@Tijgertje...oh die rugpijn had ik gisteren ook! En dan ook nog de hele tijd achter de compi bezig geweest met cijfertjes...pfff ik was gister zoooo moe! Ben ik de hele week trouwens al. Vreselijk die eerste week na de vakantie. Ik heb zo'n hekel aan vroeg opstaan! (en iedereen die ooit heeft gezegd dat het vanzelf wel went als je voor het eerst er vroeg uit moet als je kind 4 wordt, heeft totaal ONGELIJK! Ze is nou ruim 6 en ik ben er nog steeds niet aan gewend! ) Ik ga de kids naar bed brengen. Tot later! Liefs Tezzz
Ja vorig jaar was het al kiezen nog eens iets proberen of spuitje, maar ze kwam er toen goed door, maar nu moest ze een dure operatie ondergaan, kon ze misschien inblijven omdat ze hartruizen had. We wilden haar verdere pijn besparen en hebben toen voor spuitje gekozen, het is hier hard nu.Onze zoon heeft het net als m'n man en ik heel erg moeilijk mee. Onze dochter dat volgt vannacht wel, ze houdt zich sterk
@Zico: wat naar allemaal. Nou, veel sterkte dan maar. Ik heb tranen met tuiten gehuild toen hoor! En hoewel het inmiddels 15 jaar geleden is, mis ik onze hond nog steeds wel. We kregen hem als puppy en toen was ik 1. Was dus echt met hem opgegroeid. Het is misschien een hond, maar voor je gevoel is het gewoon een persoon he, een vriend (in) die je nu moet missen. Ik heb maar 1 foto van hem, maar dat maakt niks uit. Ik zal hem nooit vergeten. Nogmaals veeeeel sterkte gewenst. En huil maar lekker uit met je man en kids. En nou de kids naar bed!
Sterkte Zico.... Ik weet wat het is. Onze hond had baarmoederhalskanker. Te zielig veel pijn. Dan is het wel fijn dat ze nu in de 'hondenhemel' is. Maar blijft toch verwerken...
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 13. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 14. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 15. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 16. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 17.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 20. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 20 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1 Zico, ronde te veel, NOD 1 Feb 2 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb 3 Marieke1610, ronde 14, NOD 8 Feb 3 Go4baby, ronde 7, NOD 9 Feb 4 Elba, ronde 8, NOD 26 Feb Elba je staat erbij
tjeetje...iedereen aan de smep of zo? Of zijn jullie vervroegd weekend aan het vieren? Nou, dan ga ik er ook maar vandoor. Welterusten alvast! Liefs Tezzz
hihi Beastie wat super fijn zeg! Heb je lekker een dagje vrij genomen of alvast je zwangerschapsverlof aan het uitproberen Truste allemaal! Ik ga onder de douche en mn bedje in. Ben gesloopt. Liefs
Dag meiden... (Miepie) Ik mag rood. Vanmorgen wilde urine gaan opvangen voor het testen en huppa! Behoorlijk veel kramp erbij en alles. Ik zal nooit weten waarom ik na mijn eisprong no een dikke 2 dagen vruchtbaar slijm heb gehad... Dat is voor het eerst. Ben trouwens net pas wakker en het is 12 uur! Ik kon niet inslapen, maar de rest van de nacht als een blok geslapen. Ik vestig nu al mijn hoop op jou Miepie!
ik zag net dat ik mijn vorie cyclus verkeerd had geteld...hij was 32 dagen niet 31.. Gatsie, nu zit ik in ronde 12..
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 13. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 14. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 15. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 16. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 17.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 20. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 20 SMEP - kandidaten 5 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1 Zico, ronde te veel, NOD 1 Feb 2 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb 3 Marieke1610, ronde 14, NOD 8 Feb 3 Go4baby, ronde 7, NOD 9 Feb 4 Elba, ronde 8, NOD 26 Feb Voor het allereerst de lijst aangepast! Ik kan het nu ook! Ben best trots
Julita.... Dikke knuf. Ik had eigenlijk al mijn hoop al van mij naar jou verplaatst... ben ook trots op je
nope...ik moet er nog wat langer op wachten... Jij lekker de 17de roze worden!Dat kan je wel voor me doen.
