Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Meiden =D> Echt gezellige avond zo te zien!

Dus Tezzz is helderziend? Dat is goed nieuws....We gaan je nogwel inzetten.
    Ik ben vandaag (heel slecht) niet naar mijn EESRTE japanse klas van het jaar geweest. Gisteren waren we gegaan om er achter te komen dat het vandaag pas begon. Mijn excuus was dat ik donderdag toch niet kan en dat het geen zin heeft.
    Mijn mannetje wasd er niet zo blij mee :( :cry:
    Ik ben een heel klein beetje depri, begin europa echt te missen en mijn katten enzo. Komt omdat ik nu op de helft zit dan krijg ik dat...
    8-[ no geen rood verder dus... dat wachten word ik ook een beetje niet lekker van.

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Moggel!

Julita, dikke knuffel... en om je wat op te vrolijken:
    Lijkt me ook niet makkelijk, zo ver weg van al je vrienden en familie... :(

Ik ben er niet voor het 900-feestje, vertrek nu naar school voor mijn eerste lesdag van dit jaar.... en heb he-le-maal geen zin :-? Haha, zal wel over zijn als ik er eenmaal ben ;)

Fijne dag allemaal, werk ze als je moet werken en tot vanavond!

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

He Tezzzz, wat een vooruitziende blik zeg!
    Ergens wel fijn voor je Go4baby, dat je nu weet waar je aan toe bent! Nu deze maand goed roze worden hoor! Ik ga extra voor je duimen!

Ik ben vreselijk nerveus voor onze afspraak straks... Was al om 04.00 uur wakker :x Ga dadelijk maar ff een ontbijtje maken voor mijn vriendje, die mag straks ook onze auto nog naar de APK brengen.

Gelukkig hebben jullie gisteren niet stil gezeten en heb ik straks nog veel weer bij te lezen. Dus tot straks!

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Succes Wieffie!
    Mijn ovulatietest was gisteren dik positief, dus verder met smeppen maar weer!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wieffie succes vandaag! Laat maar even weten hoe het was.

Julita, stiekem is het toch altijd spannend he. Ik snap goed dat je een beetje heimwee krijgt. Waar gaan jullie hierna naartoe?

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hoi leentje! We gaan hierna terug naar Zwitserland en daarna verhuizen we definitief naar California. Pasadena om precies te zijn.

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    leentje, slijm vraagje voor je: was het anders dan anders toen je eindelijk zwanger was?

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

Ik heb niet alles bijgelezen, want jullie kleppen ook zoveel af! Wilde Wieffie even heeeeeeeeel veel succes wensen vandaag!

**** ego-bericht alert ****

Moet ook nog even iets van me afschrijven. Misschien een slechte plek om dit te schrijven met zoveel smep-zwangeren hierzo.... maar ik heb d'r echt slecht van geslapen gewoon......de vrouw van een collega van mijn man (ja hebben jullie 'm? ) was ook zwanger, liep een week of 7 op mij achter. Ze heeft met oud&nieuw een miskraam gehad. met 18 weken! pffff kreeg er echt kippenvel van zeg, bah!

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jeetje, Mielenl, een miskraam bij 18 weken, dat is echt verschrikkelijk! Dan heb je al zo'n band met je kindje, lijkt me echt bijna alsof je een echt levend kindje verliest.

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Julita, ik merkte daarin ook niks anders. Ik was er echt van overtuigd dat ik ongi zou worden. En nog steeds niks aan het handje. Al voelde ik gisteren mijn bmm en dat tuitje is helemaal verdwenen. Ik voelde wel een raar bultje, ter grootte van een speldenknopje ofzo. Die zat niet echt in het midden maar meer aande zijkant. Maar mijn bmm was nergens te vinden. Vond ik best apart.

Julita, jullie zien ook heel de wereld. Lijkt me toch ook erg mooi (al heb ik na twee weekjes kamperen al bijna heimwee, muts dat ik ben haha).

Mielenl, 18 weken is echt heftig zeg. Gaan ze nu ook onderzoeken wat er aan de hand was. Een kennis van mij kreeg een miskraam bij de 24 weken. Haar cohtertje bleek het syndroom van turner te hebben en dan is de kans dat je een miskraam krijgt stukken groter. Maar ik snap zeker dat je er erg van geschrokken bent.

