Haha, we zijn met z'n allen aan het soepen (raadseltje: Ik heb gisteren én vandaag gesoept, maar niet gesmept... hoe kan dat? )
mmm...gesnoept of gesoept Ik heb hem nog niet, maar ik heb mijn haar ook donkerder geverfd om slimmer te lijken (helaas werd ik er niet slimmer van)
zeg gaat iedereen nu weer weg? ik dacht we kletsen die 7 pagina's ook nog wel vol haha maar dat gaat zo niet lukken natuurlijk ...
Hihihi Ik ben weer bijna bijgelezen en het bleef hier maar gezellig! Wij hebben de kozijnen in het katoor geschildert, maar dat is helaas niet helemaal dekkend dus morgen maar weer... Enne ik ben geloof ik ongi aan het worden. Zo nog even kijken! Die Tezzz toch! Had gewoon gelijk!
Tezz de helderziende. Ik zal haar eens vragen of het bij mij een jongen of een meisje wordt haha. Zo, wij gaan even relaxen. Komende week moeten we de lijmresten die onder de vloetegels in de hal zijn blijven zitten verwijderen en de vloer egaliseren en dan komen volgende week de tegels er weer op, ik ben benieuwd. Leuk he Go4baby, dat je telkens weer vooruitgang en verandering ziet. Al moet je soms heeeeeel veel voorwerk doen wat je uiteindelijk niet ziet (schuren, lijmresten verwijderen e.d.). Ik denk dat we de 7 pagina's niet meer halen, dat zal morgen dan wel lukken.
@ Leentje: ach, vergeleken met jullie klusproject is dat van ons maar een peuleschilletje hoor (30 m2 in totaal)... Alleen de gevel bestaat uit kozijnen, kozijnen, kozijnen en glas... Dat was dus heel wat rollen tape om af te plakken! Maar wel lekker idee dat volgende week de 'meubels' komen en dat we dan lekker kunnen inrichten (in elkaar zetten...). Niet heel veel spul hoor, maar wel een lekkere bank! (ipv een vergadertafel) En daar ben ik super blij mee! (ook goed voor SMEP op het werk ) Nou, lekker avondje iedereen! Ik ga zo ook languit op de bank! (als ik op tijd ben...)
Bedankt. Heb nu net m'n ei achter de rug en flink geklust. Als ik het dan nog niet ben ga ik het ook proberen. Maar ik ben niet zo actief op het forum. Dus hoef ik niet op het smep lijstje. Maar alvast bedankt. groetjes Marijke
wat is het hier rustig hihi iedereen aan de smep? nou ik ga ook maar eens naar bedje... welterusten en tot morgen! liefs marieke