wij komen meestal samen klaar mag dat ook?en dan is dus het beste om later op de dag nog een keer te komen?
hi wannabemommie...ik heb net als jij een hele lange cyclus ik ga vanavond toch beginnen met smeppen en op dag 17 met ovutesten....ben benieuwd... Jij heel veel succes met het smeppen... liefs nony
Ja! Dat is heel goed en dan moet dat van jou lekker lang duren! Zodat je alles naar binnenzuigt Maar het zijn natuurlijk allemaal maar thorieen uit verschillende bronnen en ervaringen... Je vroeg om tips dus die kon ik je niet onthouden! Ja! Deze is toch ongeveer mn favoriet! en zal inderdaad toen geluk gebracht hebben! (visje zoekt ei/paashaas ofzo had ik erbij staan)...
kom er net achter dat t vandaag 11 januari is! vandaag hebben mijn vriend en ik 3 jaar time fly's when you're having fun! {|=
Hi nony, Thanx! Hoop dat het binnenkort raak zal zijn voor ons. We zitten nu in ronde 15, dus hoop dat het SMEPPEN werkt! Jij ook heel veel succes en natuurlijk plezier met SMEPPEN
Goeie middag! allereerst: wannabemommie WELKOM! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben met het smeppen! In de gebruiksaanwijzing bij de testen zal waarschijnlijk ook wel staan vanaf wanneer je ze moet gaan gebruiken. @All: Nou, ik heb besloten maar opnieuw te beginnen met tellen. Ik heb wederom spotting vandaag. Het is niet veel maar er zit wel wat helder rood bij, dus ik ga er maar vanuit dat het toch mijn ongi is. Aangezien de vorige keer dat ik spotting had het er ongeveer net zo uit zag, heb ik de boel maar opgesplitst. Mijn temp van morgen was ook weer 36.6, dus gemiddeld. En ik ben al drie dagen moe en sjachie, dus het zal toch wel ongi zijn. Ik begin dus met een schone lei. Nou hopen dat het eens gaat lukken! Enige nadeel is wel, dat ik nu dus van ronde 5 naar ronde 7 ben geschoten! Ik zie dat iedereen juist heel druk is of allang weekend heeft? Nou, ik ben nou ook vrij! Vanmorgen gewerkt (nou ja, gewerkt...lekker met peuters gespeeld... ), vanmiddag lekker wezen eten bij onze vaste vrijdagmiddagstek en nou eindelijk thuis! Morgen is m'n man jarig en gaan we er op uit. Iemand nog goeie ideëen voor een dagje uit in de provincie Gelderland? Het liefst overdekt! (We hebben zo langzamerhand alles al wel gezien in de buurt denk ik!) @Marieke: gefeliciteerd met je 3 jaar! Man en ik vierden elk half jaar tot we 5 jaar samen waren. Toen gingen we toch samenwonen. Op een gegeven moment weet je ook niet meer wat je nou weer eens zal doen he? Poe...3 jaar...da's voor ons alweer 12 jaar, 7 maanden en 4 dagen geleden! @Wieffie: wat balen dat je man (uitgerekend nu) ziek is! Ik hoop dat je morgen toch een heel leuk feest hebt! Liefs Tezzz
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** i14.tinypic.com/54afhi9.jpg]i14.tinypic.com/54afhi9.jpg]i14.tinypic.com/54afhi9.jpg Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 13. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 14. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 15. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 16. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 17.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 20. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 20 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1 Zico, ronde te veel, NOD 1 Feb 2 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb 3 Marieke1610, ronde 14, NOD 8 Feb 3 Go4baby, ronde 7, NOD 9 Feb 4 Elba, ronde 8, NOD 26 Feb
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 13. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 14. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 15. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 16. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 17.Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 20. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 20 SMEP - kandidaten 6 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1 Zico, ronde te veel, NOD 1 Feb 2 Imke, ronde 2, NOD 2 Feb 3 Marieke1610, ronde 14, NOD 8 Feb 4 Go4baby, ronde 7, NOD 9 Feb 5 Elba, ronde 8, NOD 26 Feb 6 Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb
Goeiemiddag! Het is WEEKEND! Jippie! Tezzz... wonderlijk.... :-? wannabemommie en Nony, welkom en veel plezier met SMEPpen! Ellenk, spannend... hoop heel hard voor je dat het een dikke 2e streep wordt! Julita, nog een hele dikke knuffel. Alle andere die het kunnen gebruiken: Big Hug! Hier eigenlijk weinig te melden, behalve dan dat ik blij ben dat het weekend is ... en dat ik een week veel te lang vind duren komende week (bij voorbaat al )
Sorry, niet leuk, helemaal waar, maar moest er wel om lachen hoe het er staat Zico, jij bent nu eens aan de beurt! Zo! * slaat met vuist op tafel *
Yep Was wel een leuke dag op school vandaag (vooral het laatste uur, 1e spreekvaardigheidsles met de halve 1e klas... ze waren aan het stuiteren van enthousiasme ), maar ben hard toe aan een paar dagen lui doen...
@ Miepie; lekker genieten van je weekend! Ik ga zondag ook mijn spreekvaardigheid oefenen... in Oxford! Ben benieuwd of ze mijn steenkolen engels verstaan Gelukkig hoef ik alleen maar foto's te maken. Laat ik het praten wel aan mn 'collega' over. Ik zit de hele dag ook al voor me uit te gapen... ben zooo moe! Echt niet leuk meer. Ga zo eens naar de winkel. Kijken wat voor makkelijks ik in elkaar ga flansen. Maar gelukkig eerst nog een enorme afwas doen (wordt hoog tijd voor een beeb, dan kunnen we de keuken verplaaatsen en een afwasmachine kopen ) Wat een voordeel heeft dat om een beeb te krijgen @ Tezzz: hoop dat dit een echte ongi is! En dat je straks weer een goede cyclus krijgt met een super ei! knuffs voor een ieder