Moge....ziet er goed uit Tijgertje23! Zooooooo..ik was duizelig dat ik uit bed kwam...hoop niet dat het me bloeddruk is ofzo heb ik even geen trek in....
Goedemorgen, moet weg, (ja Mielenl) maar heb natuurlijk even snel naar Beasties foto's gekeken! Jaja, ik zie daar een lichte bolling ontstaan! JOEHOE Geniaal weer, met vissekom en duikbril (hoezo heb je die niet gecombineerd ) Miepie: Je hebt wel een trend gezet... Vanaf nu dus iedereen met rugzak en bril.... Liefs ik moet ECHT GAAN (moet nog gauuw douchen en zo en over 1 minuut op school zijn...)
morgen! ff snel berichtje van mij Ik heb m'n zoontje naar school gebracht (voor de eerste keer proefdraaien) en na een kwartiertje mocht ik gaan van hem! Stoere jongen he? Ben benieuwd of íe droog terug komt...(hij wil nog wel eens vergeten te plassen...). Mijn temp vanmorgen was slechts 36.1. Heel benieuwd of die ongi nou dan ook eens komt. Voor de rest: tot later! Moet ff aan het werk. Liefs Tezzz
Mogguh meiden.. Ben compleet BRAK...maar ZOOOO HAPPY !...kan niet stoppen met ..en ook mijn hubby heeft last van dit syndroom .. En er zelfs niet van kunnen slapen... Hebben de hele nacht tot aan Jac zijn wekker (04:30) zitten smile-en.......heerlijk om tezien en tevoelen dat hij ook zo van het idee dat er een kleine tuttebel aankomt , met volle teugen geniet! Om over de jongens maar tezwijgen... HEERLIJK HEERLIJK HEERLIJK ! lieve meiden..ik hoop dat het voor jullie ook gauw net zo roze is..letterlijk of niet hihihi.... Zo gaat er weer vandoor...(fiets af en toe wel ff binnen) .moet straks naar school...Marv gaat bijles krijgen voor taal.....maar heeft dus alleen maar voldoendes op zijn rapport...toch even vragen hoe hoog de eisen hier zijn laterrrrrrrrrrrrrrrr
Haha, Beastie, wat een grappige foto zeg! En die andere foto's, nou, buikje komt er wel aan hoor! Leuk zeg! En Diaantje: Gefeliciteerd met je dochter in uitvoering! Leuk hoor, een meid erbij! En wat een mooie buikfoto's heb jij ook zeg! Ellenk, voor jou wordt het spannend he? Nog een paar daagjes, of wacht je nog langer voordat je gaat testen? Tezz, natuurlijk leef je nog van onderen, je houdt jezelf gewoon cool, vandaar dat die temp niet wil stijgen. btw: ik heb ook gesmept gisteren, maar meer om manlief een beetje tevreden te houden. Die arme jongen heeft het al zwaar genoeg met mij op het moment....hihi.
hahaha...nou aan de after-fun-smep..dan gaat het vast wel weer een stukkie beter met je. Pillen slaan aan?
Hihi, ja de pillen slaan aan, gelukkig wel! En ben er niet eens high door geworden. Het enige is dat ze niet 12 uur lang werken, zoals op het doosje staat, maar korter. Maar het is in ieder geval iets. Morgen ga ik weer werken, kijken hoe dat gaat.
Ja ja wordt spannend. Met mijn bloedend tandvlees, metaalsmaak in de mond en inslaap problemen. MAW Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Ga volgende week woensdag testen als ik geen ongi ben geworden natuurlijk Beastie leuke foto's vooral die via de vissenkom... Hoe kom je erop? hahahaha
heey nee hoor ik ben nog niet ongi! mn banner is gewoon opnieuw begonnen haha dus ga ik even een andere maken... hoest verder hier... zie nog weinig echt schokkends? liefs m
Nix vissenkom hoor..tis een groot hoek lens die mannetje speciaal heeft gekocht via het internet (helemaal in Hong kong ) voor mijn buik...als die straks echt groot is kan je er leuke foto's van buik maken...maar het is nu al te suf voor woorden lekker cynthia...je kan in iedergeval weer wat eten/drinken. Is best wel weer eens lekker! hahaha...en dit jaar lekker uitbuiken!
oooooooooooooooooooooooooooooo vandaar! 8) Nou snap ik het! ja...ben er weer! kleine vent heeft het helemaal te gek gehad op z'n eerste dag school. Kleine meid iets minder want ze wou zoooo graag met kleine vent spelen dat ze door de juf teruggefloten moest worden tijdens het buitenspelen! Ach...ze wou zo graag Verder niks spectaculairs gebeurd hiero dus? nah...check ik later wel weer in! Liefs Tezzz
In beide kwesties kan ik zeggen: ik ben er best 8) onder... . Het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat.
Hi.... Kom hier ook weer eens kijken heb al een paar gedacht om ook aan smep te gaan, maar deze ronde ga ik het ECHT doen! Ben aan tempen (op advies van ha en gyne) en doe deze maand ook ovutesten, maar ik heb een vraag bij een gemiddelde cyclus van 35 dagen op welke dag begin je dan met testen? Want bij smep zeggen ze dag 10...maar dan moet ik wel heel lang testen... Wie heeft antwoord? LIEFS nony ps: er was toch ook lijst met wie er welke ronde zwanger was met smep?
Hallo Nony, welkom! Hopelijk zal je snel zwanger worden met smep (aka soep). Ik ben er in ieder geval zwanger mee geworden. Volgens mij stond er een pagina of 2 terug een lijst van vrouwen die zwanger zijn geworden.
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a suprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a suprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a suprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) color=green]It's a suprise[/color] Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...10% zwanger ****************************************************************************************** i14.tinypic.com/54afhi9.jpg Smeppers in 2008! SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 18. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 19. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 19 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1 Zico, ronde te veel, NOD 1 Feb 2 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb 3 Go4baby, ronde 7, NOD 9 Feb Hier is de lijst Nony....kan je lekker ff neuzen en kijken Als jij je NOD op geeft zetten we je er zo bij....cyclus van 35...smep gaat uit van gemiddeld 28 dagen...dus zou je zeggen dag 10 maar dan 7 dagen later snappie?.... Meeste beginnen met testen hierzo als vruchtbaar slijm gesingaleerd is.. Knuffff voor Zico ... na velen dagen overtijd toch een nieuwe cyclus jammer hoor...