Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) :) :)

Stelletje mafKEZEN!

We gaan als het goed is begin mei. Ik heb mn liefje gevraagd om mee te gaan! Degene met wie ik ga moet direct weer weg en ik wil eigenlijk wel wat langer blijven om de stad te zien, zelf foto's te gaan maken en natuurlijk eindeloos te gaan shoppen ;)

Nou, nog even doorbeulen hier en dan mag ik naar bed.... ;) Oh nee, geen SMEP want ik ben ongi!

2. ik ga zo maar es naar bed
    tot morgen!
    truste

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hoop dat je lekker slaapt Marieke!

Ik ga nu eindelijk ook!

PS: Julita: hoe is het met je voetjes? Kun je er nog op staan?
    ;)

4. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Morgen,
    Ik typt dit met trillensde handen. Gisteren dus om 5 uur mijn bed uit en ik lag er pas om half 6 vanmorgen weer in....NIET thuis geweest in de tussentijd uiteindelijk, daar was geen tijd voor. Ik ben dus 24 uur op geweest. Eerste keer in mijn leven. Gelukkig heb ik maar heel weining van die tijd echt op mijn voeten gestaan, maar goed ik heb ook niet kunnen slapen ofzo.
    Ik had nog geen ongi gezien, en werd echt behoorlijk hoopvol, maar toen gebeurde er vannacht iets raars... Ik had in het midden van de nacht een hele erge nachtmerrie (ik weet niet meer waarover, maar het was heel abstract) en direct na het wakkerschrikken kreeg ik een paar HEEL erge krampen. Een pijn die ik niet ken zo erk, het voelde als een samentrekking van de bmm ofzo. Vanmorgen bij het plassen een paar druppels helder roze bloed. Pijn verder wel weer weg...
    Voel me nu heel erg rot en onzeker en ik ben natuurlijk ook nogsteeds hartstikke moe.
    Beetje lang verhaal sorry, maar ik hoor graag wat jullie hiervan denken...Ik zal ook wel zien in de loop van de dag of dit nog een ongi word of niet...

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Pffff....Julita, 24 uur op. Ik kan me niet herinneren wanneer ik 24 uur op was. Hoe was het verder? Was het een leuke ervaring.

Ik snap goed dat je geschrokken bent. Best heftig. Denk je dat het iets met die nachtmerrie te maken heeft gehad, dat je helemaal opging in die droom? Het blijft wel erg spannend hoor.

Oh ja, goedemorgen iedereen!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    dag lieve leentje,
    ik weet het niet... Of het kan ook andersom, dat ik al in mijn slapen krampen had en dat ik daarom zo naar ging dromen...De nachtmerrie was wel de ergste die ooit heb gehad...Mijn man zei dat ik op mijn knieen op bed zat en dat ik een hele harde schreeuw gaf. Ik herinner me dat nog nauwelijks want ik was nog half in slaap. Ik barstte daarna los in tranen en heb een half uren heel hard liggen trillen. Echt walgelijk.
    Geen verdere spotting meer gezien vandaag...
    Hoe is het met jou?

7. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    oh die clip was verder wel leuk, maar veel wachten natuurlijk. Blij met de ervaring!

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Hier eigenlijk alles nog hetzelfde. Ik merk wel dat ik nu sneller een klein hapje moet eten omdat ik anders wat trillerig word of licht misselijk, maar verder valt het reuze mee. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik een heeeeeel licht griepje heb haha.

Wel een hele heftige droom zeg, zo heb ik het nog nooit gehad. Ik heb ook wel eens nachtmerries waar ik wakker van schrik, maar dan lig ik nog wel onder de deken. Je man was zeker ook wel geschrokken. Hoe is het trouwens met de katten, heb je al iets kunnen regelemn dat ze alvast naar je zus gaan?

9. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ julita sjonge dat klinkt heftig! Over die spotting kan ik geen zinnig woord zeggen......of.....tsja, misschien een testje wagen?

@ go4baby wauwie new york, gaaf hoor!

@ beastie en leentje beetje uitgerust? Want jullie klonken behoorlijk in de war gisteren ...en dat is heel zacht uitgedrukt ;)

10. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    mijn man is er wel een beetje gewend aan, want het gebeur me regelmatig. Maar deze keer leek het mijzelf veel erger dan anders. Man zegd door de oververmoeidheid. Maar ik begrijp niet waarom die rare steken daarna...
    Katten is nogsteeds niet afgerond, ben er wel mee bezig. Het is trouwens schoonzus ( zus van man, zo zeg je dat toch?) Grrr...zal ook nog wel even duren.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    morgen!

