nog een keer : hihi... het rare is dat hoewel ik misschien best wel er bezig mee ben (lees: bijna elke minuut van de dag...), ik de laatste paar weken wel een gevoel van kalmte over me heen heb. We hebben gewoon prima geklust, dus als er toch een stiekum eitje is geweest dan kan het haast niet missen. Ik vind het gewoon zo jammer dat ik niet binnenin mezelf kan kijken! En ik verlang zo naar een streepje wat past bij mijn gevoel! Daar ben ik wel ongeduldig over, om dat streepje eindelijk te krijgen. Maar wat m'n nod betreft: het komt als het komt. Ik kan wel scenario's blijven bedenken, maar het blijft toch afwachten. Wat ik het laatste half jaar heb geleerd van het speuren op dit forum, is dat het vrouwelijk lichaam niet te bevatten is. Mannen snapten vrouwens al niet? Nou vrouwen snappen vrouwen ook niet! En daar heb ik me gewoon bij neergelegd. Elke ochtend ben ik niet ongi geworden, maar dat verbaast me niet meer. Net zoals ik me er een ruime maand geleden niet over verbaasde dat ik elke dag weer spotting had. En nou ik gister las van Zico, waarbij die spotting toch gewoon een ongi bleek te zijn, heb ik weer een idee dat dat bij mij dan misschien ook wel zo was. Gewoon een 'uitgerekte' ongi. En dan ben ik nog niet zo lang overtijd als ik dacht! Geeft me rust om dat te denken. Ik doe gewoon af en toe een testje om te zien hoe de zaken ervoor staan. Meer kan ik toch niet doen! En wat dat betreft heb jij eigenlijk hetzelfde Julita: omdat je niet precies weet wanneer je nou je ei hebt gehad, wacht je ook maar gewoon af. Alleen is bij jou de tijdspanne korter waarop je uiterlijk zou kunnen testen (of alweer naar de gyn kan). Dat moet toch uiteindelijk ook rust kunnen geven toch? Je kan je kwaad maken over dat je het niet weet, maar uiteindelijk kan je er toch niks meer aan doen! Ja, afwachten, da's het enige wat je kan doen he! *einde monoloog*
wat een rust hier hihi pff volgens mij krijg ik de griep ofzo... ben zo slap en duizelig.. t heerst enorm bah bah...zometeen maar es ff naar buiten.. tis mooi weer dus even gezonde lucht op doen liefs marieke
Jeetje meiden lekker rustig hie haha! Wij zijn net naar de nieuwjaars borrel van mijn schoonfamilie geweest! Was erg gezellig! Dadelijk een lekkere maaltijd salade maken met mijn mannetje en de rest van de avond eerlijk op de bank hangen haha lekker lui.... Verder met mij alles goed vole niets vreemds maar de spanning begint weer een klein beetje te komen! Net kreeg ik een worstenbroodje, ik nam een hap en van de geur werd ik zo misselijk.....en van de rest niet. Maar dat zie ik zeker niet als sympthomen, want dan kan natuurlijk altijd wel eens voorkomen. Dus tja...Ben eigenlijk best wel relaxt nu hihi! xxxxx
Je hebt idd prima geklust Tezzzz en dan hoeft er maar 1 van het zooitje zo gek te zijn om door te dringen
Hallo meiden, Ik kom ook ff aan mijn zelf-opgelegde meldplicht voldoen We gaan weer een lekker druk weekje tegemoet. Donderdag word ik 30! En zaterdag vieren mijn vriend en ik samen onze verjaardagen (hij is 22 dec 30 geworden). Ik ga een buffetje in elkaar knutselen en we moeten ff zorgen voor een tent met heaters voor in de tuin... kortom... goede redenen om eens lekker uit te pakken! Ik heb sinds gisteravond iedere keer steekjes in mijn buik... vaag, aangezien het nog niet van een naderende ongi kan zijn.... Ik ben hyper-nerveus, ik snap er weinig van. Wel is mijn temp wederom 0.2 graden gestegen dus mijn ei is definitief wel gesprongen. FF over een laat ei, dat maakt volgens mijn gyn niet uit. Uit mijn kaartjes bleek dat ik wel een ei heb, al is dat nog nooit eerder geweest als dag 25, maar ik blijk daardoor toch zeker wel kansen te hebben. Kortom ookal is je ei laat dan sluit dat een zwangerschap niet uit!
ik wil me ook graag aanmelden hier. ik ben imke heb een zoontje van 2. heb nu nog maar een kleine kans om zwanger te worden via de natuurlijke weg. zijn nu met ronde 2 bezig. de ovulatietesten zijn binnen. ben nu nog een beetje ongi. daarna gaan we ervoor. als jullie nog vragen hebben stel ze gerust. gr imke
Gezellig dat je er ook bij komt, Imke! Als je even doorgeeft hoeveelste ronde het voor je is en wanneer je NOD is, zetten we je erbij op de lijst Hoest verder met iedereen hier? Ik zit nog midden in de stapels nakijkwerk en voorbereidingen voor mijn lessen van komende week :-? Was het maar zomervakantie... zucht . Verder net als 2 maanden geleden weer zo'n "baksteen-gevoel" in mijn onderbuik, haha, twijfel over of mijn ei geweest is, is nu dus wel weg.
gezellig dat ik mee mag kletsen. mijn nod is 2 februari en ik zit in ronde 2. miepie zit jij ook in het onderwijs?
He Imke, Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Hopelijk raak je d.m.v. smeppen snel zwanger! Miepie, suc6 met nakijken! Ga ff met mijn hondje wandelen, tot straksjes!
welkom imke! hoe meer zielen hoe meer vreugd he iemand nog wat leuks gedaan op deze zondag? wij hebben net lekker gechineest.. altijd lekker..en genoeg over voor morgen nog een ronde hihi liefs marieke
Imke, ik zit inderdaad in het onderwijs, geef Engels op een middelbare school. Geef jij ook les? Marieke, heerlijk, Chinees.... hier een simpel soepie vanavond (man ging "koken" zodat ik kon nakijken, had ik dus kunnen weten :-?)
@marieke: ik doe eigenlijk bijna nooit wat 'leuks' op zondag. Onze winkel is op zondag gewoon open, dus man is smiddags en savonds aan het werk. Meestal slapen we uit, eten onze zondagse brunch en dan gaat man naar de winkel. Dan doe ik wat was enzo en om 15.00 uur begin ik al met het avondeten! Dan eten we op tijd, omdat we daarna nog m'n mannetje ff moeten aflossen zodat hij ook kan eten. En als we dan weer thuis zijn, moeten de kids alweer naar bed. En nou is het dus alweer 20.45... tja...eigen baas zijn heeft z'n voor - en z'n nadelen...