Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    doe je best miepie, ik hoop dat ut lukt!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    ;) Hoop het ook ;)

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zijn jullie er al uit qua namen, Mielenl?

Beastie, leuk m'n kaartje op jullie site terug te zien ;)!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja wij zijn er wel zo'n beetje uit. Meisjesnaam bleek erg lastig, daar hebben we nu een compromis over gesloten, hahaha! Maar het kan nog makkelijk veranderen hoor! De jongensnaam waren we het vrij snel over eens (vergeleken bij de meisjesnaam dan he).

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, en nou moeten we nog ruim 3 maanden wachten voor wij het mogen weten... of wil je de namen even op ons proefdraaien ;)?

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    kvind beide namen moeilijk. Meisjes namen omdat er zo veel zijn, maar zo weing mooie en jongensnamen omdat er maar weinig zijn, die wij ook nog leuk vinden. Voor mijn dochter had ik al een naam voor ze gemaakt was. Die naam was ooit al eens bij mij blijven hangen. Toen mijn zoontje was geboren hadden we zijn naam al wel paraat, maar hebben we op het kraambed nog bepaald hoe de spelling zou zijn! Hij heet namelijk Yoeri en dat is op wel 7 manieren te schrijven of zo.
    Mijn dochter heet trouwens Laila.

3 keer 3.49...126 keer 1.95...Ik ga weer verder!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Namen liggen hier ook al een jaar of 5 klaar, Tezzz ;). Nou nog een baby om de naam aan te geven :)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zeg miep, heb je ook al een naam voor een eventueel tweede kind? Dat was bij ons echt een probleem! Hadden we na veel wikken en wegen namen voor onze eerste, konden we bij de tweede weer opnieuw beginnen! Toen hebben we dus het oude lijstje er maar weer bijgepakt en iets anders uitgezocht!
    Oja, weet je hoe wij gekozen hebben? We zijn naar een namensite gegaan en hebben elk apart een lijstje gemaakt met onze favouriete namen. En daarna onze lijstjes naast elkaar gelegd.Enige probleem was dat we bij de jongensnamen 3 dezelfde namen hadden! Moesten we dus nog kiezen... :(

En nou weer verder hoor!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wij hebben de namen ook al ;)

Nu nog een bijpassend kind ....

Idd Tezzz ik ken een Yuri (op zijn Russisch)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    joeri, Yoeri, Youri, Yuri, Yourie, joerie en ...o ja...yurie bestaat ook nog...

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wij hebben een eerste jongens- en meisjesnaam en ook een naam voor een evt 2e jongen, meisje niet... Alledrie heel hollandse namen waarbij de spelling maar op 1 manier kan ;)

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik ken een Yuri en een Joeri

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: Jan, Karel en Miep!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, niet zó hollands grappig; mijn vriend had het toen ik hem net kende altijd over "mijn zusjes". Toen ik hem vroeg hoe ze dan heetten, zei hij "Jet en Miep". Ik reageerde met "haha, grappig, hoe heten ze echt?".... ze heten echt Jet en Miep :oops:

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wij ook hollandse namen... al hoewel.
    Nee, jongens naam is niet Nederlands maar moet wel weer op z'n nederlands worden uitgesproken...

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    David, Daniel, Hugo...? ik word nou heel nieuwsgierig ;)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Karel vind ik trouwens wel leuk, Tezzz ;)

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha, Zo ken ik een Truus, en dan bedoel ik niet mijn moeder maar een meisje die nu ongeveer 32 ofzo zal zijn.... Aan haar werd vroeger ook heel vaak gevraagd of hoe ze 'echt' heette... ;)

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    kom alleen even een prettig weekend wensen voor degene die lekker vrij nemen van her intenet...
    Net laatste diner met zus,was heel gezellig!
    Kilootjes gaan er door een beetje gezond eten veel yoga en dans er weer af. Nu dat de gasten weg zijn kan ik ook weer overal naartoe fietsen!
    Namen...Wij hadden het er de eerste maanden heel veel over. Nu wachten we een beetje op de 2 streepjes voordat we doorgaan met zoeken. Bij ons moet ie wel zeker internationaal zijn in ieder geval!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    was mijn dochter een jongetje geweest dan had ze Damian geheten en was mijn zoon een meisje geweest dan was het Enya geweest. Wij houden van korte namen die weer net niet helemaal alledaags zijn. En kort omdat onze achternaam ook kort en simpel is. Geen idee hoe we een eventuele derde frummel zouden noemen! Eerst maar eens zien een ei te krijgen!

EN NOU GA IK WEER AAN DE SLAG! (stoute Tezzz... )

Deel Deze Pagina