Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja dat vind ik ook. Als het niet goed gaat, is er een reden voor en je houdt het toch niet tegen. Druk maken heeft dus sowieso geen zin.

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Zo, luxe hoor, lekker in je badjas aan het werk! Dat zou ik ook wel willen! En je werk is ook al zo dichtbij zie ik.

K heb net de dokter gebeld voor die misselijkheid, want ik hou het echt niet meer, en de verloskundige zei dat ik er gewoon iets voor kon krijgen. Vanmiddag liggen er medicijnen voor me klaar. Ik wilde het eigenlijk niet doen, want ik heb echt het gevoel dat ik voor de makkelijke weg kies en dat men vindt dat ik me aanstel, maar als ik gewoon wil werken, moet ik wel ben ik bang. Maar ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld in mezelf....

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dat zijn hele wijze woorden meiden.
    Vieln dank voor de knuffels...Ik hoop dat het gauw weer beter met me gaat.
    @Beastie, nuchter en relaxt?Oh, nou da's mooi. ik voel me vaak heel anders, maar kennelijk komt dat niet zo over!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    meiden thanks voor de steun&knuffels.......tuurlijk weet je in je achterhoofd dat het altijd nog mis kan gaan.....maar ik merk aan mezelf dat ik daar nauwelijks rekening mee houd! Hoeft natuurlijk ook niet, snap ik ook wel.....nouja in elk geval heel dubbel is dit zeg! Ik kende ze zelf niet heel goed maar mijn man werkt heel veel met hem samen. En als ze overleg oid hadden, dan kwam het gesprek altijd uit op babykamers, echo's en dergelijke.

Cynthia fijn dat alles goed was met jouw echo, en 3 foto's, bofkont! Geniet maar lekker van dat mini-mensje :)

Julita, voor jou ook een dikke knuffel. Zo ver weg van je familie in een vreemd land, ik zou het niet volhouden. Dus zo'n momentje van "zwakte" is helemaal niet raar hoor!

Beastie jeetje, bevallen met 42 weken en dan je kindje na 4 uur al verliezen. Ook heel heftig! Laten we hopen dat ons zulk verdriet bespaard wordt...

Tjee go4baby....in je badjas op je werk.....hahaha ik zat ook te twijfelen vanmorgen maar heb me toch maar aangekleed voordat ik naar kantoor reed ;)

Nou ik mag vanmiddag weer voor mijn APK (met hopelijk nog een echootje). Jawel ik word schandalig verwend met al die echo's ik weet het ;)

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ cyntia de misselijkheid is mij (godzijdank) grotendeels bespaard gebleven, maar ik kan me goed voorstellen dat je het op den duur niet meer kunt verdragen. Voel je niet schuldig hoor meis, er zijn zoveel zwangere meiden die medicijnen nemen tegen de misselijkheid (en misschien al veel sneller dan jij)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers van s(m)eptember:
    Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    WishfulDreaming \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)
    ******************************************************************************************

SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :( ******************************************************************************************

SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP)
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger
    ******************************************************************************************

SMEPpers van december:
    CynthiaB \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...10% zwanger

Smeppers in 2008!

SMEPpers van Januari:
    1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008
    2. Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    3. Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan
    5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan
    6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan
    7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan
    8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan
    9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan
    10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan
    11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan
    12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan
    13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan
    14. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan
    15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan
    16.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan
    17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan
    18. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan
    19. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan

19 SMEP - kandidaten
    3 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

SMEPpers van Februari:

1 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb
    2 Go4baby, ronde 7, NOD 9 Feb

:idea: Go4baby...toch netjes dat je 7 jan ongi bent geworden
    ik ben trots op je :D ...gokje...volgende NOD is 9 Feb?? (ben je met je verjaardag zwangert?? ;) )

