dag liefies! Dus ik ben niet de enige die doodmoe is van deze week? Ik ga zo lekker in bad...met kids waarschijnlijk Mijn ongi is nog niet van dien aard dat ik niet meer in bad zou kunnen! Ben ook benieuwd of het nog wat meer doorzet. Gister maar 2 veegjes gehad smorgens en nu iets meer, maar nog niet bepaald 'met bakken' of zo. We zullen zien, we zullen zien... Alvast een prettig weekend! Zal morgen wel niet online kunnen komen en Go4baby zit zondag in Oxford? Leuk he! Ben ik ook ooit eens geweest met school. Mooie stad hoor! En niet zo verschrikkelijk grote binnenstad dus wel goed te overzien vond ik (is al wel 15 jaar geleden natuurlijk ). Veel plezier! Nou...mijn bad zal wel klaar zijn...lekker met badzout en lavendelolie. Als mijn zoontje niet er al in zat zou ik zeker in slaap vallen Liefs Tezzz
Geniet van het badderen, Tezzz! Go4baby, moet tot mijn schaamte bekennen dat ik nog nooit in Oxford ben geweest ... gaat volgend jaar als we in de UK wonen zeker gebeuren! Veel plezier, geniet ervan (en werk ze )
Ohhh Tezzz heerlijk zo'n bad. Kan je zoontje daarna niet lekker zelf naar zn bedje waggelen en lekker in slaap vallen? Kun je heerlijk blijven liggen en relaxen! @ Miepie: is voor mij pas de 2e keer Engeland en ook niet eerder daar geweest. We komen zondagmiddag aan en maandagmiddag de fotoopdrachten (en dan hopelijk het vliegtuig terug weer halen..) Hoop dat ik tijd heb om zelf nog wat te fotograferen. Wil wel van die engelse schooljongens in uniform ofzo... Maar geen idee of die studenten ook nog in uniform zijn... Of geheel losgeslagen... College girlzzz
Nope, op de universiteit hebben ze geen schooluniform meer... maar er zitten wel wat public schools (dure scholen ) in Oxford, dus je kan wel kinderen in "klederdracht" tegenkomen. Jammer dat je er niet een paar dagen (al is het er maar 1) aan vast kan plakken :-?
Ha! dat stemt me gunstig! Lijkt me erg leuk om zo een serie te maken! Ik zal eens even gaan google'n.. Beetje goed voorbereiden natuurlijk! Nou, verder weer erg rustig hier! Weekend genieters!
Daar is ze even weer!...Pfff ik ben stuk..vakantie beurs want mannetje wil nog wel met ze twee weg voor de kleine er is...maar de keuze is reuze! We zijn er wel uit dat we in europa blijven...maar waar weet niemand! 26 feb. al 20w echo ...alles goed, ookal schrok ik toen ze zei dat me baarmoeder wel flink groeit tja als het op de papa gaat lijken (Mark is 2m!)...de praktijk wordt gerund door 2 dames maar die ik gister had heeft me een stelletje kouwe klauwen!! werkelijk waar..bbbbrrrrrrr Ja en de combi test score...mega! Normaal als je 32 bent is de score 1:450...dus 1:2000 is fantasties! Lekker dat jullie ook weekend hebben! Gefeliciteerd Marieke! 3 hele jaren! TOP. Met 9 jaar samen zijn ben ik zwanger geworden! jammer dat je nu ongi bent...maar ffies uitstellen kan toch wel Lekker Miep, een stuiterende klas nu 2 dagen lui bank hangen? nou ik vlieg weer even weg! 8) zwaai zwaai
was ik weer hahaha nou beastie ik hoop dat ik niet nog 6 jaar moet wachten voor ik dan eindelijk zwanger ben hoor haha ach ja 3 jaar is ook niet zo heel lang nog ...maar toch vind ik t lang net terug van t werk dus ga nu ff met vriendje op de bank hangen tot morgen!
ooooww begrijp me niet verkeerd hoor...zeg echt niet dat het nog 6 jaar moet duren! neeee echt nie! Meer dat zo'n feest wip wel eens een groot feest kan zijn
Wij zitten binnenkort op 7 jaar! (en das vlak voor mn NOD... ) Mag dus ook een cadeautje zijn! WOW die score is inderdaad super goed. Ik weet niet precies hoe dat met die kansen zit, maar 1/2000 klonk sowieso wel dik in orde! Ik ga even Top Gear verder kijken met mn vent (kom net thuis, even naar bieb geweest voor reisgidsje over Oxford... viel wat tegen). Slaap lekker en SMEP gezond
hihi beastie ja das wel leuk zon feestwip... word hier weinig wippen want ben ongesteld haha ach ja dan maar een paar daagjes later
Haha, dan zet ik daar maar op in (in april 10 jaar samen en 1 jaar getrouwd 8)) Go4baby, niks interessants kunnen vinden?
