@ Marieke en Wendy: welkom terug! Ik hoop dat jullie lekker rustig blijven SMEPpen en dat dat snel resultaat levert! @ Tezzz: ja, aan je temp kaartje te zien gaat het goed met je sexleven! Nooit verkeerd toch? Hier gaat de SMEP ook weer helemaal top! Omdat ik echt geen idee heb hoe mn cyclus is genieten we er gewoon van zonder stress (en dat was bij de hardcore SMEP voor het resultaat toch wel wat anders.. toen moest het soms..) @ Beastie: helaas toch maar thuis gegeten en heb lekker gekookt! Net als toetje Franse Crepes met kersenjam en frambozenlikeur gesmikkeld... (alles uit la France meegenomen ) Mn juist verloren kilo's zitten er dus weer bijna aan. Morgen naar de sportschool om flink te burnen! @ Wieffie: hoop zo dat het hele medische circus niet meer nodig is en je nu als een klein broedstoofje rondloopt! @ Mielenl en Beastie: WHAT? jullie fun SMEPpen toch nog wel...? Hoe durven jullie je anders nog hier te vertonen Nou, iedereen lekker slapen (of SMEPpen!) Ik ga eens lekker onder de douche! Truste!
thx go4baby en mielenl... hopelijk heeft t strax meer effect wieffie: ik hoop voor je dat de testen goed zijn, al zou t fijn zijn dat er iets is wat makkelijk verholpen kan worden natuurlijk en je gewoon lekker snel zwanger zult zijn! mn duimpjes draaien! ga nu zo slapen.. ben kapot! truste en tot morgen! liefs marieke
hahahaha tezz dat van je s***drift hebben we hier ook. Zeker met zo'n lange cyclus. Ik heb een grote vloed van witverlies zeg, dit had ik toen ik zwanger was ook. Moest er direct aan denken. Volgende week terug bloedname en probeer er niet teveel aan te denken.
Goedemorgen! Het was hier gezellig gisteravond zeg! Ik heb gister en vandaag niet meer van dat rekbaar/vruchtbaar slijm dus dan moet ik denken dat ik zo rond nu mijn eisprong heb... We'll see.
Goedemorgen dames, iedereen nog druk aan het smeppen zie ik! Wij ook hoor, geen problemen mee! Bij de zwangeren is de lol even weg lees ik, kan ik me heel goed voorstellen! Even een vraagje: had gisteren super rekbaar slijm bij het afvegen, gelijk mijn mannetje verteld natuurlijk dat we echt even moesten klussen! Mijn ovulatietest is alleen nog erg negatief. Zal het toch mijn ei zijn? Ach...we smeppen vrolijk door!
Mijn banner heb ik trouwens maar op 35 dagen gezet, geen idee hoe lang die dit keer zal zijn! En hopen dat de pendel niet klopt natuurlijk!
@Jes1, ik heb vaak op de dag van de eisprong zelf ook geen vruchtbaar slijm meer, maar wel een aantal dagen daarvoor. Gewoon blijven smeppen!
Moggel! Pffft, wordt een lange dag nakijken vandaag. Heb aan het eind vd vakantie altijd spijt dat ik het nakijkwerk zo lang heb laten liggen . Go4baby, heerlijk dat het nu even kan helemaal zonder er gericht mee bezig te zijn.... maar hoop toch dat je cyclus snel weer gewoon op de rails is (of liever nog dat je gewoon gelijk helemaal niet meer ongesteld wordt ) Mijn eitje is geweest: temp was vanmorgen omhoog (eerst dagenlang 36.5, gisteren 36.4, vandaag 36.7). Wonder boven wonder gisteren mijn mannetje ook nog aan de smep gekregen , maar denk dat ik hem vandaag (3e dag) maar met rust ga laten
O, en Jes, ik heb altijd een paar dagen voor mijn + test al vruchtbaar slijm (deze maand op dat moment testjes gaan gebruiken, en 2 dagen later een + test). Volgens mijn heel gewoon, lekker doorsmeppen en ws heb je over een paar dagen een + test in je hand .