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik wil er wel ffies bij vertellen dat ze al een zoon had. En in 2003 een meid heeft gekregen en dat ze soms wel kan janken van geluk....want tja na me tweede neefje was ze eigenlijk gestopt...en dan had ze me nichtje nooit gehad.....zoooo dubbel ;)

:idea: Ja julita...vind ik wel. Maarja text is anders dan een live gesprek! ;) Je weet vast nog wat leuks te verzinnen voor afleiding! ;)

:idea: Cynthia...je bent best stoer hoor. Hoeveel mensen blijven wel niet thuis bij 1 snottebel? En jij heb een mensje in productie! :D
    En tja er moet helaas ook gewerkt worden...weten al wat mensen het op je werk? Misschien personeels zaken, heb je misschien wat meer begrip als je naar huis wilt. ;)

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, goed he. Ik doe tenminste zelf wel wat TEzzz voorspelt ;) Nu Tezz zelf nog de 12e! ;)
    FF denkt (op basis van ruim 1,5 jaar cycli) dat het 6 feb. is. Maar laat die 9 maar staan. Ik heb nu steeds van die lange cycli de laatste maanden.
    *klaagzang*Hopelijk gaat het nu een keer goed. Maar ik ben bang dat het weer niets gaat worden. En ik heb eigenlijk geen zin in al die medische dingen. Dan weet ik zeker dat het niet gaat lukken. Vriend schiet nu al in de stress omdat ik zei: over twee weken wordt het weer serieus buisiness.... ;)
    Het lijkt wel of we alleen goede en spontane sex hebben als ik niet in mn vruchtbare dagen zit...
    Ik vind het nu allemaal maar even ruk!
    *einde klaagzang*

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Lief van jullie, en Beastie, zelfs zeggen dat ik stoer ben :) Leuk om te horen, al voel ik me op het moment niet echt zo.

Op m'n werk weten ze het al, dus dat is makkelijk. Maar mijn directe collega (bij wie ik me ziek meld) is iemand die absoluut niet van kinderen houdt of van baby's of alles wat ermee te maken heeft. Ik vraag me dus af of ze daar wel begrip voor heeft. Maar ja, zo niet, jammer dan. Zo is het nu eenmaal even.

Go4baby, jij gaat deze maand weer heel hard voor baby? En die nod van 9 februari gaat gewoon een echte Nod worden!

En Julita, voor jou hoop ik ook heel erg op een megasuperei deze maand, die al die zaadjes naar zich toe trekt met een lasso en er in ieder geval 1 niet meer laat gaan!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihi je lijkt wel ongi ;)
    Komt vast wel goed joh. Mijn man heeft er ook moeite mee als hij verplicht moet presteren. Schijnen meer (zoniet alle) mannen last van te hebben. Ik vertelde hem gewoon niet wanneer het "moest" en dat maakte het geheel een stuk spontaner en leuker :)

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dat van die sex herken ik héél goed! Op een gegeven moment is er niets spontaans meer aan en is het eigenlijk niet eens meer leuk (niet altijd natuurlijk, maar soms).

Maar wat voor medische dingen bedoel je dan eigenlijk?

En je weet: er is maar 1 keer voor nodig, dus zelfs wanneer het uitzichtloos lijkt, kan het in een oogwenk veranderen.

En in veel gevallen is de sex al helemaal ver te zoeken als de klus geklaard is....:)

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Waar is Tezz eigenlijk?

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    morgen dames!

Ik voorspellende gaven? Waarom kan ik dan mijn eigen nod met geen mogelijkheid voorspellen?
    Vanmorgen was mijn temp wederom 36.3. Het lijkt wel of mijn temp eindelijk besloten heeft weer normaal te worden. Laag, maar normaal. 't is toch wat.

