Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

ik ben ook gematigd positief met m'n bloedend tantvlees, rare smaak in de mond en vermoeidheid ;) maar zonder steekjes in de lies of ongi gevoel... Dus 50% kans :)

2. hihi ja wie weet! opzich wel een mooie maand september! weinig verjaardagen verder...meestal nog wel mooi weer.. niet te warm, niet te koud.. en net als ik een weegschaal hihi nou dat word wat!

tot nu toe nog nix te zien hier, maar ja.. t kan nog tot dag 33 he :( dan duurt t dus nog langer.. nu baal ik wel een beetje dat ik rust heb gehouden haha want nu weet ik niet wanneer ik mn ei heb gehad....heb wel wat gevoelige boobs dus t zal er niet heel ver naast zitten met vorige maand...

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, we laten die lijst voor februari gewoon niet langer worden dan 2 meiden... allemaal roze deze maand ;).

Hoop het heel hard voor jullie, Wieffie en Marieke en Ellenk, en tezzz, en Julita, en Go4baby, en..... ... na zo'n lange tijd zijn jullie nou wel eens aan de beurt!
    Heb zelf niet zoveel hoop... dag voor ei wel goed geklust, dag van ei zelf was meer een "moetje" :oops:

4. ellenk jij maakt t helemaal spannend! wanneer wil je gaan testen dan?

o nee toch geen weegschaal, das pas vanaf 24 sept...dus dan word t....eehm wat zit er voor weegschaal :oops:

5. miepie jij word ook gewoon lekker roze! en gaat gezellig met wieffie en mij bevallen in september hihi

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik wou ook altijd een tweeling. Nu heb ik ze nog steeds, alleen zit er 2 jaar tussen! ;) Ze lijken als twee druppels water op elkaar en allebei dus precies op mijn man! Nou ik trouwens weet hoe druk je kan zijn met een beebje (mijn dochter had de eerste 4 maandjes van haar leven continu darmkrampjes), ben ik wel blij dat ik ze niet tegelijk heb gekregen hoor! En nou ik ook weet hoe druk je bent als er maar 2 jaartjes tussen de kids zitten, weet ik ook dat een groter leeftijdsverschil zeer veel voordelen geeft!

hmm als ik het goed begrijp zitten jullie al weer aardig gek te worden van de symptoompjes? 't is ook elke maand hetzelfde ;) ! Er wordt toch deze keer wel gewacht tot NOD met testen he?
    Ik weet trouwens niet of ik wel zal testen zaterdag, want waarschijnlijk zal het toch weer negatief zijn. Hoewel m'n temp lijkt te stabiliseren wijst die niet op een eisprong. En ik heb afgelopen weekend nog negatief getest. Ik wacht mooi nog een poosje af. (Als ik nou dubbel zou liggen van de krampen zou ik misschien wel op hete kolen zitten, maar nu.. heeft weinig zin denk ik...)

Ja...de kids liggen er ein-de-lijk in. Het is maar goed dat ze morgen iets speciaals hebben, anders kreeg ik ze vast niet uit bed morgen!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: maagd

8. hihi lekker even rust dus nu tezzz,
    ik heb geen bijzondere kwaaltjes hoor.. alleen gevoelige boobs maar dat heb ik altijd, ook als ik ongi moet worden, behalve afgelopen maand dan want toen had ik werkelijk nergens last van.. zo zou ik altijd wel ongesteld willen zijn als t dan toch moet haha
    verder geen dingen dat ik denk van...jaaa ik ben zwanger....meer zoiets van.. pff de winter heeft me nu al lang genoeg geduurd :rolleyes:

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, je hebt je handen er vol aan, Tezzz ;)

Ellenk, enig idee hoe lang normaal je LF is?
    Marieke, ik hoop het... als het lukt zou het bij mij wel een weegschaal worden waarschijnlijk ;) Wij hebben wel veel verjaardagen in die periode :-? ... kan er dus best nog één bij ;) (verjaardagen van ouders en zus/man in september/begin oktober, en de rest in nov en dec en 2 in jan... hoe dan ook druk dus in het najaar)

10. maagd...hmm ook goed... dan is mn zus dus ook maagd want die is 16 sept jarig.. ach ook leuk hihi maakt t allemaal uit..

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

volgende week woensdag als er eerder geen ongi komt......
    Teste in juni ook pas op dag 35 duidelijk positief. daarvoor allemaal van die stomme onduidelijke testen. Maar goed. Streep is streep zoalng die maar even dik is....

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meiden..kom ff langs fietsen....

Ben naar de Gyn geweest..alles was prima..alles erop en eraan..

ennnnnnn

ben zoooooo happy...eerst 2 mannetjes nu een meid..

kan niet stoppen met :D ...

zooooo ga weer verder genieten ...

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

13 dagen Miepie

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    bij mij is de drukte bijna voorbij. Mijn zus was de 6de jarig, dan mijn man nog as zaterdag en dan mijn zoontje de 18de. En dan eindelijk een maandje rust! Bij ons is het najaar ook het drukste. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik al half september zijn uitgerekent. Ikzelf ben op 30 augustus jarig en mijn dochter op 3 oktober (met m'n nichtje er nog tussenin op 27 september). Dus nu wordt het al krapjes qua data! Maar hoewel het dus 'minder uitkomt', maakt me dat eigenlijk niks meer uit! Kwil gewoon nog een beebje! *zucht*

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

diaantje dat is GEWELDIG!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Diaantje: owwwwwww wat leuk voor je! idd, na 2 jongens nou een meisje! Da's pas ECHT roze he? Gefeliciteerd!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Diaantje, GEFELICITEERD!!!!
    Kan me voorstellen dat het éxtra leuk is nu een meid te krijgen ;)

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik ken dat Tezz,
    Ik was 7 maart uitgerekend. Ikzelf ben 13e jarig, mijn vader de 17e.. en dan nog 29 februari...
    Maar achteraf koude drukte dus

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :D gefeliceteerd, diaan! Zei ik toch! dat je zwangerschap nu zoooooo anders was dan met the boys...moet wel een meid zijn ;) Leuk hoor!

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wat gaaf Diaantje! Een meisje is dan ook wel heel leuk zeg! En 2 grote beschermende broers, dat is toch helemaal super hoor!

Ik heb maar ff mijn laptop gepakt, kon het op de PDA niet meer bijbenen...

Ik heb op de een of andere manier iig het gevoel weer mee te doen ofzo. Aan het begin van die lange cyclussen dan lijkt het allemaal weer zover weg. Maar dit is nog maar de 8ste kans in bijna 15 maanden...

Deel Deze Pagina