He meiden, Ikke is helemaal gesloopt... jemmig wat een werk zo'n heel buffet voor 25 man maken Ik heb me weer iets op de hals gehaald hoor... Nou ja als het dan maar gezellie wordt morgen. Mijn mannetje is iig weer ietsjes beter terecht. Hopelijk morgen weer helemaal beter! Morgen weer een druk dagje dus kruip er nu maar lekker in... Oja, wij zijn 21 februari al weer 11 jaar bij elkaar... time really flies! Trusten allemaal... enne ik zal morgen gelijk ff komen vertellen wat de uitslag van de test was.... spannend...
morgen! Gut niemand hier meer geweest? @Beastie: wat grappig, ik was ook voor het eerst zwanger toen we bijna 9 jaar samen waren! We zijn op de dag dat we precies 9 jaar verkering hadden getrouwd! @Wieffie: nog geen uitslag? Dan zal íe wel tegengevallen zijn. Jammer zeg. In elk geval veel plezier vandaag op je feestje! @All: nog steeds slechts spotting. Mijn temp was weer een tiende graadje hoger (36.7). Er zit dus wel een stijging in, maar het is nog steeds niet bij de 36.9 wat ik in eerdere cycli had. We wachten maar weer af. Het kan dus een ei zijn, een ongi of innesteling. Het lijkt in elk geval precies op m'n vorige keer spotting. Echt te weinig om ongi te noemen eigenlijk. Maar goed...ik blijf gewoon elke week of twee weken testen en we zien wel! Heb lekker wel kunnen smeppen gister da's wel weer een voordeel van lichte spotting! Nu gaan we er vandoor. Gaan lekker middagje weg, want mannetje is vandaag 34 geworden! Wordt vast leuk. Kids lekker spelen en wij lekker loungen. Nou alleen m'n zoontje nog in z'n kleren zien te krijgen Tot morgen! Liefs Tezzz
Tezzz, gefeliciteerd met je mannetje! Balen dat er nogsteeds geen duidelijkheid is :-? Knap dat je er zo rustig onder blijft... Wij zijn trouwens 4 dagen nadat we 9 jaar samen waren getrouwd ! Grappig...
Goedemorgen! Tezzz: Gefeliciteerd met je mannetje! (goed bouwjaar ) En Wieffie: 21 feb. mooie dag Heel veel plezier vandaag en hoop dat je vriend weer helemaal 't mannetje is Wij gaan niet trouwen, maar als dat zo zou zijn dan ongeveer op 10-02-2010 Om beetje jullie trend te volgen.. Nou, wij gaan de stad in. Heb een handbagagekoffer nodig waar ik al mn fotoapparatuur ook in kan proppen (hoeven we niet bij bagageband te wachten).
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Jikke27, ronde 6, NOD 17 jan 12. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 13. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 14. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 15. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 16. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 17. Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Elba, ronde 8, NOD 26 jan 20. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 21. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 21 SMEP - kandidaten 6 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico, ronde te veel, NOD 1 feb 2. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 3. Nony, ronde 8, NOD 5 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 6. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 7. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 7 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Nony en Wannabemommie, ik heb jullie aan de lijst toegevoegd, succes! Nony, ik weet niet of het aantal rondes bij jou klopt, ik heb je banner aangehouden. Wannabemommie, kun jij nog even aangeven in welke ronde je zit. Goed dat jullie even aanhaalden hoe lang jullie bij elkaar zijn. Ik keek net even naar de kalender, over een weekje zijn mijn prins op het witte paard en ik 8 jaar bij elkaar.
Hoi Leentje, Ik zie dat jij de lijst bij hebt gewerkt. Ik sta in de verkeerde maand met mijn nod op 26 feb maar dat moet januari zijn. Dus als je nog zin hebt zou je dat dan kunnen veranderen? Tezz, wel lastig hoor die eigennaardige cycli. Ik zit op de wachtbank. Ben wel een beetje down. Heb zoiets van zou het ooit nog eens gebeuren. Maar iedereen veel sterkte en succes toe gewenst. We zullen op hout kloppen. Veel liefs Elba
Hoi Tezz, Gefeliciteerd met je ventje. Ik zag bij het terug lezen dat Dorientje zwanger is. Gefeliciteerd! en dat in ronde 12 fantastich! hartstikke leuk. Staat ze al op de lijst? Veel liefs iedereen. Elba