Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjonge wat moest ik veel bijlezen. Net wat leentje zei er zitten leuke stukken tussen.

Mn temp is nog steeds 0.2 lager als vorige weeek.(zie album)

Nog een vraag wat kan ik beter aanhouden. Als ik 14 dgn dpo zit of zoals ff aangeeft pas de 12e testen.

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden, ben ongi geworden , eindelijk

heb dus wel degelijk een cyclus van 17 dagen gehad en 27.
    Nieuwe NOD 1 Februari

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Zico: ik las je berichtje al bij NOD. Wel dubbel he? Aan de ene kant heel jammer, maar aan de andere kant ook fijn dat je niet meer in onzekerheid hoeft te zitten.

Hmmm als jouw spotting toch een ongi is geweest, is die van mij dat misschien ook wel geweest! Zou ik nu op dag 44 zitten... dan zou ik over 6 dagen ongi kunnen zijn! Klopt dat ff mooi met 12 januari, waarop ik m'n nieuwe nod had gezet!

En we wachten weer lekker af...
    Is er nog iemand? Mannetje is al naar bed, maar ik wil nog ff genieten van m'n laatste avondje laat naar bed voor de vakantie voorbij is! ;) Dussss....HALLO?

Liefs Tezzz

4. joehoeee ik ben nog wakker!
    zat ff op wie is de mol site te surfen :D
    laatste vakantie dag morgen!
    erg he zon dag voordat je moet beginnen...
    ik heb geen vakantie gehad.. maar ben wel lekker vrij nu tot en met woensdag! :D

liefs marieke

5. toch maar naar bed gegaan? ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @ Marieke: wat fijn dat je nog een paar daagjes vakantie voor de boeg hebt! Kun je je precies lekker zenuwachtig gaan maken voor je NOD over 6 dagen ;)
    Voor de kids is het morgen de laatste dag. De komende weken wordt het nog eens extra spannend, omdat mijn zoontje over twee weekjes 4 wordt. Hij mag dus as woensdag voor het eerst een dagje komen kijken op de 'grote school'. En ik moet dus nog weer aan de slag met het maken van traktaties. Probeer ik toch altijd iets origineels van te maken, maar kost wel wat tijd natuurlijk. En het is ook nog eens voor 'mijn' groepje peuters (ik ben vrijwilliger in de groep), dus het moet wel leuk worden. ;)

Ik denk trouwens dat ik nu wel een keertje naar bed ga. Ben hartstikke moe, hoewel ik vandaag weinig heb gedaan. Heb ook giga buikpijn steeds, maar ben eigenlijk te moe om me daar nog druk over te gaan maken. Morgen weer een dag en ik ben er vast morgenmiddag wel weer!

Welterusten!

Liefs Tezzz

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi: ik kan niet blind typen, dus ik typ wat slomig! ;)

Nou dus wel naar bed! :)

8. hihi oke dan!
    spannend, voor t eerst naar de grote school! leuk hoor!
    maarreeee mijn nod is over 3 dagen, met vandaag (zondag) erbij geteld dus geen 6 hihi
    maar word niet zenuwachtig..iig nu nog niet..word toch wel ongesteld...hebben maar een paar keer deze maand geklust..vanwege ziekte werd t niet wat.. en omdat ik niet meer temp enzo weet ik niet wanneer mn ei is geweest.. dus of we juist hebben geklust weet ik ook niet. ga er dus vanuit dat ik dinsdag gewoon ongi word. dan ga ik eind deze week de dokter bellen en volgende week maandag erheen..

jij buikpijn... hmmm spannend :D:D ga duimen voor je hoor!

truste!
    liefs marieke

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    mogguh!
    @go4baby, als dat echt pas mijn ei was een paar dagen geleden dan denk ik dat ie niet bruikbaar is. Eisprong die zo laat is geeft aan dat er een probleem is met de ontwikkeling van de follikel...
    Nu maar wachten op ongi dan.

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Banner veranderd want met deze kan je er over heen zegmaar, met die andere gaat ie meteen door naar de volgende ronde...

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zico, balen :(... maar fijn dat je nu in elk geval wat duidelijkheid hebt. Op naar 1 februari!

Julita, het kan ook best dat ie laat was door bijvoorbeeld de drukte rond het bezoek van je zus ofzo hoor.. laat ei hoeft toch niet per se een slecht ei te zijn?

Marieke, duimen draaien hier voor je... jij bent nou ook wel eens aan de beurt ;). Wij gaan ook na deze ronde naar de ha... vind het wel eng :-?