@Julita: tjonge, ik snap best dat je soms een beetje heimwee krijgt. Je komt ook echt overal he! Als ik jou was zou ik maar vast wat gaan regelen voor je katten als je definitief naar californië gaat. Dan kun je ze tenminste meenemen en hoef je ze dan niet meer te missen. Hoe zit het daar met het invoeren? (staat mij iets van bij dat ze dan heel lang in quarantaine moeten of zo?) Succes ermee!
    @Cynthia: wat leuk! 3 Foto's! Krijgen we er nog wat van te zien hier? Leuk he, als je berekening precies klopt? En wat betreft die medicijnen voor de misselijkheid: gewoon doen hoor! Je moet toch wat eten binnen kunnen houden? Is alleen maar goed voor de kleine!
    @Mielen: veel plezier met je apk!
    @all: toen ik zwanger was keek ik altijd naar 'de bevalling' enzo. Maar de laatste helft van mijn zwangerschap niet meer. Dan ga je je alleen maar extra zorgen maken. Gewoon dat soort dingen vermijden. Elke bevalling en elk kind is toch anders. Het is goed om te weten wat je allemaal kan verwachten, maar ga jezelf niet gek maken.

Nou, tot zover de wijze woorden van Tezzz ;)

Tot later!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja...duhhh! Tis ook allemaal ruk! :rolleyes: Niet nix hoor die laatste 2 maanden.
    Mag ik het ff zeggen **Dat mannetje van jou moet zich ff niet zo aanstellen!! Nou nou, klaag klaag...moet me meissie zwanger maken...ik heb het slecht! :( ** WATJE!!! :D

Misschien werkt het idd beter als je niet verteld precies wanneer en hoe en wat...snap het wel hoor...ik kon me bek ook nooit houden! Knuff tegen de ongi!

Weet het...ik had het 2 weken...en het duurde een poos dat ik de granules tegen misselijkheid van VSM nam...en toen ik ze nam ging ik over me nek :( :rolleyes: Maar als je al zo'n poos beroerd ben ...weet ik ook dat het je inmiddels gestolen kan worden die verschijnselen ;)

Weet je nog 4 weken geleden...dat je "klaagde"dat je nix voelde...goeie oude tijd! :D

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, dat probeerde ik de afgelopen ronde ook. Toen ik dat vruchtbaarslijm spotte voor de kerstvakantie heb ik mn best gedaan maar geen beweging in te krijgen... Dat soort hints komen dan ook niet bij hem aan. Zegt ie dat ie het te druk heeft en te gestresst is... Ja duhuh!
    Oke, uitgemoppert nu!

@ Cynthia: ik vind ook zeker niet dat je je aanstelt hoor. Misselijk zijn is echt vreselijk en ellendig. Ik ken dat alleen maar van reisziek zijn en als ik dat gevoel zou hebben neem ik alle pillen die maar mogen!
    Knuf!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tezzzz, wat we nu de laatste paar weken aan het proberen te regelen zijn is dat we ze nu al naar California sturen ( geen quarantaine, dat is engeland) daar woont ze zus en die wil est voor ze zorgen. Dan hebben we ook geen gedoe met de verhuizing zometeen... Maar dat is niet zo makkelijk als je in Japan zit... Kwor nie goe

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Een normalere temp is in ieder geval iets toch? Maar die cyclus van jou duurt nu wel heel lang he? Ben je er al mee naar de dokter o.i.d. geweest, of vind je dat nog niet nodig?

Ik ga eens kijken of ik vanavond de foto erop kan krijgen, maar ben niet zo'n computerwonder, dus ik denk dat ik manlief om hulp moet vragen...

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha...inderdaad zeg! Daar word ik nu voor gestraft! Ach, mijn moeder heeft zich bij allebei de zwangerschappen geen moment echt zwanger gevoeld, omdat ze niks voelde en nergens last van had. Da's ook niet echt leuk eigenlijk.

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Meiden ik moet morgen om kwart voor 6 de deur uit! En ik ben geen ochtend mens....

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Mijn vriendin was heel moe, drie weken lang. Dat is ook vervelend, maar ik denk dat ik liever moe ben dan misselijk. Da's zo'n rotgevoel.

Deel Deze Pagina