Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Werk ze! Ik ga ook weer eens iets doen, anders hang ik hier weer de hele ochtend ;)
    Julita, welterusten zo! En niet meer van die rare dromen doen :-?

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge..dames...

:idea: ZOOOOOO Tezzzz ongi? pfff eindelijk, ookal vind ik het raar om te zeggen maar dikke 60 dagen zo aan klooien is ook nix..nu HUP de oze ronde in ;)

:idea: Julita...geen heimwee krijgen hoor...tis alleen mijn huisje maar. Dat ken je toch niet ;) Snap goed dat je je katten zo mis...ben er zelf 2 kwijtgeraakt..mis ze nogsteeds en die komen nooit meer terug.
    Gister vroeg ik aan me enige kat wat ze van me buik vond..hihi en toen kreeg ik een kopje tegen me buik aan...zoooo lief. (of had ik haar eten moeten geven :rolleyes: )

Ik heb ook wel eens dat ik iets droom met een raar/naar geluid er in en dan wordt ik wakker en dan is het geluid er nog..(de wind os de kat die aan het spelen is op de slaapkamer o.i.d. ) misschien was die droom daarom wel zo...ivm opkomende krampen :( Nou afwachten maar weer! ](*,)

:idea: Miep...heb geen idee met je temp kaart maar als ie nou eens gaat stijgen? dan weten we het wel ;) Je bent verder gewoon lekker stabiel 8) qua temp...

Nou vanmiddag 16.40 staat de vk weer op het program...hopenlijk hartje horen ;) enne was vanmorgen niet duizelig...dus was een tijdelijk ding :rolleyes:

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Beastie, het kwam omdat je huisje er zo lekker Hollands uit ziet ofzo. Kweenie.
    Manlief komt over een uurtje thuis en dan eten en mandje in...Ik trek het echt nog nauwelijks. Het lijkt net een soort kater.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Hmmm...lekker hollands? Nou daar zal jij wel zicht op hebben..globe trekker! ;)
    Lekker hoor een kater zonder drank ... :( :)

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    jij hebt zelf anders ook het een en het ander van de wereld gezien...
    Zin in je echo?

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja wel maar zijn maar weekjes...dan ben je niet echt verwikkeld in de economie en coltuur...dan ben je gewoon een toerist met geld en slaap je op hotel kamers eet je in restaurants.....hmm klink al een tijd tegug vakantie :rolleyes: (verwent nest dat ik ben ;) )

Nee geen echo....heeft de vk zelf niet...ze gaat wel hartje opzoeken...ben benieuwd 8)

(ik blijf maar met je praten zodat je niet slapend omvalt!! ... die bank van je ziet er best zacht uit!! ;) )

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey lief van je! Bank is trouwens helemaal niet zacht. Dat is een optische ilusie
    Wat denk jij dat het mogelijk is dat ik nu zwanger ben na die heftige kramp en druppels bloed?
    Heb jij zelf wel eens heftige krampen gehad?

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Succes bij de vk Beastie....

Tezzzzz JIPPIE JA JEE!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    De cyclus voor ik zwanger was dacht ik een innesteling te hebben (misschien was dat ook zo.. :rolleyes: ) Even een sterke heftige kramp..."en het vruchtje beet zich vast in de baarmoeder!" Maar geen bloed. Wat ik wel had was na me laatste ongi 2 a 3 dagen erna wat daagen spotting...heb ik dus NOOIT...vond ik wel raar...ook raar dat ik daarna meteen zwanger ben (iets losgeschoten??)

Ik heb echt geen idee Julita....owwww ik hoop het zo!! [-o< En bloed verliezen is opzich niet echt een probleem, kan zelfs een teken zijn! (je zal niet de eerste zijn die spontaan alsnog zelf zwanger wordt..)....Het wachten is killing...onzekerheid is killing....moeheid is killing!

DIKKE KNUFFEL! ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    stomme bank! :-s

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja ja en ja.
    Ik hoop dat ik vannacht een beetje slaap. En dan morgen maar een testje wagen.(vanwege geen bloed meer gezien en wel een keer of tig naar wc ben geweest al) Ik heb al in geen maanden een zwangerschapstest gedaan. Ik moet hem zelfs helemaal gaan zoeken, hij ligt ergens met een hele dikke laag stof erop ben ik bang.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als ik een onrustige nacht heb dan denk ik al snel.."vannacht slaap ik als een blok!" en meestal werkt dat wel. Gewoon afdwingen ;)
    Is je mannetje al thuis? Kan je al tegen hem aankruipen ;)

Da's wel mooi...geen bloed verder [-o< [-o< [-o<

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    yup, net thuis gekomen. Nu wat eten en ik heb een dvd van "Joey" gehuurt, lekkere korte stukjes en dan maffen.
    Helaas gaat hij waarschijnlijk pas om 12 uur naar bed en kan ik DAN pas tegen hem aan kruipen.

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Wie jarig is moet trakteren toch? Alle goede voornemens maar ff aan de kant;

Marieke, nog steeds niet ongi? *Duim*Duim*Duim* Straks mooi positief testen hoor!

Tezzzz, ik hoop dat je nu snel een beetje duidelijkheid krijgt. Misschien zou je toch ook eens om clomid kunnen vragen, dan zijn je cyclussen waarschijnlijk wel iets duidelijker.

Go4baby, wauw meid New York, spannend hoor! Wanneer ga je?

Julita, wat spannend zeg, ik ga ook heel hard duimen op een innesteling! Ben benieuwd wat je test gaat zeggen!

Ik ga zelf zaterdag testen. Dan zit ik op 11 DPO maar omdat we dan feest vieren vind ik het wel handig om eerst te testen.
    Ga ff verder met schoonmaken... straks komt mijn oma ff koffie drinken en moet nog ff een paar boodschappen doen. Spreek jullie later weer!

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat is ook zo...Gefeliciteerd Wieffie! :D Hieperdepiep! ;)

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo ladies!

Zo Julita, dat klinkt niet gezellig allemaal....maar wie weet, is die steek wel een goed teken....we blijven hopen! Geen (of weinig) bloed geeft moed!

Wauw, go4baby, New York! Super hoor, ik hoor van iedereen die daarheen is geweest, dat ze verliefd worden op die stad, dus er staat je nog wat te wachten!

Ellenk: nog een paar daagjes! Spannend hoor! Hou je het nog vol?

17. goeiemorgen!

Wieffie! van harte gefeliciteerd! hoop dat ik je over een paar daagjes nog eens mag feliciteren!

julita! jeetje 24 uur op pfff hoop voor je dat die kramp en druppels bloed je innesteling is geweest meid! slaap lekker en niet meer naar dromen hoor!

hier is ronde 14 een feit! helaas pindakaas... ga me een nieuwe banner uitzoeken :(

liefs marieke

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wiefie: gefeliciteerd! Dat er maar vele gezonde jaren bij mogen komen!

Marieke: hè, wat balen zeg! Hou je taai en begin met frisse moed weer aan een nieuwe kans!

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Verdorie Marieke, bah!

Jaah ik verga van de spanning.
    Voel me vandaag eigenlijk supergoed!
    Heb heerlijk geslapen... (gisteren slecht dus dan mag dat ook)

Ik zat net te bedenken dat ik de echte vermoeidheid ook pas kreeg direct na nod dus week 5 zeg maar.

Och we zien wel... Heb idd geval niet meer zo'n erge buikpijn als de vorige maanden dat is wel fijn ;)

Julita...... fingers crossed!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wiefie, GEFELICIFLAPS TAART

Deel Deze Pagina