Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, je moet gewoon een paar glazen water drinken, dan wordt je hongergevoel ook minder (ik heb nu makkelijk praten, ik zit nu op mijn werk met geen enkele verleiding in de vorm van snoepjes ofzo in de buurt). Was/strijk/step ze.

Ik ben er zo vandoor. Ik denk tot morgen want we gaan pas laat squashen, eerst bij mijn schoonouders een hapje eten.

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Tis echt waar dat vanaf week 12 a 13 wat begint te zien...dan komt het beebje boven je schaambot uit....tja het hangt er om...mensen die me niet kennen denken vast dat ik teveel gevreten heb met kerst...maar tis toch echt van de beeb! :D

Mannetje is sávonds zoooooo lekker aan de klus dat ik hem er niet voor wil storen...om buik foto te maken. We hebben een oud huis met 1 verdieping...in de toekonstige beebkamer zat een luik naar het puntje van het dak..dat heeft ie dicht gemaakt en nu heeft ie op de overloop een gat gemaakt en is ie een mini zolder aan het maken. Kunnen we staks de kampeerspullen, slee, kerst speul etc. kwijt...heerlijk! Dus die is goed bezig s'avonds ;) (ga het vanavond anders ff proberen)

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Beastie, bedankt voor de uitleg! :)

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, ik ben al te laat zo te zien, maar toch: Jippie.....900!

En ik heb net een broodje op ! ook jippie!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Dus de pillen helpen cynthia? Super!

@ mariaatje smep-ze, word maar snel weer zwanger :)

@ leentje en beastie als jullie het over confetti hebben, dan moet ik errug lachen.....zal even kijken of ik het stukkie op youtube kan vinden

Nou, ik heb het 900-feestje mooi gemist. Maarja wij hadden ons eigen feestje: we mochten nog fijn even ons keesje bewonderen :)
    Was wel grappig. Die gyn eerst mijn buik voelen "nou hij ligt mooi met het hoofdje naar beneden". Er zat ook een stagiar bij (of arts in opleiding of zoiets) dus die moest ook even voelen. Dezelfde conclusie, koppie naar beneden. Maar ik had echt het gevoel dat-ie met z'n beentjes naar beneden ligt, want als ik hem voel, is dat helemaal onderin mijn buik. Nou, die arts keek me toch raar aan! Gel-spul op mijn buik en tv aan.......oh, zegt ze, we hadden het geloof ik toch mis, hij ligt met z'n billen naar beneden! Ik moest wel lachen.....dus mama wist het toch het best :)

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
  7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mielenl: ik vind het knap dat je dat voelt hoor. Mijn kids waren altijd druk met graven in mijn zij, net dat het net NIET helemaal fijn meer was :( Maar of de billen nou tegen m'n rib aan porden of het hoofd...geen idee! Hebben ze nog wat kunnen zien van je placenta? Of moet je dan echt wachten tot volgende maand? Is het trouwens een jongen? (Je noemt 'm steeds HEM)...vertel, vertel!

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha tezzz het geslacht weten we nog niet maar het is zo vermoeiend om de hele tijd hem/haar/hij/zij te tiepen ;)

ik dacht gewoon dat als hij(zij) met z'n(haar) beentjes omhoog zou liggen, dat ik hem(haar) meer bovenin mijn buik zou voelen.

De placenta hebben ze niet naar gekeken, maar ik zat bij een andere gynaecoloog met een ander echo-apparaat en die was een stuk minder geavanceerd dan die van "mijn" arts.

9. zooo de was is weer weg.. iig die er lag haha ben alweer opnieuw aan t wassen..gaat maar door he... heb nog niet gestept.. heb ik nog 2 uur de tijd voor dus doe ik strax wel...

wat fijn dat je weer wat kan eten cynthia... zouden ze dan toch helpen of ben je zo high dat je niet meer merkt wat je doet hihi

beastie...leuk aan de klus.. alleen dan nu op een andere manier haha..
    we wachten gewoon geduldig af op je buikfoto :D

l

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!

