Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tezzz, lijk jij op je temperatuurkaarjtes :)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :idea: Mielnl...heb vandeweek een nieuwe komkomer kocht en de oude weggegooit :oops: Moet van mezelf mer groen op me boretham...goed voor het ijzer gehalte...maat heb te veel haast s'morgens!

:idea: Julita..Ach je heb hondjes in alle kleuren en maten en mentaliteit!! :D ;) van heeeeeeeeeel lief tot stout!! 8) **plaatjes, plaatjes,plaaaaaaaaatjes**

:idea: Go4baby...wacht maar tot je echt zwangert bent! Dan maakt het echt geen punaise uit! Vond Juli ook nix...nu...GEWELDIGGGG! Klinkt raar maar waar, kindjes laten zich niet plannen ;)
    Ik wil wel een magiche meeting! :D

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    yep!

@go4baby: *proest* interessante foto! Die bobbel die jij boven je riem hebt, zit er bij mij onder ;)

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jemmog wat is het hier toch gezellie! He Tezzz... leuk dat je er ook weer bent... nu is het natuurlijk helemaal niet meer bij te benen....

Ben een beetje in een melige bui, mijn vriendje is een uitnodiging voor voor ons feestje zaterdag aan het maken... ZIET ER NIET UIT!

Beetje jammer... Ik zal zo ook wel ff een foto van mij in mijn album zetten... voor degene die wil spieken ;)

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaha Tezzz, bij mij zit een hele dike ronding aan de achterkand. Ik heb een klein kontje, helaas heb ik er daar 2 van ;)

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha....ik mis veel nu ik wat minder aanwezig ben zie ik! Ik lig namelijk weer kotsend in bed....:(, maar ik wilde toch even komen kijken. Jammer, ik heb de foto van Go4BAby gemist...

Ik wil wel een foto neerzetten, maar ik weet niet hoe. Vind het leuk om te zien wie jullie eigenlijk zijn!

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oja, ik wil me wel bij de afvallers aanmelden... mijn BMI is 28! Moet ook drastisch omlaag.... :( Vanaf morgen ga ik weer sporten en we zijn vandaag al begonnen met gezond eten en veel water drinken! en natuurlijk geen tussendoortjes!

Cynthia, wat balen zeg dat je je zo slecht voelt. Helaas blijkt dat dat erbij hoort soms. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee wieffie in wat voor heerlijk oord is die foto gemaakt ?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmmm net ff m'n bmi berekend...ik zit op 26.77...ik wist wel dat ik net die paar kilo te zwaar was! Ik probeer altijd onder de 70 te blijven, maar zit op het moment op 72... ik moet dus 5 kilo kwijt...iemand nog behoefde aan een paar kgtjes extra?

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Dat was in de dominicaanse republiek! Echt een super vakantie gehad daar!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmm zo te lezen kunnen we van al die extra kilo's van iedereen wel een extra persoon maken...

Een SMEPMASCOTTE van blubber!

12. nee dank je tezzz moet juist die van mezelf ook nog kwijt zien te raken.. kon je je velletje maar eens uitdoen he hahaha zou een stuk schelen pff al dat gelijn en gestep ;)

liefs marieke

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, was ik net op tijd voor de foto van Go4baby, hartstikke mooi hahaha. Ik zit nu op mijn werk dus ik heb eigenlijk geen foto bij de hand, anders had ik er ook eentje op gezet.

Wat is er toch weer veel gekletst hahaha, jullie zorgen er altijd voor dat mijn humeur weer toppie is. Niet dat mijn humeur slecht is, maar als ik het druk heb ofzo moet ik hier even bijlezen en dan ben ik weer ontspannen hahahaha.

Hier is verder alles goed. Vandaag had ik mijn eerste werkdag als stiekem-zwangere. Moeilijk om het stil te houden. Al vergeet ik telkens dat ik zwanger ben. Ik merk er niet echt iets van, behalve dat het naar het toilet gaan voor de grote boodschap moeilijk gaat. Met een dik buikje als gevolg.

Ik was ook op de weegschaal gaan staan. Ik viel bijna flauw toen ik mijn gewicht zag, zo zwaar ben ik nog nooit geweest. En het vervelende is dat ik die kilo's na de zwangerschap er extra af moet krijgen. Blegh....dus vanaf vandaag niet meer snoepen op advies van Go4baby.

Diaantje, wat een mooi shirtje. Ik wilde die voor mijn vriend kopen, maar ze hadden geen broekje in de goede maat. Ik had trouwens de eerste babykleertjes gekregen, hartstikke lieve slofjes van mijn moeder. Was echt heel erg leuk. Wel raar, want ik voel me nog niet zwanger dus dan is dat apart. Maar dat komt wel, ik kan me herinneren dat Cynthia dit ook hard riep de eerste weken.

Zico en Nyncke, dikke knuffel. Hopelijk is dit jullie laatste cyclus.

Julita, gaaf dat je met dansen je geld verdient. Lijkt me echt super om goed te kunnen dansen (en trouwens ook om goed te kunnen zingen).

Go4baby, hoe staat het met je oranje afscheiding, is het al erger geworden?

Doei!

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tezz, ik zou met liefde mijn zwemband (of moet ik tractorband zeggen) willen doneren, ik weet alleen niet hoe ik hem af moet ritsen ;).

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    potverdrie...hebben jullie nou ook dat als iemand begint over diëten, dat je alleen het laatste hoort (eten dus...)? Ik heb trek!

Uitspraak van Garfield (hij zit als sticker op mijn koelkast): Diet is die with a 't'!

16. we komen al weer aardig richting de 900 pagina's... bij de 1000 gaan we wel een feesie bouwen he? :D

17. die is goed :D die ga ik onthouden hihi

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Huh? Kun jij niet toveren dan? ;)

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    mijn bmi ligt rond de 25.6, iets te hoog dus. Ik ben lang, maar ik weeg wel veel, op het moment zo'n 78 kilo. 70 zou wat mij betreft mooi zijn, dan zit ik op een goed bmi, en dan voel ik me ook goed. Maar afvallen zit er voorlopig niet (vrijwillig) in.

20. leentje, ik heb mijn rits helaas ook nog niet kunnen vinden hihi

Deel Deze Pagina