Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hahaha :)
    Gelukkig, dan ben ik niet de enige.. Maar ben nu echt van plan mijn woorden en om te zetten in daden want ben me rot geschrokken op de weegschaal! Tjeeeeeemig!
    Nu moet ik er dus vanavond echt aan geloven: hardlopen!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Cynthia: ...maar je bent WEL zwanger! ;)
    nee grapje. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen. Ik was bij mijn zoontje ook zo beroerd de eerste maanden en dat is echt niet leuk! En hoe misselijk ik ook was, ik kon niet overgeven! Had me vast wat opgelucht, maar helaas pindakaas!
    Maandag termijnecho he? Spannend! Ben benieuwd of het klopt met wat je hebt berekend! Alvast veel plezier! Moet je naar het ziekenhuis? (onze termijn echo viel zo tegen...ja, alles was prima in orde, maar we kregen nauwelijks de tijd om te genieten van onze frummel :( )

Liefs Tezzz

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nee, volgens mij kan het geen kwaad, als je het maar wel gezond doet. Dus geen flitsdieëten, of hardloopsessies die te veel van je vergen. Gewoon je eigen grenzen aanhouden en dan is er niets aan de hand.

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal!

Wat een goede voornemens allemaal zeg! Ik ga vanaf volgende week ook weer aan het sporten...

Ik ga nu eerst ff met mijn hondje naar het bos en zal straks ff bijlezen en reageren. Oja, mijn ei is gevonden volgens FF! Maar ik vraag me af of mijn ovutest na mijn ei nog wel positief kan zijn...? FF is wel zeker van mijn ei want ik krijg een dikke rode lijn. Iemand een idee? Hier ff mijn kaartje;

Tot straks!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, dat kan, Wieffie. Je LH-piek kan tot 72 uur duren, terwijl je ei 24-48 uur na de start van je piek springt.
    Veel plezier met wandelen!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    gefeliciteerd met je ei wieffie!

Ik ga er vandoor. Blijkt dat er gister nog iets niet geteld is, dus dat kunnen we vanmiddag nog weer doen...zucht...

Tot later!

Liefs Tezzz

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Werk ze, Tezzz ;)

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi lieve dames

Vanaaf lekker uiteten met me ouders en me manneke
    Chinees :D

Mmm heb er al zin in en vooral zin dat me
    manneke weer komt slapen in het weekends

We gaan nu alles uit de kast te halen dat we samen zwanger worden
    deze maand maar of dat lukt

Heb al veel ovu testen van de site hier liggen want mijn eisprong heb ik weleens op dag 11 gehad

En 7 jan gaan we weer naar de gyn voor een echo
    om me eitjes te bepalen

Ben echt benieuwd

Nou hou jullie wel op de hoogte meiden ;)

Liefs Tijgertje23

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik vang ook nog effe wat hcgtjes mee hoor.
    Mn temp is vanmorgen 36.9 (0.2lager) wat kan dit nu betekenen? Zit op 11 dpo. Heb wel steken en drukpijn net boven mn schaamstreek? En onderin mn buik en is mn rechter borst.
    Wat kan een vrouwenlichaam toch raar doen.

Het is hier wel heel erg rustig

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hé, nynke .... mijn temp ging ook iets naar beneden op dag 11 .. 0.1 dus niet dramatisch en onmogenlijk...nog ff wachten ](*,)

Ben toch wel blij...voor Wieffies ei! :D

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @beastie: maar het wachten word wel steeds moeilijker. Moet me echt inhgouden nu niet al een test te doen.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Bedenk maar zo dat op 11dpo er nog zo weinig HCG is dat of een ultra super vaage test heb of nega....dus nog ffies volhouden...dan weet je meer :rolleyes: (ik weet het ..tis moeilijk...ff doorbijten!!) :D

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoi allemaal :)

iedereen nog druk met eieren zoeken ;)
    Hier gaat het eigenlijk gewoon goed.
    Heb nie egt kwaaltjes ofzo, behalve koud, steekjes en hoofdpijn begin vd dagen.
    Oh ja en opgezwollen ( . )( . ) :)

Ik had eerst een afspraak gemaakt in het zh bij de gyn voor 28-1, maar dat was me te ver weg, dus mijn vriend heeft vandaag gebeld voor een eerdere afspraak (maak me tog n btje ongerust he) en gelukkig mogen we as maandag al!
    Ok het hartje zal nog ni te zien zijn, maar wel of ik op schema lig, en bloed onderzoek etc kunnen dan meteen gedaan worden :D

Ik moet strax autorijden,
    heb ni zo'n zin mijn ogen hangen op half 7..
    Dus iedereen in Rotterdam e.o. binnen blijven ;)

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemiddag!

