Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, ik heb er wel een lange pause tussen zitten hoor: van 5 uur tot middernacht en dan weer aan de slag.
    Tja... het leven van een artiest is niet altijd makkelijk...
    @ellenk, bloedend tandvlees is een goed teken hoor!
    @Marieke, geen rood? Wanneer ga jij dan testen?

2. ik ga voorlopig nog niet testen... aangezien mijn cyclussen hiervoor 2 keer over 33 dagen was.. en de laatste 26 weet ik t allemaal niet meer... dus ik wacht iig eerst de 33 dagen maar af.. das mn langste ooit. als ik dan nog niet rood ben dan ga ik pas testen....

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wel een goed idee eigenlijk. Herinnerme net dat je geen ovu test heb gedaan he? klopt dat?

4. nee klopt, in t kader van: je bent er teveel mee bezig.. hebben we het 2 maanden rustig aan gedaan.. vandaar dat ik tot voor kort niet zoveel meer hier te vinden was... niet meer gesmept gehad, niet getempt.. en ovu testen heb ik sowieso nooit gebruikt omdat ik door t tempen goed wist van hoe en wat.. maar ja nu dus nix van dat alles... dus geeeen idee wanneer ik mn ei heb gehad. vorige maand heb ik m gevoeld.. maar nu nix.. blijft sowieso raar na de afgelopen cyclus van 2 dagen en weinig bloed en nergens last van :(
    dus ik weet t niet..

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    vraag me niet waarom, maar ik zie het voor jou nog wel gebeuren deze maand...

6. ow?
    ben je helderziend oid? :D ik hoop het maar!
    ik hoop t ook voor jou!

ik ga nu maar even boodschappen doen, even inlegkruisjes halen haha voor t geval dat...

liefs marieke

7. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Meiden, het zal vast al tigtig keer uitgelegd zijn, maar ik zit er ook over na te denken om te gaan "smeppen". Maar wat houdt het precies in en hoe doe je het?

8. wat is het hier rustig!

eehm voor ongeveer 10 pagina's of iets minder terug staat een hele uitleg over t smeppen hihi ik kan dat niet zo goed uitleggen...

liefs marieke

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Op de eerste pagina staat de uitleg!

10. ooow op de eerste pagina ook al haha ja weet wel hoe t werkt maar niet hoe t logisch precies uit te leggen hihi

en vermaak je je een beetje ellenk?
    ik heb net gepoetst hahaha heb geen zin meer hihi

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Sorry dat ik toen straks niet op de voorgaande berichten had gereageerd. Er stond nog een antwoord klaar dat ik pas veel later heb verstuurd (en daarna meteen de deur uit). Ook nu weer want ik heb inmiddels al weer een aantal telefoontjes gehad... het is echt weer flink werken hier, maar gelukkig kan ik zo nu en dan even komen spieken ;)

@ Wieffie: He, wat fijn dat bijna alles helemaal goed was! Hoop dat die clomid je lekker snel gaat helpen!

@ Julita: gelukkig dat je even op adem kunt komen en je voetjes even kunt ontspannen ;) Wel heel erg leuk dat je dat gaat doen en niet te druk om maken! Het wordt vast hartstikke gezellig! En kom maar op met die YouTube clip ;)

Voor iedereen een dikke knuf! Ik ben blij dat we elkaar hier hebben!
    Mijn ongi pijn begint nu op te komen :( :x Het was nog steeds alleen maar bruini, maar zal zo wel losbarsten!

:-& klapzoen!

12. he bah go4baby.... ik ken t gevoel.. heb zelf med voor de pijn die ik normaal heb :( nix aaan!

rustig aan dus maar :D

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    smeppen staat voor "Sperm meets egg plan"....en hier de uitleg van Miepie ;)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    smep = soep ;)

15. woeii nog 1 pagina ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jaaaaaaaa, na deze nog 12 berichtjes!

17. hahahaha nu nog 11!
    ja zo komt t wel vol...
    hoe is het met tezz? al vorderingen in je cyclus inmiddels?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    vorderingen? eh...neu...Mijn temp lijkt zich de laatste dagen eindelijk te stabiliseren. Helaas wel rond de 36.4 i.p.v. de 36.9 die ik graag zou zien. Heb al dagen geen buikpijn meer nu en mijn bmm gaat op en neer. Ook heb ik net weer een periode achter de rug van vruchtbaar (Of in elk geval zeeeeeeeeeer rekbaar) slijm. We klussen rustig door. En we zien wel of en wanneer ik eindelijk weer eens rood wordt of zo. Heb gelukkig geen last zoals ik had van het ontpillen, dus ik zie wel. Ik kijk nergens meer van op.

Hoe veel berichtjes nog?

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo again,

Nou, mams is net langsgeweest met de medicijnen, en de eerste pil is binnen. Ben wel benieuwd, want ik lees op internet verschillende reacties erover. Sommigen zijn erg tevreden, anderen niet. En vrijwel iedereen wordt er "high" of slaperig van. Maar goed, over een uurtje moet het gaan werken. We zien wel. Hopelijk kan ik vanavond gewoon (of in ieder geval iets) eten en het binnen houden.

20. volgens mij nu nog 9 ofzo
    wel spannend maakt je t dan hoor! hoop voor je dat je gewoon niet meer ongesteld word.. en dan dus in de goede zin van t woord he! dat je dus gewoon zwanger bent!

cynthia! oke nou lekker high zijn met een pilletje.. hopelijk helpen ze meid!

Deel Deze Pagina