Ja Marieke ik mag de eerste echo in Zevanaar komen maken bij de vrouwlijke gyn. Ze heeft mijn curretage gedaan. leuk mens trouwens. Als alles bij 7 wk ok is mag ik naar de verlos voor de termijn echo en dan mag ik in het zh nog een extra 14 wk echo maken ivm mijn ma tussen week 13 en 15..... Echt super aardig!
volgens mij is dit wel een uniek topic denk ik... Met het go4baby/Beastie/Miepie TEAM kan je ook eigelijk niet fout,
ooo kijk ellenk dat is wel beter ja! ik ben benieuwd.. ik moet morgen ongesteld worden.. w8 t dus af.. anders volgende week maar naar de dokter en die mag me dan doorverwijzen zevenaar is wel lekker dichtbij scheelt weer liefs marieke
Ja marieke probeer bij de vrouwelijke te komen. ik zal je de naam ff pb-en als ik thuis ben.. Er is ook nog een jongere man die lijkt me ook aardig maar ook zo'n oudere man die lijkt me niets
Hihi, zat net te bedenken dat het weer ouderwets gezellig was hier... iedereen die zich bij het SMEPtopic aansloot wist ervan en was gewaarschuwd, toch, dat er hier een paar prettig gestoorden rondlopen (ik noem geen namen )
jaha, dat ken ik... kwam van de week ook een onaangebroken pot huttenkase tegen met een vervaldatum van weken terug! ... zonde... Maar ja, ik weet ook heel goed hoe ik slank kan worden en blijven, maar heb echt een elastieke dicipline... soort jojo.. En verder: Het is hier inderdaad wel errug gezellig... maar het wordt ook wel eens tijd dat er wat van die lieverds hier heel snel roze worden! Ik wordt denk ik bijna rood! Tezzz zat er niet zo ver naast! Ik had net wat bruinige afscheiding! Nou, laat maar komen die vrienden ! Ik ben klaar voor een nieuw ei! *biecht* toch zou ik liever in het voorjaar of de zomer bevallen dan in het najaar... zeker november en december vindt ik niet leuk... dus misshcien dat ik nu nog een poging doe en dan... even vals speel... ik ben er nog niet over uit!
Hihi ik vond het al zo opvallend dat opeens zoveel mensen hier kwamen neuzen... maar wel inderdaad alle hard-core stamgasten! Heb mezelf maar weer verwijdert! Wanneer gaan we dan eens wandelen!? Lijkt me wel leuke om in voorjaar een meeting te houden! Maar misschien doorbreekt dat de magi wel... Ik ga nu aan het werk. Mannetje is alweer druk en ik zit maar te ginnegappen hier met jullie! (ook niet onbelangrijk!) Liefs!
als jullie mijn huiskamertje willen zien zet ik die er nu in! Durf mijn koppie niet te laten zien maar ik lijk op mijn avatar dat kan ik wel verklappen
Jaha! Altijd goed.. gelukkig was ik nog niet weg Ik ben namelijk wel benieuwd hoe je daar tijdelijk woont en hoe die japanse huizen zijn! Maar ik had nooit gedacht dat jij een sprekende hond zou zijn
Jaaahhaaaaa go4baby... nou weet ik niet of dit nou bepaald typisch is.. Daarbij heb ik het ook nog eens een keer met ikea bedekt dus...het zou overal in wereld kunnen zijn. In ieder geval daar zit ik nu!
ok nou ik zie jullie morgen weer! Toch is het wachten wat makkelijker zo vind ik! Knuffel voor alle SMEPpers.
Middag! Potverdrie! Heb ik al die leuke foto's net gemist dus he? Hadden jullie nou niet eeeeeeeeeeven kunnen wachten? grbnmnabkhfhshjfdhl...!
@ Julita: jaha, echt knus! Zo leuk om te zien hoe jij daar gezellig op de bank zit achter je laptoppie! SLAAP LEKKER TROUWENS! @ Tezzz: vooruit dan: meteen kijken (20 seconden wahcten, zet ik 'm er weer op!)
@ Tezzz: jij waarzegster! Vandaag mn NOD voorspelt en nu staan die rode duivels dus op de stoep! Had net weer bruinig slijm dus denk dat ze elk moment binnen komen vallen! Petje af hoor! Rare is alleen dat ik juist na dat vruchtbaar slijm ovu testen heb gedaan en dat die allemaal negatief waren... en toen ben ik maar weer gestopt! JOE IS GREAT! =D> =D> =D> =D> Foto al gezien? ga de deur uit... Ach, maar mijn foto is alleen leuk als je eerst die van Miepie hebt gezien... Ik zei namelijk lijk ik precies op.. dus heb replica gemaakt... Was hier echt schuddebuiken vanmiddag... liefs!