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik hoop dat je gelijk hebt Miepie!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, ik herinner me dat je dat wel eens eerder hebt gezegd? Heb je dat van de gyn gehoord? Ik zou wel eens willen weten hoe dat dan precies zit? Want rijp is rijp zou je denken maar het is allemaal ook zo gevoelig voor verstoringen dat het ook wel weer kan. Nou, ja... we zien het wel allemaal!

@ Tezzz: blijft gokken naar je NOD. Zullen we een aparte pool maken ;) Kan iedereen inzetten...

@ Marieke: Jaha, de Mol... ik werd donderdag gebeld door een vriendinnetje: kijken nu! Echt weer leuk. Ik hoop dat ik er steeds aan denk om te gaan kijken!

Ik dacht vanochtend opeens weer helder vruchtbaar slijm geconstateerd te hebben. (gisteravond nog geSMEP't maar de zooi die er toen uit kwam was niet zo helder als dit)... zou ik dan nu ook een heel laat ei krijgen? Ik snap d'r niks meer van! Ik zal zo nog eens de stand van mn BMM gaan voelen. Net vergeten onder de douche.
    Heb wel getempt om 10 uur (36.7), maar toen was ik al naar de wc gegaan en hadden we al een half uurtje liggen kletsen in bed. Ben duidelijk uit mn temp/test ritme!

Fijne zondag allemaal!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En, Go4baby? Hoe staat ie er bij ;)?

Mijn temp wil maar niet echt omhoog... ik had dagen achter elkaar 36.5. Toen een + ovutest op dag 12, op dag 13 een + en 36.4. Gisteren (dag 14) was ie 36.7, vandaag maar 36.6... vind de stijging wel heel minimaal :-?

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, ik befrijp wel van mijn gyn dat het in ieder geval niet zo goed is en daarom wil hij me ook medicatie geven.
    Verder heb ik het bij DR. Google opgezocht, hier is een voorbeeld:
    Many doctors believe that "late ovulation" -- after cd20 or so -- decreases your chance of conception for several reasons. You (mathematically) ovulate less over [the course of] time. The endometrial lining is, later on, less receptive to receive the egg. And also, the egg is supposedly less "good" to become fertilized. Induction of ovulation at an earlier time may improve your chances of getting pregnant.

16. goeiemoggol!

@go4baby:
    jah ik vergeet t ook steeds hihi maar lang leven uitzending gemist! :D :D
    volg dus ook nu t topic bij de lounge van wie is de mol..wel grappig

@miepie:
    ja ik vind het ook eng hoor om naar de dokter te gaan. wilde eigelijk begin dec al terug. maar toen besloten om even rustig aan te doen.. en nu hebben we zoiets van: t moet toch een keer gebeuren willen we weten wat er aan de hand is!
    spannend dus... wens je veel suc6!

liefs marieke

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Middag!

@Julita: kweenie hoor, maar ik heb altijd late eieren gehad en was toch van beide kids meteen zwanger. Ook nooit een mk gehad voor zover ik weet. Bij mijn dochter weet ik zelfs zeker dat ik mijn ei pas rond dag 25 heb gehad (n.a.v maar twee keer onveilig klussen en de resultaten van mijn echo). Een laat ei hoeft volgens mij dus niet persé te betekenen dat hij niet goed is.

Mijn temp vanmorgen was 36.7. Een lichte stijging dus, maar niet goed genoeg. Gisteravond veel buikpijn gehad, maar vandaag weer niet. Had gisteravond voor het eerst weer een beetje het 'ontpillingsgevoel' van je opgeblazen voelen. Hopelijk krijg ik dus snel eens wat duidelijkheid. Zit steeds te denken of ik toch niet weer eens een testje zal wagen, maar als ik op mijn temp afga heb ik niet eens een ei gehad. Kweenie hoor.

@go4baby: een pooltje opzetten is misschien nog niet eens zo'n gek idee! Ik gok op 12 januari! ;)

liefs Tezzz

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tezzz, goed om te weten! Ik hoop dat je eindelijk eens een ei of een posi test krijgt!

Jullie worden waarschijnlijk gek van mij de laatste tijd... Ik ook van mezelf. Ben ook een beetje te veel met mezelf bezig.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: gek? van jou? huh? nee hoor! Ik vind dat toch nog wel erg meevallen hoor!

(Volgens mij ben ik veeeeeel erger ;)

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    lief dat je dat zegt... Jij bent een beetje gek :oops: :oops: maar wie zou dat niet zijn met zo'n cyclus als die van jou.
    Jij zorgt juist lekker voor een beetje leven hier! 8)

Deel Deze Pagina