Hoi Allemaal. Door de drukte heb ik even niet meer kunnen posten maar ben er weer. Zoals jullie zien is mijn cycles lekker bezig. Was "altijd" zo lekker stabiel toen 6 dagen overtijd en toch ongi geworden en nu al na een cycles van 22. Zou de vorige cycles dan toch iets geweest zijn? Maarja we gaan er gewoon weer voor. Heb de ovu testen in huis en ga maar op tijd beginnen met testen. Hoe is het hier verder? Allemaal nog een gelukkig en vruchtbaar 2008! Alle zwangeren GEFELICITEERD Alle wachters SUCCES en alle mensen die visite hebben gehad ZET HEM OP! @Tezz weet je al wat? Liefs
hallo dames, Moet volgende week weer bloed laten nemen, dan hoop hij iets meer duidelijkheid te vinden, nog een week wachten zeg, pffffffffffffff er wordt dus op dit moment niets opgewekt....... Ben het zo beu dat we niet verder kunnen he
Kom heel even snel langs, want het is laat en ik ga naar bed. Ik heb nog steeds ongewoon veel doorzichtig rekbaar slijm... Nog nooit meegemaakt. @Zico , sterkte voor de volgende week, ik hoop dat ie om vliegt en dat je dan duidelijkheid hebt.
mmmmmmmmmmmmmmmmiddag! Daar was mij weer! Pfff...ben bekaf van al dat getel en gedoe... lekkuh ff uitrusten achter de compi... @Parr: als je bmm mond hoog en open staat en het voelt zacht dan zit je in je vruchtbare dagen. Je ei zou er dus nu al kunnen zijn, maar het kan ook best nog wel een paar daagjes aanhouden. Vanaaf en morgen nog eens aan de klus zou ik zeggen. @Butterfly: da's wel een korte cyclus dan geweest ja. Je zou er bijna wat van denken he? en...nee, weet nog niks meer dan ik al wist. Test maandag was negatief, maar rood ben ik ook nog steeds niet. @Julita: zoals je weet lijk ik deze cyclus (nog) geen ei te hebben gehad. Ik heb al wel meerdere langere periodes gehad van vruchtbaar slijm. Het is net of mijn lichaam het wel steeds wil proberen, maar dat dat ei niet los wil of zo. Misschien dat jouw lichaam dat nu ook wel doet? @Zico: begrijp ik nou uit die waarde dat je waarschijnlijk wel zwanger bent (geweest) dan? Omdat de gyn ook nog niks wil gaan opwekken? Dan blijft het dus spannend! Ik ben heel beniuwd hoe dit verder zal gaan (ook al was het maar omdat wij een beetje op elkaar beginnen te lijken qua lange cycli en spotting enzo...) Heel veel sterkte met (weer) afwachten! Ik zie dat jullie niet erg druk zijn geweest vandaag. Althans...niet hier dan dus En Ellen vandaag een baaldag? Nou zeg! Saaie boel hier hoor! Maar goed dat ik er weer ben om de boel op te vrolijken! (Jammer dat ik geen moppen ken.... ) Liefs Tezzz
Poeh, ik moest een heeeel eind naar beneden om oms SMEPtopic te vinden ... rustig hier! Zico, balen dat je nog niet meer weet :-? Ging het om het hcg, of iets anders? Tezzz, ik blijf voor je duimen dat óf die temp hard omhoog knalt, óf dan-maar-rood, maar in elk geval duidelijkheid. Julita, zou dat niet kunnen, een laat ei? Hier is mijn ei gesignaleerd, heb een positieve ovu-test... dus benen epileren en een leuk setje aan in de hoop mijn mannetje over zijn angst heen te helpen vanavond !
Succes Miepie! Hij heeft bijna 3 dagen rust kunnen hebben, dus nou er maar weer tegenaan hoor! Mannetje moet maar ff met de tanden op elkaar hoor! Doe eens stoer, mannetje van Miepie! dank voor het duimen. Maar lees vaak genoeg over dat je een ongi kan overslaan en mijn cyclus is altijd al lang geweest, dus als ik er eentje oversla zit ik al aan dag 70! Maar ik blijf hopen op een ei hoor! En als íe komt, dan pakken we 'm meteen in! Die komt mijn lijf niet meer uit als ei! HA! Liefzzzzzz Tezzzzzzzz
Dag lieve allemaal! Heb nog geen tijd gehad om alles te lezen want hadden heel wat spullen uit te pakken, enorm veel was... (geen droger dus elke dag eentje te drogen in de kamer vanaf nu) en meteen druk met ons werk... Nu even snel eten en dan kom ik straks gezellig doen! Zag dat mn banner eruit was. Had al lang geen FF ingevuld, heb ook niet getempt en maar een paar ovu testen gedaan. Dus... totaal geen idee hoe ik zit in mn cyclus! Nou, tot later met reacties! liefs go4baby
@Go4baby: fijn dat je er weer bent! Nog een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar gewenst! En ook fijn dat je straks weer gezellig komt doen, want zoals je ziet is er maar erg weinig gezelligheid vandaag Eetse!
