o neee nu nog maar 6 haha had me verteld net ik ben ineens doof aan mn rechter oor... heel irri.. is dat ook een symptoom whahaha nee grapje...word een beetje melig zo eind van de 899 pagina's hihi
oh...ik ben van eind augustus tot half oktober doof geweest aan 1 oor! Zo lang was ik verkouden! Knettergek werd ik er van. Gelukkig is het nu eindelijk weer weg!
ja vreselijk irri, ging net opeens dicht zitten en is niet meer open gegaan maar goed mag de pret niet drukken ik heb de champagne al klaar staan
nou, doe mij maar toastjes met filet-americain. Zolang ik nog geen posi test in handen heb ga ik me daar nog heerlijk aan te buiten! (En aan de leverworst ook!)
ooow ja wat zal ik dat missen idd! filet.. en vooral leverworst.. daar kan je me snachts voor wakker maken.. alle varianten: plakje, smeer wat dan ook haha sorry krijg honger! ben aan de lijn dus mag ff nix hihi zijn we dr al?
owww...Filet....mmmmm Ik heb sinds ik zwanger ben ook ontzettend trek in Carpaccio, bier en meloen met rauwe ham pfffff
mmmmmmmmmmmmmmmm die zien er lekker uit! Nou krijg ik nog meer trek! nog een uurtje....dan kunnen we pas eten...zucht...dan nog maar een rozijntje...
hihi ja ik krijg ook echt trek nu! is er nu helemaal niemand dan wij alleen om de 900e pagina te vieren?
hmm allemaal druk aan het werk denk ik...(zou ik eigenlijk ook moeten doen...en dan het liefst voor mannetje thuis is, anders valt het zo op dat ik weer de hele morgen heb zitten forummen i.p.v. opruimen... )
hihi ja erg he! de site is ook TE verslavend! heb me 2 mnd afzijdig kunnen houden maar nu.. nu niet meer .... gelukkig heb ik al een boel gedaan in huis...
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...10% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in 2008! SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 18. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 19. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 19 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb 2 Go4baby, ronde 7, NOD 9 Feb
JOEHOEEEEEEE! Ook ik sta er nog op. Maar dames dames, hadden we gisteren niet allemaal geklaagd over onze dikke billen en knuffelvet. Op deze pagina geen ongezonde, maar gezonde hapjes deze keer (zo kunnen jullie mij ook niet jaloers maken met paté en champagne haha). Ik geef alvast het goede voorbeeld: een lekker boterhammetje met gezond beleg dat er toch feestelijk uitziet. OP NAAR DE 1000!!!!!!