@ Julita: gezellig dat we samen staan bij 7 jan! Ben heel benieuwd of we het gaan halen! Maar ik denk dat jij daar wel flink over heen gaat! Heb je nog meer vruchtbaar slijm geconstateerd?

@ alle afvallers ;)
    Gewoon gezond eten, niet te veel suiker en geen slechte vetten en zeker geen snelle koolhydraten (zoals witbrood, koekjes, pasta (volkorenpasta kan wel), niet teveel bewerkte producten (want daar zitten al die snelle koolhydraten/suikers en slechte vetten in waar je snel weer honger van krijgt) en dan lekker dagelijks goede inspanning (tot zwetens toe) en dan vliegen de overtollige pondjes en kilo's echt van je af hoor!
    Hoe meer spiermassa je opbouwt hoe meer calorieen je verbrandt, ook tijdens rust! Dus hup in beweging allemaal!

Ik ben tijdens de vakantie 2 kilo afgevallen door opeens de hele dag buiten te werken (boomstammen sjouwen, werpen en houthakken etc.) en heb gewoon lekker gegeten en gedronken! Kan mn streefspijkerbroekkie weer aan (nog wel krap, maar ik kan erin zitten ;))

Ik heb vanochtend (nou ja, bijna 10 uur) even getempt. was 36.7 en tijdens douchen even mn BMM gevoeld. Die zat erg laag (dicht bij de in/uitgang) en erg dicht. Verder nergens last van!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nyncke nog eventjes volhouden meis! Ik had ook op 11 dpo negatief getest en dat is zooooo'n teleurstelling! Wij blijven gewoon voor je duimen hoor en we houden de roze koeken paraat ;)

@ shedevil fijn dat het zo goed gaat! En dat je al zo snel voor controle mag. Wel jammer dat je ws nog geen knipperlichtje zal zien, maar dat komt vast wel goed! hoe ruim moeten we de omstreken van Rotterdam nemen? Is Breda veilig? ;)

@ go4baby thanks voor de tips......ik zal 't gaan proberen hoor, maarja, ons keesje is zo'n hongerlap! handig he, dat wurmpie de schuld geven ;)

16. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Sow ken 't nog kleiner, ben blij dat ik me brilletje op heb :)
    Tot nu toe ben ik nog ni verder gekomen dan gorinchem, maar zou het risico ni nemen hahahaha

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, ik weet het... het is niet makkelijk. Ik zit hier ook weer te smikkelen van uit Frankrijk meegebrachte noga... een groot brok suiker...
    Straks maar even naar de sportschool ofzo...
    Het belangrijkste bij afvallen is discipline! en daar ontbreekt het bij mij ook (ehh eigenlijk veels te vaak) aan!

En verwen Keesie niet teveel met lekkers... Het voorkeurseetgedrag van een mens wordt bepaald door wat hij van mama in de buik heeft gekregen! (zeggen ze...) Daarom was ik helemaal gestopt met snoepen toen ik zwanger was. Toen kon ik het wel volhouden... maar nu is dat toch weer lastiger!

Nou, lekker weekend alvast voor iedereen! Nog leuke plannen?

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    heeeeeee feestje! ik zit aan de 1000 berichten :D

ja, dat stoppen met snoepen lukte mij in het begin ook wel.....maar nu ben ik gewoon een bodemloze put! En dan zou ik natuurlijk gewoon fruit of een stuk komkommer moeten nemen ofzo.....maar een speculaasje is toch veeeeeel lekkerder ;)

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha, ik ben ook kilo's te zwaar... na mijn ma is er niets meer afgegaan alleen bij, had het ff te moeilijk om op mijn eetpatroon te letten.

Ik ben normaal heel goed in het afvallen. Mss te goed maar heb me er tot nu toe nog niet toe kunnen zetten.

heb wel HET boek weer ergens onder het stof gevonden...

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Uitslapen! :thumup: :D ....bijna WEEKEND!

Deel Deze Pagina