Dan is het maar te hopen dat mannetje morgenmiddag besluit te gaan biljarten of zo, anders ben ik er weer niet morgen! (Maar heb nou wel goed excuus, want ik moet de gegevens invoeren in de compi...jahaha...moet gauw gebeuren )
Oke, dat geeft moed! We SMEPPEN ook gewoon goed door. @Beastie: het is voor ons ronde 6 (voor de lijst). Groetjes Nynke
ze hebben gekeken of ik al dan niet een eisprong heb gehad, omdat hij iets twijfelt moet ik volgende week terug komen, dan weer bloed nemen en hopelijk valt er dan toch een beslissing.Maar ben nu al 16 dagen overtijd....... ben het een beetje beu, wel leuk geen regels te hebben en effe naar niets te moeten kijken net als de spiraal. Maar wil zo graag verder dan in dit hoekje te blijven hangen. Ook zou het nog makkelijk 14 dagen na het begin van het opwekken nog kunnen duren voor ik ongi zou worden. Maar een veegje is dan al een ongesteldheid hebben ze gehad. Als ik m'n 49 dagen tel tot toen dan moet ik er nu nog 6 te gaan, dus kan net zo goed ongesteld zijn binnen een 6 a 7 dagen. Anders heb ik nog nooit zo'n lange gehad. De gyn zal nu wel wat meer op haar hoede zijn als ik eindelijk ongi ben, hopelijk toch.
Als ik terug tel in m'n cyclus is er nu meer hoop dat ik zwanger kan zijn ivm onze klusmomenten, onze rustperiode is nu zeker een reuze bezinningsperiode geworden
Ik snap het nu geloof ik. Dus de gyn weet niet zeker of je nu wel of geen ei hebt gehad? Tja...als hij/zij het al niet weet, hoe moet je het dan zelf weten he? Ik hoop dat je dat dan snel te horen krijgt, want dat wachten is ook maar niks nee. Ik was ook altijd wel blij met m'n wat langere cycli, maar heb er nu ook echt wel een keer genoeg van hoor! Doe dan maar weer eens rood, dan kunnen we weer actief op zoek naar dat ei. Het duurt maar en duurt maar...
Zo, ik ben d'r weer. Heb heel snel wat bijgelezen maar zoveel... ik ben niet echt goed bij... In elk geval: She Devil en Klavertje 44: SUPER GEFELICITEERD! Echt een heel mooie start van het nieuwe roze jaar! @ Julita: dat mega slijm klinkt wel goed. Maar aan je banner te zien zit je al aan het eind van je cyclus... Klopt dat? Ik zou zeggen: gewoon door SMEppen, maar dat ging je ook wel doen geloof ik! @ Beastie: GEFELICITEERD met jullie super mooie alles-er-op-en-er-aan echo! Echt heel mooi! Ongelooflijk dat jij alweer op 12 weken zit! Wat gaat die tijd toch snel (als je niet zwanger bent... want toen ik zelf net zwanger was duurde het eindeloos..) @ Miepie: ik kan alleen maar zeggen: YOU GO GIRL! Maak er een heel roze nieuwjaar van (ook al wordt het een jongen ) @ Tezzz: wonderlijk zeg, die eindeloze lange cyclus van jou! Heb niet meer naar je temp kaarjte gekeken mocht je dat hebben, maar ik ben wel benieuwd. Ik zal zo eens gaan neuzen in je album @ alle zwangere dames: ik moet er niet aan denken dat jullie niet meer hier komen! Eens een SMEPper... altijd een SMEPper... Ik ben veels te veel op jullie gesteld! @ alle andere lieve SMEPpers: gewoon even heel veel dikke knuffs en mega veel geluk om snel lekker zwanger te worden! Ik ga nu weer mn best doen om jullie weer goed te volgen! Ik ben hier echt totaal de draad kwijt. Zag dat ik voor 7 jan. op de NOD lijst sta... Ik heb werkelijk geen idee hoe reeel dat is. Misschien dat ik morgenvroeg wel even een thermometer importeer Dan kan ik misschien enigszins inschatten waar ik zit in mn cyclus... Want om eerlijk te zijn wordt ik nu wel een beetje onzeker! Vooral omdat ik voor de kerstvakantie wel een soort van vruchtbaar slijm had gezien, maar de dagen daarvoor ook heel veel slijmerige spotting had.
@Go4baby: fijn dat je terug bent! Mijn temp blijft zagen, dus daar is weinig nieuws aan. Ik heb van je NOD maar een gok gemaakt, naar aanleiding van je 'vruchtbaar slijm'-gebeuren voor de vakantie. MOest je toch ergens op zetten! Ik ga er van door! Mannetje eindelijk thuis! Tot later! Liefs Tezzz