Goedemorgen SMEPpertjes! Maandag morgen en het is hier weer meteen SPITS uur Wat wordt er toch weer hard gewerkt @ Miepie: ben je speciaal voor het nakijken zo vroeg opgestaan? Petje af hoor! Net als Julita ben ik het spoor ook volledig bijster! Vanochtend was mn temp 36.3 (en dat is altijd voor mn ei). Als ik ongi wordt blijft mn temp meestal nog even hoog om dan weer te zakken... Maar goed het is ook wel logisch dat mn lijf het niet meer snapt na die MA en kunstmatige opwekking. Liefs en werk ze allemaal!
Go4baby, raar hoor, zo'n lage temp na 34 dagen :-?... hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt en je normale cyclus weer terug komt! Ik zit idd al vanaf zeven uur ofzo na te kijken (na elke opgave even hier spieken) en ik heb er weer bijna een klas doorgewerkt, ga nu de cijfers geven... maar ben er niet 'speciaal' voor opgestaan hoor! Mannetje moet gewoon werken en we ontbijten altijd samen, ben erna gewoon niet mijn bedje weer ingedoken
En hebben ze het een beetje goed gedaan Miepie? @Go4baby, nog gefelicteerd met weer een stapje verder in je nieuwe kantoor! Hoe lang waren je cycli voor je MA ook alweer?
ik heb colitus ulscerosa gekregen na mn eerste zwangerschap. mn hele dikke darm en endeldarm waren ontstoken. na een hele rits medicijnen die niet aansloegen is afgelopen mei mn dikke darm en endeldarm verwijderd. ze hebben van mn dunne darm een pouch gemaakt (soort van endeldarm) door dat er een leegte ontstaan is in mn bekken veranderd de anotomie. dus het kan zijn dat mn eileiders en baarmoeder moeilijker toegankelijk is. ik moet het een jaar zelf proberen, als dat niet lukt dan mag ik gelijk voor IVF gaan. onderzoeken en andere metodes zijn niet nodig. hier is de ongi denk ik op zn retour, eindelijk ben al een week ongesteld! gr imke
Goedenmorgen meiden! Nyncke, balen dat je toch ongi bent geworden Heel veel succes in de volgende ronde! Ikke wil ook graag mee met de roze-testers Ellenk wanneer ga je testen? We zitten nl. bijna gelijk volgens mij... Go4baby, balen dat je lichaam er ff over moet doen om weer in je normale ritme te komen. Ik hoop toch dat je snel iets meer duidelijkheid krijgt. Heb je ook al ovu-testen gebruikt? Was je temp eerder deze cyclus al wel hoger? Julita, toch idd ook wel spannend. Je cyclussen waren wel iedere keer redelijk gelijk. Ik zou denk ik ook voor de zekerheid binnekort een keertje testen als de ongi uitblijft. Oja, mijn NOD staat niet meer goed op de lijst, ik had hem al aangepast maar nu staat mijn oude NOD er weer. Mijn NOD is de 18e. Zou je dat ook nog ff aan willen passen dan hoef ik niet eerst de hele lijst weer te kopieren... Nou ik ga ff wat werk doen. Nieuw jaar, nieuwe kansen!
He een lotgenootje! Ik heb helaas ook CU maar gelukkig niet in dezelfde mate. Bovendien is het nu erg rustig met de ontstekingen dus een betere tijd om te proberen een kindje te krijgen heb ik niet! Balen zeg dat jij al een verwijdering heb moeten ondergaan. Zal behoorlijk zwaar zijn geweest. Heb je nu nog last?
@Wieffie, ik zie dat je morgen je uitslagen krijgt! Spannend hoor, hoop dat alles in orde is. Ik kijk het op het moment een beetje per dag aan...Maar ik vind ook dat ik vrij regelmatig ben dus er is zeker hoop op roze deze cyclus.