Doei

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Cynthia, hoe was het gisteren?

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Alles was goed, gelukkig. Ze kon alleen met een gewone echo niet goed kijken hoe groot het was, dus moest het inwendig. Ze heeft de uitgerekende datum bepaald op 12 augustus, precíes wat ik zelf ook had berekend! En ik heb drie foto's van een heel leuk, klein mensje!

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Helemaal super. Lijkt me wel gek om zo'n mensje op het scherm te zien en te beseffen dat dat in jou aan het groeien is.

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja da's wel heel apart inderdaad. Niet voor te stellen eigenlijk. Maar van mij mogen we nu 3 weken vooruit in de tijd gaan, dan voel ik me misschien ook weer beter. Ik weet niet eens meer hoe het voelt om gewoon te kunnen eten...

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Geeft nix hoor..kan er inmiddels wel een beetje tegen.. Had alleen 31 dec foto's beken van me neefje. (Me neefje is geboren na 42 weken zwangerschap maar heeft maar 4 uur geleefd, op30 dec 2001 geboren overleden op 31 dec. 2001 ....allemaal ziekenhuis foto's met slangetjes en huilende mensen...was er naar van!)

:idea: Julita...dikke knuff tegen de depri!..Al op de helft...gaat best snel! Zeg als je clip ooit op youtube komt te staan..laat je het dan wel even weten?! ;)

:idea: Cynthia...super joh...leuk he zo'n mini mensje waar je zelf nog nix van merkt (behalven dat spugen..) wel op het scherm ziet! 8)

oja...MOGÉ :D

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, dat zijn echt nare dingen hoor, heb net even zitten kijken op de site van één van de moeders hier die een kindje is verloren, en daar komen de tranen van in je ogen. Zo zielig. Maar het gebeurt.

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    doe ik Beastie!Het is morgen al....
    Wel goeide afleiding, ben bang dat ik anders gek word hier.

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Een kant vind ik het ook wel gezond om er eens bij stil te staan...andere kant je moet het niet te veel je zwangerschap laten leiden..

Weet je je heb er geen grip op...een ding...het zwanger worden dat heb je al niet ondercontrole (weten we hier alles van!) en dan ben je zwanger...dan nog...het groeit en groeit! :D En ook dat heb je niet in de hand...tot zekere zin ;)

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    jij? gek? Dat zou gek zijn...je komt vrij nuchter en relaxed over! ;)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

@ Wieffie: een hele dikke succes knuffel! Dat alles maar gewoon helemaal in orde mag zijn!

@ julita: Ook een dikke knuf! Zo lang zo ver weg is ook niet mis! Ik vind sowieso dat je je er zo dapper doorheen slaat! Ik hoop dat je toch snel weer helemaal kunt genieten van daar te zijn want het is ook wel een prachtige kans!
    En ik sluit me aan bij Beastie. Die clip wil ik ook wel zien! Gewoon omdat dat Japanse al zo leuk en anders is!

@ Mielenl: Ja, dat is niet mis bij 18 weken! Dat is echt heel heftig inderdaad om dan nog je kindje te verliezen. Kende je haar & hem goed? Ik hoop dat je ze op welke manier dan ook steun kan bieden. Maar als je zelf zwanger bent en alles gaat goed dan is dat misschien ook weer zo pijnlijk moeilijk.
    Hele dikke knuf! ps. dit soort ego berichten zijn NIET ego hoor!

@ Cynthia: gefeliciteerd met dat kleine lieve mensje! Wat fijn dat je 3 foto's (zien! ;)) heb meegekregen! Ga maar lekker nagenieten! Ik hoop dat je misselijkheid weer snel gaat afnemen!

@ Miepie: maak het niet te dol he, daar op school! We zullen je missen hier bij het 900 feestje!

@ Tezzz: hoe is het met de waarzegster? En hoe is het met je temp? Valt er nu een duidelijk ei te bespeuren?

@ Leentje: nog klus dingen vandaag?

Ik zit alweer keurig op mn werk... thuis... ben toch blij dat ik hier nog even in mn badjasje kan zitten en als vriend thuis is ik lekker onder de douche kan springen.
    Kan straks natuurlijk niet in mn badjas naar kantoor (ook al is het maar 100 meter over straat... ;)) Dus ik geniet nog even...

Deel Deze Pagina