@ julita he wat jammer meis! Hopelijk gaat die "fertility medication" het voor jou doen Dikke knuffel @ zico gecondoleerd met de hond. Over clomid (en de bijwerkingen die ik ervan heb gehad) kan ik je wel iets vertellen. Steken in mijn eileiders heb ik (geloof ik) nooit gehad. Ik weet niet of daar iets over in de bijsluiter staat? Hoeveel clomid gebruik je nu? 50mg? @ miepie kom op meis, je kunt het! laat die strepen er vanaf knallen volgende week! @ beastie ohhhhh nu al weekend? ruilen? @ tezzz he nog steeds niet ongi......vervelend zeg, als je cyclus zo raar doet. Ik heb wel bewondering voor je hoor, hoe geduldig je er allemaal mee omgaat. Je hebt wel gelijk hoor, dat je al bevoorrecht bent met 2 gezonde kinderen, maar het lijkt mij dat als je eenmaal de beslissing genomen hebt om voor de derde te gaan, dat je op den duur net zo ongeduldig wordt als voor een eerste (nou gaat dat in jouw geval ook weer niet op ) Nou gisteren dus weer naar school geweest, ik was om 21:45 thuis en helemaal kapot. Heb als een blok geslapen maar nog het idee dat ik halverwege de nacht ben opgestaan.....pfffff.....en ik moet nog de hele dag!
Ik moet over ruim 2 weken afstuderen, en dan lekker helemaal niets meer! Heb gisteravond geprobeerd om nieuwe foto's te maken maar geen puf om ze nog online te zetten. Wordt van 't weekend waarschijnlijk en nee, ik heb nu nog GEEN weekend!
Hallo, @Wieffie, gefeliciteerd. Hopelijk komt er snel een cadeautje waar je al een tijdje op aan het wachten bent. @Julita, wat balen zeg. Ik had dat enige cyclussen geleden ook. Toen wist ik nog niet wanneer ik een eisprong had. Schijnbaar was die toen wat later waardoor ik dacht overtijd te zijn. Ik had me voorgenomen om op vrijdagochtend te testen, wrd ik toen net ongesteld. Toen heb ik voor het eerst een potje lopen kanken. Want ik hield mezelf en mijn vriend voor dat het toch wel niks zou zijn, maar met elke dag die verstrijkt werd mijn hoop toen toch telkens groter. Hopelijk zorgen de medicijnen er nu voor dat je een superei krijgt die in een warm nestje kan vallen. Moet je jezelf ook nog even toevoegen op de lijst van februari of lees ik er overheen? @Beastie, raad een wat ik heb: ook weekend! Ik moet dadelijk nog wel naar de gemeente om een bouwvergunning te bespreken e.d. maar op zich heb ik een rustige dag. Ik ben nog steeds niet misselijk maar merk wel dat ik sneller trillerig word en toch wel een apart gevoel in mijn keel en maag heb. Zo lang dat niet erger wordt vind ik het wel best. @Tezz, als er ooit iets ontdekt wordt om gemakkelijk en pijnloos in je lichaam te kijken, dan vind ik dat jij de proefpersoon daarvan mag zijn. Want jouw lichaam zit echt vol verrassingen. Het is maar goed dat jij niet zo'n zenuwpees bent als ik . @Miepie en Ellenk, hoe gaat het bij jullie? @Mielenl, moet je er nog flink voor werken voor je afstuderen of valt het wel mee? @Go4baby, balen dat het zo erg is.Ben je nu ook erger ongi dan voor je ma of is het wel een beetje gelijk? En de rest, werk ze nog vandaag het weekend is onderweg!
Julita.... k*t meis het was je zo gegunt.... Hier alles OK. Nou ja heb als blok geslapen ben ook zo wakker geworden. Heb nog steeds die giga vieze smaak in de mond (wat is dat toch heb het gevoel dat het erger wordt) En ben nu wat weeig maar dat komt denk ik hoe ik wakker ben geworden. pffff.... we moeten nog ff.... Nog 2 dagen eigenlijk want mijn LF is 13 maar ik kan ook mijn ei een dag later hebben dus nog 3 dagen... na het weekend weten we dus meer, welke kant het ook opgaat hier....
@ leentje ja er moet nog wel het een en ander gebeuren maar ik ga het wel redden @ beastie ik zie nu pas in je handtekening die prachtige uitslag van je combi-test staan! Super hoor, gefeliciteerd
spannend voor je Ellen! @leentje, ik zet mijn nieuwe NOD pas neer als ik een ei heb gevonden... Dan weet ik waar ik aan toe ben, @Beastie, dankje.