Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Pfffft.... bewonder het geduld van jou en Tezzz, Wieffie (ok, je hebt weinig keus, maar lijkt me niks, die lange cycli :-?)

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Joehoe! Diaantje! GEFELICITEERD MET DIE KLEINE MEID! ECHT SUPER!!!!!

@ Wieffie: duimerdeduim dat je gevoel helemaal goed zit!

Het is hier wel weer lekker spannend zeg!

ps. en Miepie: voor jou hoop ik ook zo knetterhard op ROZE!

ps. 2. Een weegschaal vind ik nog wel kunnen dus dan doe ik nog wel mee. Maar daarna ben ik bang dat ik mn benen bij elkaar houdt... ;) (lukt me nooit natuurlijk :oops: ;)

Ik ga nog even werken, is nog steeds druk hier! Wil morgen weer naar school (al heeeel lang niet geweest!) dus nu alvast het een en ander in orde maken!

Liefs!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @go4baby: gut ja, jij volgde nog een studie fotografie he? Tjee, ik hoop dat je nou niet teveel gemist hebt?

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Go4baby werk je niet te hard meid? Jullie zijn ook altijd laat nog bezig he!

Ik ga lekker proberen te slapen. Beetje slaap inhalen van vannacht.

Trusten allemaal en bis morgen!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Tot morgen wieffie!

Ik ga nog ff aan het werk en dan ook naar bed. Ben moe.

Welterusten allemaal!

Liefs Tezzz

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    I.v.m. velen verzoek...foto's in album....1tje met rugtas (speciaal voor Miepie en Go4baby ;) ) en wat buik foto's....zo en voorlopig duurt het weer een poos voordat jullie nieuwe plaatjes krijgen :D

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wauw beastie, via die vissekom ben je echt ENORM!

:)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    NAAR BED JIJ! :D (moet alvast oefenen...met naar bed sturen) ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmaar....ik heb m'n huiswerk nog niet af! :(

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    NIX!!!... dan had je daar eerder aan moeten beginnen!! :D (gaat best lekker..) ;)

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik ook niet ;) > kom er net achter dat morgen de cijfers ingeleverd moeten worden... en die moeten allemaal nog ingevoerd worden :-?

Beastie, begint echt al een buikje te zien, hè? gaaf!
    Haha, en mooi dat je je bij de laatste trend die Go4baby en ik gezet hebben hebt aangesloten :)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Daar kwam me mannetje mee "nog eentje met rugtas? " ... ach wat..tis een buikje van net nietmeer nix...dus dat tuigje kon er nogwel bij ;)

Ik ga naar bed...(goed voorbeeld doet goed volgen, Tezzzzzzzz?) ;)

tot morgen :D

13. @ beastie, mooie foto's hoor :D leuk dat je t begint te zien nu :D

@ tezzz jij bent echt erg :) ... hoe vaak jij zegt ik ben nu echt weg en dan toch terug komen hahaha het is hier dan ook TE gezellig ;)

@diaantje gefeliciteerd een meid na 2 jongens! helemaal super :D

@wieffie welterusten! en hopen dat je gevoel goed blijft!

hier is het in juni en juli echt topdrukte qua verjaardagen... dus ben een beetje blij dat ik die maanden nu voorbij ben.. maar ja aan de andere kant..wat boeit mij t nou..eentje meer of minder in een maand jarig...had t er graag voor over gehad

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjonge bijna twee dagen niet meer geweest en moest gelijk bijna 20 pagina's lezen.
    Heb er dus effesnel overheen gekeken. En volgens mij geen dramatisch nieuws gemist.

Hoe is het eigenlijk met tezzz. Al :evil: :evil: in aantocht?

Hier dag 3 van mn cyclus er alweer opzitten. gaat weer snel dus.

