Haha, kan ook niet eventjes weg hier . Tezzz, speciaal voor jou nog even het origineel van de foto van Go4baby in mijn album ... heel eventjes...
Probeer gewoon niet meer aan te komen dan je gemiddeld zou moeten. Ik was bij mijn dochter 25 kilo aangekomen en die gingen er niet meer vanzelf af helaas. Bij mijn zoon heb ik dus echt goed gelet op wat ik at enzo (bij mijn dochter had ik zoiets van: ach..ik word toch al dik, dus maakt het ook niet uit hoeveel ik eet). Ik ben bij mijn zoon maar 13 kilo aangekomen! Vond ik heel knap van mijzelf! (alhoewel mijn vk nóg niet tevreden was, maar ja ik had ook een hele aparte vk... ). En pas op he! De laatste twee maanden kom je het meeste aan!
Voorlopig ben ik in ieder geval 2 kilo afgevallen en ik hoop maar dat ik meer eetlust krijg na de derde maand (eerder mag ook). Want teveel eten is niet goed, maar niets kunnen eten is ook niet lekker. Tussenweg, oh tussenweg, waar ben je
@Cynthia: zul je zien dat je over een maand juist weer heeeeel veeeeel gaat eten... Ik heb trouwens bij mijn zoontje de laatste afspraak ook zoiets gepresteerd! Ik was helemaal niets aangekomen! Was m'n vk weer boos, omdat ik steeds te veel aankwam, maar die keer juist niks. Terwijl je dus wel iets zou moeten aankomen. Maar ja...ik was ook ziek geweest!
He Cynthia, hoe was je echo? Balen dat je zo misselijk bent. Ik roep nu ook steeds dat ik niks voel maar dat kan dus zo veranderen zie ik wel bij jou. Balen, ik heb net Miepie's foto gemist. Misschien moeten we nu bij het feestje van 900 pagina's dit gewoon vieren met radijsjes in de vorm van hartjes en worteltjes en stukjes komkommer samen met een gezond sinaasappelsapje. Dan zijn we met zijn allen voldoende fit om ons weer uit te leven bij de 1000ste pagina.
Nee, vanavond om half 10. Ben best benieuwd eigenlijk. Vorige week een schrikmomentje gehad, k ben van boven helemaal naar beneden van de trap gevallen...dus ik ben blij als ik straks zie dat alles goed is.
Mijn beste vriendin is ook nog steeds supermisselijk. Van de twee weken vakantie heeft ze anderhalve week in bed gelegen. Alles wat ze dronk of at kwam er meteen weer uit. Nu heeft ze zwaardere medicijnen gekregen (zijn niet schadelijk voor de baby) in de hoop dat ze wat binnen kan houden. Nu heeft ze in ieder geval al 3 dagen niet over hoeven te geven dus daar is ze wel blij mee. Nu nog dat supermisselijke gevoel weg. Haar urine en bloed wordt ook nog getest. Wel fijn dat ze het allemaal zo serieus nemen vind ik. Maar erg vervelend voor haar dat ze er niet van kan genieten.
Lijkt me ook niet leuk zeg, een vk die zo onaardig is! Ze horen je juist gerust te stellen en te begeleiden, niet af te zeiken.
Echo is vanavond, nog even geduld hebben voor mij dus... En ik had tot week 7 ook nergens last van, maar het kan echt zomaar veranderen. Ik hoop natuurlijk voor je dat je nergens last van krijgt!
Oef...maar dat klinkt wel ernstiger dan gewone misselijkheid. Ik heb wel moeten overgeven, maar niet dagelijks. Ben alleen maar de hele dag misselijk.
Het is vast oke...jeetje tis wel een avond babytje Vertel je morgen hoe en wat? Ben benieuwd hoever je bent! Leentje...misschien ben jij eengelukkige die niet misselijk wordt en misschien slaat het volgende week 3x zo hard toe!
Ja ze heeft het extreem erg, zo heb ik het in mijn omgeving nog niet gehoord. Daarnaast is ze ook best dun, dus bij haar is het niet fijn als de kilo's eraf vliegen. Hopelijk wordt het een stuk minder vanaf week 12/14 (ze is nu 12 weken). Spannend zeg die echo, ik ben benieuwd naar de foto.
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...10% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in 2008! SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde ?, NOD 18 jan 13. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 14. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 15.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 16. Wieffie, ronde 8, NOD 26 jan 17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 18. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 19. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 19 SMEP - kandidaten 2 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb Nou ff kijken of het hier ook lukt. Heb het net voor elkaar gekeregen bij nod forum om het plaatje goed te krijgen ben benieuwd.
Ja laat he? Maar ach, dan kan ik daarna gelijk m'n bed weer in....Ook lekker. Ik denk toch dat ik gewoon begin 9 weken ben, zoals ik zelf had uitgerekend. Ik weet immers precies wanneer het gebeurd moet zijn.