Hier nog steeds geen rood.Temp 36.5. Er zit nou wel eindelijk een lijntje in mijn temp, dus da's tenminste iets.

Tjee Julita: wat een nare droom moet dat zijn geweest! Komt idd vast van het lange op zijn. Dan ben je zo dolgedraaid dat je ook onrustig slaapt. Vanavond maar lekker vroeg naar bed als ik jou was! Ik hoop dat de video mooi wordt. Ben trouwens benieuwd of de spotting nog doorzet. Volgens mij is onrustig slapen ook wel een symptoom hoor ;) (kijk maar naar beastie en leentje...die gaan al wartaal uitslaan... ;) )

@Go4baby: lijkt me heel gaaf om naar New York te kunnen! Nu alvast heel veel plezier gewenst!

@All: ik ga aan het werk in huis (moet het toch een kéér doen...). Tot vanmiddag!

Liefs Tezzz

12. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    hoi Tezzz! Ik ga zeker vroeg mijn bed in vanavond. Ik zit hier ook als een zombie nu want ik was toch al om 11 uur op vanmorgen.
    @Mielenl, ik ga denk ik morgen een testje wagen, vandaag nog even afwachten en ik ben sowieso niet in staat om nu een nega noch een posi test aan te kunnen.
    Ik heb een beetje bij geprobeerd te lezen, maar niet alles gezien.
    @Diaantje, leuk, een meisje! Gefeliciteerd!
    @Miepie, knuffel. Je symptomen klinken wel goed verder...spannend.
    @Beastie, daar waren ze dan de fotos! Leuk hoor. ik krijg acuut heimwee als ik je huisje zie! Ik vind overigens dat je er heel gelukkig uitziet. De zwangerschap staat je goed.
    @mielenl, leuk dat je dat als moeder dan toch juist hebt he?

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Moggel!

Julita, wat een verhaal! hoop natuurlijk heel hard voor je dat het een stiekeme innesteling van dat te late eitje was Lekker een dagje uitrusten jij! :)

Tezzz, wonderlijk, die temp van jou :-?

Zo hoge-pieken-diepe-dalen als die van mij vorige maand met die griep was, zo raar stabiel nu:
    Bijna geen verschil in temp vóór en temp ná ei :-?

14. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    kan er niks van zeggen miepie, is dat een goed teken?

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Haha, geen idee... zegt volgens mij nog niks. Als ie ergens komende dagen omhoog gaat is dat volgens mij een goed teken.
    Vind het alleen zo raar dat mijn voor-ei-temp nu 0.2 hoger lag dan vorige cyclus, na-ei-temp is wel ongeveer gelijk met die van vorige maand op dagen dat ik geen koorts had.
    Nog een weekje afwachten, zit niks anders op ;)

16. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    en het is dezelfde thermometer neem ik aan?
    Nog een klein weekje en dan hopelijk roze donderdag! Ik duim, ik duim, ik duim...

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Jij gaat morgen testen las ik? Ik hoop zooooooo hard voor je dat je eens een vetten 2e streep krijgt! Duimen draaien hier non-stop voor je :)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    dames..ik heb GROOT nieuws!

Ik had net roze bij het afvegen! Zouden de :evil: :evil: dan eindelijk komen? Dan is mijn rare spotting idd ongi geweest, want dan kom ik op 50 dagen uit! Jammer, maar eigenlijk ook JIPPIJAJEEE! Wéér een duivelse donderdag voor mij!

En nou toch echt aan de slag...voordat ik krampen krijg :(

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Jippie! (haha, raar om te juichen om de :evil:) Eindelijk duidelijkheid! Hoop dat die krampen niet te fanatiek hun best gaan doen. En nou weer een gewone cyclus van rond de 40 dagen, hoor Tezzz. Niet meer zo lang wachten ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    ik kan alleen maar hopen! Hopen dat het nou doorzet of hopen dat mijn temp omhoog vliegt...hopen blijf je he?

ah...wel zielug...als het doorzet kan ik zaterdag m'n mannetje geen verjaardagssmep cadeau doen...:(

EN NOU MOET IK ECHT AAN HET WERK! Horen jullie vanmiddag wel of het doorgezet heeft. Als het ongi is, weet ik dat vanmiddag namelijk al wel ;)

Liefs Tezzz

Share This Page