Ik ga lekker naar bed, heb een lange dag achter de rug

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jammer dat ik niet meer weet hoe ik ook al weer foto's op de compi krijg...maar ja...die meest onflateuze foto van mij staat al permanent in m'n album, dussssss ;)

O Miep! Wat baluh dat je daar nu nog achter moet komen! Ga maar gauw verder met invoeren dan, voordat het nachtwerk wordt!

Ik ga nog fijn een paar aantallen invullen... (pffffff 1 x 2.10, 88 x 2.13?...en dat keer duizenden!)

Tot morgen!

Slaap lekker voor straks!

Liefs Tezzz

edit: @Marieke: ja maar jullie blijven ook steeds praten! ;)
    @Nyncke: nope, geen rood te vinden, geen ei te vinden, geen buikpijn...leef ik eigenlijk nog wel van onderen? Oja...gister nog gesmept...toch wel dus :oops:

16. hihi ja we blijven maar doorkletsen hiero haha
    maar ik ga nu zo wel mn bedje opzoeken...
    heb mega hongerrr maar ga me er niet aan toe geven... hoop ik.. dus dat word knor knor knor de nacht door haha

welterusten en tot morgen!

liefs marieke

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik kap er ook mee voor vandaag (met m'n huiswerk dan...)
    SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAAAAAAAAAAP lekker!

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Goeiemoggel :D :D :D

Ik heb vanmorgen een ovu test van
    sensi gedaan en deze is ook super positief

wou even toch me kaartje laten zien

Liefs Tijgertje23

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tijgertje, gefeliciteerd met je pos ovutest. Als ik naar je kaartje kijkt dan heb je gisteren je eisprong gehad. Bij mij was dat ook zo, een dag na de start van de lh-piek had ik een eisprong en een dag later ging mijn temp omhoog. Hebben jullie flink geklust! Wel super he, je eerste pos ovutest. Nu op weg naar een andere pos. test.

Diaantje, een meisje. Helemaal super zeg, GEFELICITEERD!

Als ze tegen mij zouden zeggen dat het er twee zijn bij een echo zal ik toch echt even moeten wennen. Ik ben zelf een helft van een tweeling en wij hadden echt elke dag ruzie, het moet soms echt een hel zijn geweest voor onze ouders. En het is hartstikke druk met twee van die kleine mannen. Maar stiekem is het ook erg leuk hoor. Wij zijn ook wel echt verschillend (2-eiig) en niemand geloofd als ze ons leren kennen dat we tweeling zijn. We hebben ook aparte vriendengroepen e.d. maar het is wel een beejte speciaal. Maar als ik een tweeling zou rkijgen moet ik er echt even aan wennen denk ik. In alle boeken staat ook dat 2-eiig erfelijk is een 1-eiig niet. Dus de kansen zijn er.

Zo, nu ga ik de foto's van Beastie kijken want die heb ik nog niet gezien.

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tijgertje nou ik duim voor je dat je over 2 weekjes net zo'n super-positieve test in handen hebt!

@ diaantje gefeliciteerd, een meisje, wat supergaaf voor jullie zeg! Nu lekker roze shoppen he

@ beastie lachuh die foto met die duikbril hahaha! En ja, daar begint toch al wel een buikje te groeien hoor! :)

@ marieke heb jij zo'n banner die automatisch op 1 begint of ben je echt ongi geworden?!?!?!

@ go4baby hup! aan je studie! ;) (pfff ik ben aan het aftellen......nog maar 3 weken!)

ik ben stiekum wel blij dat het er maar 1-tje is. Mijn moeder is een halve tweeling (2-eiig) en die riep al tijden dat het altijd 1 generatie overslaat. En aangezien mijn zus, mijn neef en nicht (van die andere helft van de tweeling) allemaal geen tweeling hebben, beweerde mijn moeder dat het bij ons wel zou gebeuren. Nou mooi niet, haha! Nee wat Tezzz ook al zegt, het lijkt me dat je aan eentje ook al je handen vol hebt :D (zeker als je bedenkt wie z'n vader en moeder zijn ;) )

Deel Deze Pagina