goeie morgen! Mijn temp zat vandaag weer op z'n oude vertrouwde 36.6. Niet omhoog dus, maar hoef ook geen ongi te verwachten. Geduld is een schone zaak. @Wieffie: van mijn beide kids was ik de eerste ronde zwanger. En bij mijn eerste was ik regelmatig op 31 dagen, maar bij mijn tweede onregelmatig tussen 33 en 42 dagen ongeveer. Vandaar dus dat ik makkelijk 70 dagen kan aanhouden als ik eens een cyclus zou overslaan. Van mij trouwens ook veel sterkte gewenst en hopen dat je met een pilletje de boel kan oplossen! @all: mannetje zal vandaag wel veel achter de compi zitten, hoewel ik nog wel een paar gegevens moet invoegen ( ). Dus ik kom straks nog wel ff kijken hoe het met jullie is! Liefs Tezzz
Zo, ik moest flink bijlezen. Ons internet lag er een paar daagjes uit omdat we tegels aan het slopen waren en we het stopcontact van de router nodig hadden voor de radio e.d. Maar wat hebben julie veel gekletst hahahahaha, er zitten zeker grappige stukken tussen. Mijn vriend durft nu niet echt te klussen, is een beetje bang dat er iets gebeurt. Misschien went het straks. Hij zei ook, mooi dat je nu op het einde van het jaar zwanger bent, zo hebben we een hoog klusgemiddelde over 2007 hahaha. Tezz, jij krijgt van mij de prijs voor het meeste geduld. Ik vind het hartstikke knap van je dat je er heel rationeel over denkt. Hier alles goed, ik merk eigenlijk niet veel. Ik kon de 14de al naar de vk, maar dan moest ik vrij snel na deze vakantie weer vrij nemen. Dus nu is het de 25ste. Ik be dan bijna 10 weken en hoop dan dat ze het hartje al willen zoeken, daar zou ik wel blij mee zijn. We zullen zien. We gaan het dan ook tegen iedereen vertellen want een week later is het carnaval en ik kan niet 4 dagen lang net doen alsof ik wijn drink. Dan heb ik 4 dagen hartstikke dorst omdat ik de wijn allemaal moet lozen. Verder ben ik nu druk bezig om groene bussen vol te peacen. Best een gedoetje maar het is voor een goed doel dus dat scheelt. Iedereen nog een fijn weekend!
Meiden bedankt voor jullie wederom warm welkom! Met miij gaat het goed hoor! Het is niet dat het niet goed ging dat ik al ff niet was geweest, maar omdat ik het verschrikkelijk druk heb! Maandag moet ik weer aan werken en dan begint de drukte dus weer haha. 1 voordeel is wel dat ik het dan te druk heb om de hele dag met zwanger worden bezig te zijn. hoe gat het met jullie heb ik nog veel roze gemist? XXX
Goedemiddag allemaal! @ Leentje: Vloer helemaal mooi geworden? HUis nu helmaal klaar of nog veel te doen? Jouw vriend heeft trouwens wel een goede kijk op het SMEP gebeuren! lol Ik ga het goede voorbeeld van Leentje volgen voor een super SMEP gemiddelde voor 2008! Het gaat hier helemaal de goede kant op. Maar nog steeds geen idee waar ik in mn cyclus zit! Dus gewoon lekker fun SMEPpen! Zometeen ook weer klussen (maar dan in ons kantoor.. de vloer behandelen en de komende dagen muren, kozijnen en deuren schilderen. nu eerst de auto schoonzuigen (mn zusjes hond was ook mee op vakantie.. wat een boel haar kan zo'n beest verliezen, dat die nog niet kaal is! Fijn SMEP en klus weekend allemaal!
Gemiddeld nog maar 1x per week... Heb gewoon niet zo veel zin en meestal gaat hij er smorgens eerder uit en slaap ik nog( in het weekend dan...ben wat dat betreft een ochtend mens) En soms heb ik ook wel weer zin hoor..maar kan niet wachten tot maand 4 Nou we zijn naar de auto bealer geweest...de paarse auto wordt waarschijnlijk ingeruild Achter in zit alleen maar een 2 punt gordel en dan kan er geen maxicosi in...die moet dan op de voor stoel...en de bij rijder gezellig achter in ..maar na 9 a 10 maanden als ie de maxicosi is ontgroeit dan moeten we toch echt een andere auto...Niet zo slim bij nagedacht toen we het paarse monster kochten Oja mijlpaal...heb me eerste zwangerschaps broek aan! En het zit lekker! Nou iedereen prettig weeken..met klussen en smeppen en nakijkwerk! KNUFFELS! 8)
haai Kom ook ff kijken... Fijn he die zwangerschapsbroek. wij hebben vanavond pronkzitting van de carnaval en dan wordt onze prins gepresenteerd. Ben benieuwd meestal wel een gezellige avond met veel drank.... zit op 5dpo dus kan nog wel een wijntje met veel water tussendoor denk ik
@Beastie, gefeliciteerd met je eerst zwangerschaps broek! Idd mijlpaal! Nu naar bed, tot morgen weer!
@ Beastie: ook gefeliciteerd met je zwangerschapsbroek! Ben wel een beetje jaloers hoor @ Julita: slaap lekker! Hoe is het verder gegaan met je vruchtbare slijm? Het klonk zo goed dat ik hoop dat je een fantastisch goede eisprong hebt gehad! Fijn avondje allemaal! Ga straks (net als Beastie ?!) naar Theo Maasen kijken! Tot morgen! Liefs go4baby