Haha, kwam hier heel sjacherijnig/verdrietig aan, maar na het lezen van de laatste 10 (!) pagina's ben ik alweer een stuk vrolijker :)!

Go4baby, hoop voor je dat het snel doorzet, kan je ook weer sneller aan de smep ;) als je mannetje meewerkt tenminste :-?

Mielenl, fijn dat je je frummel weer even hebt gezien... minder dat ie zo eigenwijs is ;). En Wieffie, goeie uitslagen dus... nu nog omzetten in een bevrucht eitje :)!

Cynthia, goed dat de pillen lijken te werken! Haha, dat wordt genieten van je prakkie vanavond ;)

* toch nog even klagen *
    Heb de hele dag al buikpijn / pijn aan mijn bovenbenen... :( Niks aan als je een lange dag voor de klas hebt. On top of that kreeg ik vanmiddag van een collegaatje waar ik veel mee om ga te horen dat ze zwanger is. Vind het echt heel leuk voor haar, maar moest wel even slikken... Zij riep vorig jaar met een borrel nog vol overtuiging dat ik de eerste van ons groepje zou zijn die zwanger zou zijn (was er toen net één bevallen)...
    Zo, ben weer uitgezeurd ;)

11. o miepie das ook niet leuk om te horen!
    kom maar lekker klagen hier hoor!
    maar goed je was gelukkig alweer wat vrolijker door ons o-zo-geweldige uitspraken :D

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wie van jullie weet een beetje iets van de stand van je bmm? Net als mijn temp (maar 0.2 omhoog na mijn ei), doe ie raar ;) > normaal zakt ie weer omlaag na mijn ei en is ie weer hard. Hij is nu wel gesloten, maar staat heel hoog en is zacht... en zit toch echt al op 4 dagen na mijn ei :-?

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi meiden, heb alles ff gelezen.
    Jammer dat ik het feestje heb gemist.
    Moet nu eten gaan maken. Ik maak vanaaf maar Mie...

Ik ben echt moe. Heb vandaag tot 11 uur in bed gelegen ivm slaap tekort dit weekend. Te lang slapen maakt je dus ook nog duf....

Nou kom na het eten wel weer terug om op jullie te reageren..

laterrrrrr

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik heb in me fotoalbum een vette ovulatie test
    En dat is me 1ste ovulatie test
    Ben zooooo blij me vriend zei al
    Dat wordt vanaaf lekker klussen wijffie hi hi
    Heb m ook laten zien hij was apetrots

Liefs Tijgertje23

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee feestvarkentjes!

Ik ben blij dat de gezonde hapjes toch nog op tijd zijn gearriveerd voor we ons weer op de vette snack hadden gestort ;)

@ Miepie: kan me helemaal voorstellen dat dat best een beetje au doet! En dat mag je lekker hier komen zeggen hoor! Geen probleem!
    Hoop trouwens dat die buikpijn van jou iets positief is!
    Ik snap ook niets meer van BMM's (ehh)... die van mij wisselt ook heel veel. Misschien elke dag op dezelfde tijd controleren. Die van mij doet ook zo raar. Maar bij FF las ik dat dat gedurende de dag kan veranderen.

Nou, liefs en knuffels aan iedereen!
    Ga weer creatief eten bedenken...

16. gefeliciteerd tijgertje met je ovutest!
    smepse ;)

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja dank je wel

Heb net weer een gedaan maar nu is de test streep iets donkerder

Liefs Tijgertje23

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dan heb je waarschijnlijk met die eerste net het begin van je LH-piek te pakken gehad, tijgertje :) Wat doe je hier nog ;)... aan de smep jij!

Go4baby, dank je wel :oops: voel me zo'n zeikerd...

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja weet ik maar me vriend moet tot 8 uur werken
    is er dan nog hoop?

Liefs Tijgertje23