Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Thanx cynthiab!

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Julita wat kl*te weer meid :( He verdorie, Wat balen zeg die rot ongi! Van mij ook een dikke knuffel!

Wannabemommie, succes met smeppen en leuk dat je mee komt beppen :D

Ellenk, Je moet nu wel roze worden voor de statistieken, anders lopen we zo achter deze maand!

Nou mijn vriendje ligt doodziek in bed. De hele nacht overgegeven en op de wc gezeten, kortom een zware buikgriep. Gelukkig slaapt ie nu ff dan kan ik ff boodschappen gaan doen. Wel slechte timing want nu moet ik helemaal alleen het feest voor morgen voorbereiden. Nou ja, gaat vast wel goedkomen!

Moet dus nu weer verder... Hopelijk ben ik er straks nog wel weer ff weer! Bye Bye

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sterkte ermee wieffie, mannen zijn zo zielig als ze ziek zijn :) ;)

4. Wannabemommie

Succes met je mannetje wieffie!
    Mijn mannetje had het ook met kerst, dacht eerst ook, mannen kunnen zich zo lekker aanstellen... maar hij was echt goed beroerd... overgeven en alles... heeft er meerdere dagen last van gehad, helaas...

5. Wannabemommie

Mag ik ook een vraag stellen? aangezien het mijn eerste ronde smeppen wordt...

Mijn cyclus is wat langer als gemiddeld, ik zat op 33 dagen, afgelopen maand was het 37 dagen. Moet ik dan ook later beginnen met klussen en ovutesten?

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ellen,

wanneer is jouw nod?

7. Wannabemommie

Liesje76 gefelciteerd met je zwangerschap!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Wannabemommie: Welkom! En SMEP Ze! hopelijk snel met mooi resultaat! Je kunt iets later starten met SMEPpen en Ovu testen hoor. Heb je enig idee op elke dag jouw eisprong meestal is? De meeste meiden hier starten met ovutesten als ze vruchtbaarslijm (zoals eiwit, dus doorzichtig en draderig) ontdekken. Dan komt je eisprong eraaan!
    Maar wel meteen doen anders ben je weer net te laat!

Succes en als je vragen hebt horen we het natuurlijk graag!

@ Wieffie: beterschap aan je vriendje! Echt vervelend! Zeker met jullie feestje voor de boeg! hoop dat ie snel opknapt!
    Sterkte met al die boodschappen enzo! Wat een werk! Maar het is altijd de moeite waard!

liefs aan iedereen!

9. aaaah beterschap met je mannetje.. mannen zijn idd altijd heel zielig als ze ziek zijn hihi

ellenk..die ooievaar komt gewoon naar de achterhoek... en als ie bij jou is langsgeweest stuur je m dan even naar diem? is niet zo heel ver vliegen dan, zeg dat maar tegen m hahaha

10. Wannabemommie

@Go4baby: Vorige maand heb ik voor het eerst ovutesten gedaan, toen had ik op 24 dec mijn eisprong, was toen voor het laatst op 3 dec ongi geweest. Dus wanneer mijn ei precies is weet ik niet, maar kan het in ieder geval aan het slijm herkennen, begin gewoon na ong. 17 dagen met ovutesten denk ik?

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

zondag als ik de 31e ei heb gehad en maandag als ik de 1e ei heb gehad :eek:)

ja marieke als........ dan..............

12. Wannabemommie

Enne als die ooievaar toch onderweg is... hij mag ook wel even langs leusden vliegen :) En dan niet alleen langs vliegen :)

13. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ga vanavond met mijn smep curcus beginnen... ;)
    Ben benieuwd!ga ook vruchtbaar slijm in de
    gaten houden, hoop dat ik een korte cyclus heb
    deze keer.... [-o<

Voor goede tips sta ik nog steeds open.... :oops:

LIEFS nony

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee Nony... wat is er met je banner ;)
    2007 aangeklikt ipv 2008 ;)

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

O das beter :)

16. hihi jaja ellenk, als....dan.... :p

we wachten t wel af...
    en anders moeten we die ooievaar maar een tom tom geven... misschien ligt diem wel niet op zijn kaart :(

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    welkom wannabemommie en nony, en succes met smeppen.

wel even een klein kanttekeningetje bij de methode van go4baby: ik had altijd maar heel eventjes vruchtbaar slijm dus als ik daar vanuit was gegaan dan had ik mijn ei gemist......maar als je van jezelf weet dat je het wel een paar dagen hebt, dan is het een prima methode natuurlijk ;)

wieffie, succes met de voorbereidingen voor jullie feestje en beterschap voor je vriend!

18. eeeh mielenl misschien is die vraag al gesteld of heb je t al gezegd... maar waarom een eventuele keizersnee? ligt t kindje niet goed?

spannend dus :D

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, dan zou ik wel wat later beginnen. Volgens mij kan je op de site van Clearblue zien op welke dag je moet beginnen met testen bij verschillende cycli.

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    kindje lag van de week bij de laatste controle nog in een stuit, maar dat kan nog makklijk veranderen.
    De reden dat ik misschien een keizersnee moet, is dat ik een voorliggende placenta heb (dus de placenta blokeert de uitgang als het ware). Dat kan ook nog makkelijk bijtrekken met het groeien van de baarmoeder, dus ik moet gewoon even afwachten hoe het 8 februari gesteld is.

Deel Deze Pagina