he meiden... kwam even voorbij fietsen, zag dat het weer spannend worden voor miepie en julita..zet m op meiden !, duimpjes draaien overuren zo hahah Imke en Wieffie, wat een gedoe he..dat CU...hoop dat het alsnog snel voor jullie roze word ! Die nieuwjaars wens geld natuurlijk voor alle Smep meiden, is jullie allen zo gegund ! Hier relatief weinig temelden ...op de nieuwe buikfoto na in mijn album....en dat mijn jongens een pakje hebben gekocht wat de kleine aan moet na de geboorte...had zelf niet nog helemaal niets gekocht qua kleding...beetje bijgeloof denk ik..maar nu met dit pakje gaat het helemaal kriebelen hahaha lief he...ben zo trots op mijn jongens! morgenavond dus de 20 weken echo..weten we eindelijk wat het is..en kunnen we gericht op kleertjes jacht... Jullie horen het wel tegen die tijd ... Zo gaat er weer vandoor... laterrrrrrrrrrr
OOOOHHH wat een mooie ronde buik Diaan! Goed joh! Net als die kleine mannen van je! ze hebben smaak! (zag idd bij prenatal dat shirt hangen ..super! 8) )
Thx, ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje spanning ervoor heb. Ik zou het prima vinden als ze iets bij mij vinden maar ik vind de uitslag van mijn vriend eigenlijk best eng. Ik hoop dat dat wel goed is. Ik denk dat we je nu maar gewoon roze moeten gaan duimen! Je hebt nu ook wel lang genoeg gewacht op een zwangerschap en ik vind dat je nu aan de beurt bent hoor! Diaantje, wat een mooie buik zeg! Droom droom.... En wat spannend dat jullie 20 weken echo eraan zit te komen! Wat een super ervaring moet dat zijn zeg! Geniet er maar goed van. BTW dat pakje is gewoon TE leuk! Hebben ze goed uitgezocht hoor!
@ Imke: Phoe dat is niet niks! Ik hoop echt heel erg dat je gewoon snel zwanger zult worden! @ Wieffie: hoop echt dat je straks ook bij het roze team zit! Zou wel leuk zijn als nu eens al die 'oud gedienden' van het SMEP team roze zijn! Ik heb niet echt getempt deze keer. Maar wordt nu toch ongeduldig. Dus 3 keer getempt in 4 dagen (maar ook veels te laat 's ochtends.) Denk nu dat mn ei nog niet is geweest. Heb wel beetje vrichtbaarslijm gezien een paar keer maar niet zoveel als normaal. Heb ook een paar keer ovu testen gedaan voor de kerst maar die waren allemaal negatief. (nadat ik vruchtbaar slijm had gespot). @ Diaantje: Woehoe! Wat een mooi buikkie en wat lief van je de mannetjes (zijn die twee kleine samen op pad geweest of is de grote man ook meegeweest ) Spannend dat jullie morgen al weten wat het wordt! Hebben jullie zelf al een idee?
@Wieffie, volgende week woensdag als ik voor die tijd niet ongi ben.... Ik heb ook geen testen meer in huis ik wacht gewoon rustig af. Spannend die uitslagen ben ook benieuwd hoop dat alles OK is @Go4baby, balen he dat je na zoiets zo lang moest wachten. Ik had de mazzel dat ik na 2 weken een nacontrole had en dat ze daarop al weer slijm en een eitje in dop kon zien. In totaal was mijn cyclus 7-8 dagen langer.
@Diaantje, wat lief zijn die ventjes van je! Maar ze hebben het ook niet van een vreemde ofzo...Ik zou ook geraakt en trots zijn. Mooie buik hoor, je bent ook lekker bruin dus dan staat het xtra mooi. @Wieffie, ik duim voor jou voor morgen en voor je man. Wat lief dat je zegt dat ik nu aan de beurt ben! Ik hoop het zo! En de rest ook natuurlijk!
goeiemoggol! wat een mooie buikfoto daantje! en idd een enorm schattig pakje... wiefie: ik duim nog steeds voor een goeie uitslag voor je morgen! hier alleen wat gevoelige tepels... dus zal morgen ofzo wel ongesteld worden.. ik zie het wel.. heb iig maar weer legio aan maandverband ingeslagen hihi liefs marieke
Het begint nu wat voor te stellen....dus ik zal me van de week er toe zetten...speciaal voor jou (die buik van vorige week had iedereen na de kerst...was nix bijzonders )
Mijn nacontrole was al na 6 dagen... Niet veel verder gekeken toen. Wel fijn dat jij zo snel weer een goede cyclus had! Ik ben benieuwd. Zit nu bijna op mn langste cyclus. Eigenlijk moet ik het loslaten en de komende tijd gewoon lekker door SMEPpen! Maar ik ben best ongeduldig geloof ik.
bij mij is het giswerk, een beetje in dezelfde boot als go4baby en Tezzz. Niet echt ei gevonden ( ik zeg niet echt omdat ik wel bestwel posi ovu tests had, maar geeneen overtuigende. en dan nog...) Als ik echt over mijn langste cyclus heenga dan wil ik wel een testje wagen. best spannens, maar ik probeer niet al te veel te hopen.