Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ tezzz ja dat is dan idd weer jammer... maar ja t werk gaat gewoon door he..... hebben jullie nooit een hele dag vrij dan?

liefs marieke

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Wij hebben normaal gesproken op zaterdag vrij. Als beide krachten tenminste kunnen werken. Meestal wel dus. Mijn man had heel mooi bedacht om vanaf na de herfst ook op vrijdag vrij te zijn, maar helaas ging die vlieger niet op. Onze oproepkracht voor de vrijdag had een roosterwijziging zodat hij niet meer kan werken op vrijdag. Helaas pindakaas dus. MAAR mijn man is wel op woensdagmiddag en vrijdagmiddag vrij, als de kids ook vrij zijn. Dat is wel weer fijn. Wij willen nog wel eens op woensdagmiddag wat leuks gaan doen dus. Op zaterdagmiddag gaat mannetje meestal voetbal kijken. Tja...wij balen er ook wel eens van hoor, die lange openingstijden (di tm za van 9.00 tot 21.00 en zo en ma van 13.00 tot 21.00), maar het heeft ook z'n voordelen natuurlijk. Zonder de zaak hadden we nooit zelf een huisje kunnen kopen en hadden we ons nog steeds scheel betaald aan mijn studieschuld, om maar wat voorbeelden te noemen. Zoals ik al zei, het heeft z'n voordelen en z'n nadelen.

*but now for something completely different*
    Ik heb vandaag helemaal geen buikpijn meer! Apart. Ik blijf toch stiekum hopen op een ei. Een keer moet íe toch komen?

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    tezzke, blijf voor je duimen meid ;)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ah lief! Ik ook voor jou! Heb je nou nog meer last van je ongi dan anders of is het juist minder?

5. kijk aan tezzzz dan heeft t idd zijn voor en nadelen!

hopelijk was die pijn in je buik je eisprong~!
    duim nog steeds voor je!

liefs marieke

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    iedereen blijft zo lief duimen! Niet te hard hoor! (blijven je voortanden zo van naar voren staan ;) )

7. hahaha dan nemen we wel een beugeltje! hebben we er wel voor over...
    als iedereen maar eens een keer roze word!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

@ Julita: (Voor jou: Goedemorgen ;)) klinkt wel aannemelijk, maar hoop dat het toch niet heel erg is. Mijn ei is gemiddeld op dag 19...

@ Imke: Welkom hier! Hopelijk is SMEP voor jullie de juiste methode!

@ Wieffie: oeioeioei dat klinkt wel spannend! hoop dat dat een goed voorteken is. ben blij dat jouw gyn ook weer heeft verteld dat een laat ei niet heel erg is!

@ Tezzz: dat heb je inderdaad goed gezegd! Ik snap mn eigen lijf nu ook helemaal niet meer hoor.
    Heb niets gevoeld. Vanochtend slijm dat doorzichtig was. Net weer oranje achtig (meestal teken van naderende ongi...) Hoop dat ik dan morgen of overmorgen ongi wordt. (komend weekend fotoklus in Oxford dus dan liever niet!)

Vandaag weer hard geklust in kantoor. De muren zijn gesaust en het begint echt super mooi te worden. nu nog het houtwerk en dan de vloer in de was....Volgende week komen de meubels... Heb er echt zin in!

Ga mannetje helpen met de afwas!

Liefs

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jaaaaaaaaaaaaaaa roze! Met roze beugeltjes!

Ik ga er zo vandoor. Mannetje zal zo wel thuis zijn. Lekker knuffuh...

Alvast welterusten! (potverdrie, bedenk me net dat ik morgen weer vroeg op moet! sh*t...da's baluh...)

10. ow bah das ook nix nee! morgen vroeg op... ik kan uitslapen gelukkig! maar zal je niet lekker maken hihi

knuffelse!
    en tot morgen!
    truste vast!
    liefs marieke

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ach...dinsdag mag ik wel weer uitslapen, dus zo heeel erg is het nou ook weer niet. Alhoewel ik het liefste elke avond laat naar bed ga en elke ochtend er nog ff in blijf liggen...ben echt een avondmens... .

truste

12. imke1

imke1 Lid

27 dec 2007
    39
    0
    0
    ja ik werk in het basisonderwijs. leerkracht groep 3.
    ik hoop ook dat dit een goede methode is voor ons.
    vorige keer was het in 1 keer raak. maar nu heb ik nog maar 1/3 kans.
    ach we zien wel....

13. @ tezz... ja ik ben ook een avondmens... ik kan altijd tot heel laat opblijven, maar als dan sochtends mn wekker gaat...aarrrgg hihi
    word pas tegen de tijd dat mn ochtend rijtje (thuiszorg) is afgelopen goed wakker geloof ik hahaha

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Navond! Pffft, heb het nou wel gehad met nakijken :-? Morgen weer een dag... ga nu mijn mannetje opzoeken, kijken of ik hem nog kan verleiden tot een aftersmep ;)

Tot morgen allemaal en welterusten!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morgen!
    Niet dat het een grote verbasing is, maar ik ben vandaag niet rood geworden...
    Dan ga ik er dan toch maar in geloven dat het met een laat ei ook dan he? Dan bestaat er toch nog een kans deze maand, al weet ik niet waar ik me in mijn cyclus bevind voor de eerste keer sinds ik ben begonnen met SMEPpen 4 maanden geleden.
    Een beetje spannend is het wel.
    Ik duim voor alle meiden die nu ook op de wachtbank zitten!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Het viel me trouwens op dat veel meiden die al echt vrij lang bezig waren (SheDevil, FunnyMe en Hster) deze keer zwanger waren!
    Grappig allemaal tegelijk, zou het iets met kerst te maken hebben? Ik ben in ieder geval superblij voor ze allemaal dat ze nu een wondertje gekregen hebben.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, geeft ons weer hoop hè, Julita ;). Balen dat je cyclus zo overhoop ligt... weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent :-?

FF heeft op mijn tempkaartje een kruis gezet, ondanks dat de tempstijging maar 0.2 is... zit dus gewoon op 3 DPO :)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Yeah! 3 dpo! Dat schiet al lekker op Miepie!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Pfffft... vind nog 11 dagen eigenlijk nog best lang ;). Moet eerlijk bekennen dat ik met mijn hoofd eigenlijk al bij de huisarts zit, ga er zo onderhand van uit dat het weer niet raak is....

Wanneer heb jij weer een afspraak staan, Julita?

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, sorry :oops: dag 5 van je volgende cyclus dus...
    Dus je krijgt deze cyclus niet meer te horen of je eitje alsnog gesprongen is?

Deel Deze Pagina