Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Elba, ik heb het bij de vorige lijst aangepast. Balen he dat je op de wachtbank eigenlijk niks meer kan doen dan wachten. Maar ik dacht ook dat het niet meer zomaar zou lukken aangezien ik al meerdere keren mijn eisprong had gevonden en die tijd ook volledig benut had, maar na 4 keer is het toch gelukt. Succes!

Zico, ik ben je helemaal vergeten te condoleren met het verlies van jullie hond. Hoe gaat het nu met je en je gezin?

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dank je Leentje,
    Dat geeft wel moed ja. Hoe is het met je? Voel je je goed? Merk je veel veranderingen in je lijf?

Zico, ook gecondoleerd.

groetjes Elba

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik ben deze maand voor het eerst aan het smeppen. Mijn nod is 31 januari.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Oh ja dit is ronde 6.

5. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mupkuh,
    Welkom, veel succes en plezier met smeppen. Dat je maar snel zwanger mag zijn.
    Liefs Elba

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Bij shedevil staat omgekeerde SMEP wat is dat dan?

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mupkuh, welkom! SheDevil kreeg van haar gyn het advies elke dag te klussen en rond de eisprong om de dag; omgekeerde SMEP dus ;)

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee allemaal,

Ik zie dat ik de twijfelachtige eer heb om nu de volgende op de lijst te zijn.....

Hihihi.... maar ik hoop dat die uitslag pas woensdag komt...

Hier alles nog zelfde. Heb trouwens geen gevoelige borsten. Ze zijn juist zacht en vol volgens mannetje. Nomaal heb je toch pijnlijke borsten bij zw? of kan dat ook later?

Tezz gefeliciflapstaart met je mannetje.
    Je cyclus wordt eigenlijk steeds vreemder... zou je niet eens voorzichtig naar een ha gaan?

Miepie, je begint ook al weer op te schieten...

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen meiden!

tezzz gefeliciteerd met je man, en maak er een leuk feestje van :)

go4baby veel plezier in oxford! wauw, lijkt me idd heel gaaf om daar een keer rond te lopen.

miepie ik las vanochtend in de krant dat er in grootebroek een vacature is voor een leerkracht Engels ;) maareh.....naar de UK verhuizen? spannend hoor!

wieffie waar blijf je nou met de uitslag?

mupkuh veel succes met smeppen!

ik weet niet wie het gedaan heeft, maar leuk idee, de girls/boys/surprises in de smep-lijst :)

oh ja en 73 is een veeeeeeeeel beter bouwjaar dan 74 ;) :p

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, beetje uit de buurt hier (woon vlak bij Utrecht) en ik heb een baan (die ik gelukkig weer een stuk leuker vind dan voor de kerstvakantie ;))

:(: :rolleyes: Heb ik iets gemist? 1980 was trouwens ook een goed jaar, hoor! :)

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ellenk, mijn vriendin had nergens last van toen ze net wist dat ze zwanger was. Pas bij 6,5 begon de zijkant van haar (.)(.) wat beurs te voelen.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel meiden, jullie ook succes.

Omgekeerde smep, apart!

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En die van mij doen elke maand pijn zonder zwanger te zijn :-? Wisselt wel erg per maand, had een paar maanden alleen de laatste dagen pijn, nu alweer vanaf mijn ei. Dus niet druk maken, jij gaat gewoon roze, Ellenk! :)

Twijfel trouwens een beetje over mijn "eisprong". Ik heb een + ovu-test gehad, bmm stond hoog en was zacht, heb vruchtbaar slijm gespot... maaaaaarrrrr... mijn temp is bijna niet omhoog gegaan :-? Ben dus een beetje bang dat ie niet gesprongen is :(
    Hier voor de kenners mijn kaartje:

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

En dan moet je 72 natuurlijk helemaal niet vergeten. ....

Oxfort is leuk en mooi. Ben er geweest toen ik in Brighton studeerde..
    ik ben veel in UK geweest met mijn vorige banen. Helaas zit ik nu niet meer internationaal.
    Ik wilde er ook graag gaan werken en dat was ook al in gang gezet maar toen kwam ik op mijn 32e mijn lieve mannetje tegen. Die is niet weg te krijgen uit ons dorp laat staan ons land. Dus carriere maar andere wending gegeven.

Maar wil tenminste 1 keer per jaar naar UK om weer de sfeer te proeven

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

ps pas op in Oxfort niet over het gras lopen ;)

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    miepie, ik denk dat het wel je ei is geweest hoor!

go4baby en mr. tezzzz zijn van 74.......het op-één-na-beste bouwjaar na 73 :D

beastie, klopt, wij had ook ongeveer een kans van 1:450 maar na de uitgebreide echo's maak ik me ook niet veel zorgen meer.

nou op veler verzoek heb ik nog een buikfoto geplaatst, al denk ik dat mijn buik in 2 dagen alweer enorm is gegroeid!

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, tenzij je ook nog een leuke fotoreportage van Bobbies wilt hebben ;)

Ellenk, heb jij gestudeerd in Brighton? Gaaf! Heb er zelf 2 maanden in een gastgezin gezeten en zou er eigenlijk na mijn VWO ook gaan studeren... maar heb in juli toen besloten toch maar in NL te blijven.

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mielenl, wat een mooi buikje! :)

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja 1 jaar via Erasmus uitwisselingsprogramma.
    Ik heb lerarenopleiding Economie gedaan. Daar deden we Business Economics maar we zijn ook naar scholen geweest. Helaas mochten we daar geen les geven (ivm vergunningen ofzo, is ook al lang gelelden) Mijn stages heb ik meer geholpen bij de duitse les die ze kregen dan bij Economie hihihi.
    Die leraar Duits was echt slecht ;) dus ik heb hem geholpen hahahahaha

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mielenl staat je goed die buik ;) :)

*zei ze stik jaloers*

Deel Deze Pagina