horen misschien meer dan 1...en samen misschien wat assetiever (als je dat zo schrijft ) Hoop dat ie wat doet waar jullie verder mee kunnen .. clomid of iets anders. Heb er verder ook geen ervaring mee...En dan PAST BOEM! Julita pink!
HEEEEEEE, jij hier! Feest in huize B (niet die van Ali toch?) want hartje klopt zie ik onder banner..en maandag een echo! SUPER! Gefeliciteerd met het hartje
gefeliciteerd meiden , jullie zijn de moeilijke periode door zeg. Julita hoop niet opgeven, makkelijker gezegd dan gedaan, hoop heb ik niet, maar denk het zou toch een mooi geschenkje zijn moest het ooit zover zijn. M'n man zei nog laatst, als ik geweten had dat het zolang zou duren hadden we er zeker eerder aan begonnen.
Haha, dank je wel! (nee niet van Ali, en ook niet van Mohammed) Ja, vanochtend naar de vk geweest, en het hartje klopt heerlijk en we konden het ook zien! Echt een soort opluchting, en het maakt het ook echter allemaal. Ik was zo blij! Ik had de hele nacht gedroomd over het bloed prikken maar dat ging prima gelukkig, alleen ben ik vanochtend van de trap gevallen, en hard ook. Dus dat was wel even schrikken. Maar op een paar blauwe plekken na voel ik me wel goed. Ik wil net als jij 12 weken zijn! Hoe is het bij jou?
dank je zico. Sommige dagen is het makkelijker dan andere... ach je kent het wel. Ben op het moment gewoon best benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren. @Cynthia, gefeliciteerd met het goeie nieuws Nu naar bed, zie jullie morgen weer. Sterkte Miepie, hoop dat je testjes nog aankomen vandaag.
Helemaal super Cynthia, gefeliciteerd! Ik dacht dat je bij de eerste afspraak niet altijd wat mocht zien en ze niet altijd het hartje gaan zoeken. Ook dacht ik dat de eerste afspraak bij de 9/10 weken was. Ik zal morgen ook maar eens de vk bellen. Mijn beste vriendin had haar eerste afspraak bij de 10 weken en moest echt smeken of ze het hartje mocht horen. Ze zeiden dat ze dat niet zo snel deden omdat de kans groot was dat ze niks konden vinden. Aangezien ze zo dun is hebben ze het bij haar wel gedaan, anders niet. Terwijl het hartje dan toch al wel een paar weekjes klopt.
Nee, ik wist het ook niet, maar ze ging bij mij kijken, ook omdat ik een onregelmatige cyclus had en ze dus niet zeker wisten hoe ver ik was. maar ze doen het lang niet altijd inderdaad.
Goed dat je nu een afspraak maak...als je het op korter termijn doet heb je kans dat je moet wachten omdat ze in jou 10de week al vol zitten Bij mij hebben ze ook niet geluisterd maar je krijgt al genoeg info op kraamhulp/onderzoekjes dat je toch wel een poos bezig bent. Bij mij gaan ze 10 jan proberen zijden ze...maar in tussen heb ik het hartje al 2x gezien Alles prima hierzo, niet misselijk ... wel afkeur en voorkeur voor div. voedingsmiddelen 8) 12 Weken voelt niet veel anders hoor maar wel een soort rust valt er over je heen...terwijl er nog vanalles kan gebeuren...maar het spannendste is voorbij.
Cynthia, gefeliciteerd ... heerlijk dat alles er goed uitzag! Postbode is hier inmiddels - gelukkig - geweest. Ik stond om half vier (5 1/2 uur na laatste plasje ) echt op knappen en heb dus even in een potje gepeaced ... een half uur later was de post er met m'n stickies. Wel een streep, niet positief. Ik ga maar weer uit van dag 13.
Is dat echt zo miepie. Ik dacht posi ovu is eisprong. Ik had ook een posi test op 23 dec (dag 22 van cyclus) en op dag 24 is mn temp omhoog gegaan. Kan het dan alsnog betekenen dat ik mn ei niet gehad heb. Heb sinds vandaag ook steken bij mn vagina (alsof ik een blaasontsteking krijg) en nog steeds steken onder in mn buik. Net eten gekookt, had erge honger, maar toen ik een maal aan het eten was was de honger weg. Heb geeneens mn bord leeggegeten. Dat doe ik normaal wel.
Hallo meiden, Mag ik mee op de SMEP lijst van januari? Mijn NOD is 18 januari. Ben alleen heel bang dat ik mijn ei gemist heb. Was op dag 11 ziek en heb dus geen OVU test gedaan. Dag 12 en 13 een licht 2de streepje, dus dacht hij komt eraan. Maar vandaag op dag 14 nog maar een heeel (bijna niet te zien) licht streepje... Volgende maand dan misschien ook maar beginnen met temperaturen....
Wat Ellen zegt... meestal volgt er gewoon een eisprong, en zeker als je temp ook gestegen is kan je er vanuit gaan dat dat gebeurd is . Het is echt een uitzondering als ie bij een + test niet springt volgens mij, maar een + test houdt dus niet per definitie een eisprong in... Zit hier met mijn 2e testje van vandaag (haha, hoezo testverslaafd )... kijken of ie donkerder is dan vanmiddag...
Dag lieve allemaal! Voordat ik alles ga lezen (morgen) natuurlijk allereerst: EEN SUPER LIEFDEVOL EN ROZE 2008! Ik hoop dat ieders vurige wensen en verlangens in 2008 werkelijkheid worden of al heel veel stappen dichterbij komen! Tot morgen/straks
Hoi lieve dames Jullie ook een goed 2008 toegewenst en dat het een vruchtbaar jaar wordt Mijn nod is 27 jan mag ik ook op de lijst Liefs Tijgertje23
@ cynthia: super gaaf dat je het hartje hebt gehoord, wat een gevoel he Bij mij was idd de 12 weken ook een soort van magische grens.....ach, nog maar 4 weekjes dan heb jij het ook gehaald! @ miepie knap hoor, zo lang je peace ophouden ondanks al die peace-praatjes van beastie en? was-ie donkerder gistermiddag? @ nyncke als je temp omhoog is gegaan is dat een teken dat je eisprong is geweest. Klinkt heel spannend voor je meis, ik duim voor je! @ nynke1980 een nega ovu test met eisprong is mogelijk hoor, ons "keesje" is daar het levende bewijs van @ go4baby voor jou ook de allerbeste wensen! Ik duim voor jou en Mr go4baby voor een gezond binnenpretje dit jaar Ik dacht trouwens dat je naar Frankrijk was geweest? Of hebben ze van dat ding ook al een replica?!?! voor de nieuwe meiden welkom en veel SMEP-plezier