Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers van s(m)eptember:
    Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    WishfulDreaming \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)
    ******************************************************************************************

SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :( ******************************************************************************************

SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP)
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger
    ******************************************************************************************

SMEPpers van december:
    CynthiaB \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...10% zwanger

Smeppers in 2008!

SMEPpers van Januari:
    1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 januari 2008
    2. Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    3. Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan
    5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan
    6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan
    7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan
    8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan
    9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan
    10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan
    11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan
    12. Nynke1980, ronde ?, NOD 18 jan
    13. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan
    14. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan
    15.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan
    16. Wieffie, ronde 8, NOD 26 jan
    17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan
    18. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan
    19. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan

19 SMEP - kandidaten
    0 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

:idea: UP! ;)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mogé! :D

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi beastie

Mijn nod is 27 jan

Liefs Tijgertje23

Ook goeiemoggel

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Tijgertje...sorry was nog niet wakker :rolleyes: is nu aangepast! :D

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Dank je beastie ;)

Liefs Tijgertje23

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie morgen!

Ik ben nog steeds niet rood en mijn temp is nog steeds niet omhoog gegaan. Als je geen ei hebt, wordt je toch ook wel een keer ongi toch? pfff...ik wacht me scheel!

Alles goed hier?
    @Cynthia: wat fijn dat je het hartje hebt gehoord!

Vandaag moeten we balansen in de winkel, dus ik weet niet of ik nog langs kom vandaag. De kids gaan mee naar de winkel, dus het ligt er een beetje aan hoe ze zich gedragen ;) Kan maar zo zijn dat ik al heel snel weer terug ben! ;) Maar de komende tijd zal ik wel veel achter de computer te vinden zijn, want ik voer meestal de hele zooi in in de computer (van zowel onze winkel als die van mijn schoonouders). Kunnen de kids namelijk lekker thuis blijven. We zullen wel zien hoe het gaat.

Tot later!
    Liefs Tezzz

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!
    Go4baby, gezellig dat je er weer bent! Fijne vakantie gehad? 8)
    Tezzz, dat zou je denken... anders toch een keer langs de HA, je zit bijna op dag 60!
    Mielenl, wel een streep, maar nog niet positief. Maar goed ook, mannetje was gisteren niet weer in the mood te krijgen, is toch wat bangig geworden
    (en nou niet allemaal gaan denken dat wij rare dingen uithalen ;), geen idee hoe het kan, wel heel vervelend....)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heeeeeé de dames zijn wakker ;)

Ja, Tezzzzzzz wat Miepie zegt bijna 60! :confused: dagen...is wel errug lang!
    (ik bedacht me dat als je zo door gaat met 4 cyclussen van jou ... ik al bevallen ben! Zou toch maar aan de bel trekken bij de ha...weetend dat jij er niet dol op bent :rolleyes: )

Nou Miep, hebt ie de schrik te pakken... :( Niet leuk! Hoop dat ei dan nog ffies wacht...knuff! ;)

Dussss...ik begrijp hieruit dat Go4baby weer in het land is! Welkom thuis ... Home sweet home :D

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: tja...als het zeer doet, komen die zaadjes ook niet te voorschijn he? Maar wachten tot hij zich weer iets beter voelt dan he? Wie weet is het wel precies wat jullie nodig hebben, een paar daagjes rust voor je posi ovutest! Ik ga de 12de gewoon nog eens testen en mocht er dan nog niks zijn, dan zal ik de maandag erop de dok eens gaan bellen. Dan zit ik op dag...68? Dan heb ik toch wel bijna 2 volledige cycli gehad! 't is maar goed dat ik zo'n geduldig typ ben... :(

Ik moet er nou echt vandoor. Tot later!

Liefs Tezzz

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Werk ze, Tezzz!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    thnx!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zag dat je een pendel had Miepie....pfff nog ff geduld dus :rolleyes:

Wat ook een goeie is is Stienke...ze heeft het erg vaak goed (ook bij mij :D ) en ze is best snel met antwoorden..ff pb? ;)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bedankt voor de tip, ga het haar ook eens vragen ;)... ben op zich allang blij ALS we een keer zwanger gaan worden, en natuurlijk liever vandaag dan morgen, maar liever over een half jaar dan niet ;)....

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zo is het .... als het maar komt. ;)

Ik kreeg die pendels binnen in aug. met de melding nov. "Pffffffffff, ik ga bewijzen dat die dingen niet kloppen!", heb ik heel hard thuis geroepen....hmmm 1 nov test ik posi. Dan krab je nog wel eens achter je oren hoor :D

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz ik heb ook wel een paar cycli gehad zonder eisprong, maar uiteindelijk word je dan ook wel ongesteld maar het kan iets langer duren. maar tjee zeg met zo'n lange cyclus zou ik denk ik ook wel even aan de bel trekken!

@ miepie wat is dat toch he met mannen en hun "zaakje" ;) ik hoop dat de mood weer terug is voordat je ei springt!

ik heb me nooit laten pendelen voor de zwangerschap (wel 1-tje voor het geslacht van ons kindje door daantje82, ben erg benieuwd). Ik was gewoon bang dat die pendels zouden voorspellen dat het nog een half jaar zou duren en ik weet niet of ik dat wel zou willen horen. Maar aan de andere kant heb je helemaal gelijk Miepie, beter over een half jaartje dan helemaal niet! Ik hoop dat-ie uitkomt!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ach, als pendels uit zouden komen... was ik al 3x zwanger geweest ;). Mijn eerste pendel hier was voor nov (en het was toen april :confused:) en dat leek zoooooo ver weg. En hier zitten we dan.... was die van november maar uitgekomen.... ;)

17. goedemorgen! :D

tja de pendels.. weet je wat t is: je MAG helemaal niet pendelen als je mensen niet persoonlijk kent of als diegene er zelf niet bij is..
    ik had toen ook 4 pendels voor mei '07 ...en nee hoor helemaal nix...
    een vriend van ons pendelt ook en kan nog meer.. en die heeft gependeld waar ik bij was..zodat ik t zelf kon zien. de pendel gaf toen aan dat Chris, mn vriend, in 2008 papa zal worden :D

jahoe! hopelijk komt t nu wel uit hahaa\

liefs marieke

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo, ff meldplicht heb vandaag een baaldag dus niet veel zin ;) dagdag maar weer....

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hoi dames ik gooi ff mijn vraag hier want ik heb geloof ik het eerder hier ergens over gelezen...
    Ik heb mijn mutsje gevoeld vandaag en hij was diep en de opening was open (mijn wijsvingger paste in het kuiltje) en ik heb gisterenavond in bed een paar steekjes gevoeld.. Als mijn cyclus idd 30 dgn is heb ik pas zaterdag eisprong, kan hij dan nu al open zijn? En wij hebben gisterenavond niet geklusd omdat mijn schat even geen zin had wou een keer gewoon slapen :) maar eergisteren wel geklusd, dus als dat mijn eisprong was is er kans dat ie bevrucht raakt? en een ei leeft 24u toch? dus dan kan ik mijn man alsnog bij de kraag pakken vanaaf :oops: ;) maar goed kan het dus wel dat hij nu al open is als ik zaterdag pas eisprong hebt?
    Alvast bedankt dames!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nou dames de bloedtest was net hetzelfde als net de eerste cyclus na m'n curretage.Zelfde waarden, zat toen aan 49 zeg.
    Maar ben van temp al enorm gedaald, moet nog effe wachten want gyn belt terug ze was een echo aan het doen.

Deel Deze Pagina