Duimen voor een hoge temp voor ons allebei morgen . Hoop dat die van mij ook zo hoog blijft als vanmorgen... en dan ook niet aan het eind van de week ineens gaat kelderen
idd. Mannetje is net thuis en hij vroeg ook al hoe het er nou mee staat. Hij had gehoopt op een extra mooi cadeautje gister, maar ja...helaas pindakaas . Ik heb hem gezegd dat we er maar gewoon vanuit moeten gaan dat ik dus een cyclus het overgeslagen. Klopt ook eigenlijk wel. Met twee keer 40 dagen zit je zo aan 2,5 maand! Ik hoop dus echt dat m'n temp nu in elk geval hoog blijft tot volgend weekend. Dan weet ik in elk geval zeker dat ik tenminste een ongi kan verwachten. Als ik m'n spottingen gewoon tel als spotting en niet als iets wat op ongi lijkt, dan had hij mij eerst een ei gegeven op dag 40 en nu alsnog op dag 64. Maar wat zico vanmiddag ook al zei, ga ik uit van dag 63. Daar zat mijn dip en op die dag had ik ook echt krampen in m'n rug en was ik ook vreselijk moe. En dan zit ik dus nu op..eh..ff kijken... op dag 67 van mijn cyclus. Dus over 7 dagen m'n lf. Over 10 dagen een NOD. Ik heb al vaker gehoopt op een tempstijging, maar nog niet zo hard als nu! Ookal blijft het op 36.7 zitten, maakt me niet uit! Ik wil mijn ei! Trouwens miepie, was jouw lf niet tussen de 11 en 13 dagen? 11 dagen is al over 2 daagjes hoor!
Afgelopen 2 keer was ie 13 dagen (misschien geholpen door Etos Zwanger Worden ) dus ik wacht nog een paar dagen af... als ik woensdag nog geen roze heb gespot (normaal 2-3 dagen voor de ) ga ik voorzichtig een beetje hopen... en anders een afspraak met de ha maken Duimpjes draaien hier voor je, Tezzz!
ikke duimpjes draaien voor jou! Jij gaat maar mooi naar de ha om te melden dat je zwanger bent hoor! En nou ga ik. Alweer 10.00 uur en morgen weer vroeg op. Een nieuwe lange week. Heel druk met voorbereidingen voor verjaardagsfeest man en mannetje (traktaties en cadeautjes en keet opruimen en boodschappen en moet ook nog de APK van mijn auto eindelijk doen...). Druk druk druk...pfff...maar kom vast nog wel langs voor de stand van zaken hoor! Tot later! Liefs Tezzz
En ben ik nou ook weer de eerste hier ? Julita, waad heb jij vanmorgen gezeten ? Tezzz, hoe staat het met je temp vanmorgen? Lekker hoog? Die van mij is 0.1 naar beneden tov gisteren (denk dat die van gisteren toch beinvloed was door het late naar bed gaan ), maar da's weer terug bij mijn normale "na-ei-temp". Iedereen een heel fijne dag, ik ga stiekem nog een uurtje uitslapen!
Hallo, Ik denk, ik ga eens kijken hoe het met alle temp.lijntjes is. Tezz, hoe is jou temp? Als ie hoog is, zit je dan 8 DPO. Toch wel weer een fijne verrassing, je bent dus ineens een week na je ei. Hier alles goed. Een beetje moe maar ik slaap altijd slechter van zondag op maandag. Ik kan helaas geen uutje meer terug in bed duiken . Iedereen een fijne dag!
ohhhhh tezzz toch op de wachtbank? ik duim voor een verlaat verjaardagskadootje voor je man hoor ellenK en Miepie ook nog geen roze/rood gespot? * duim, duim * zo, nu weer hard aan het werk
morgen! Vandaag zou ik als het goed is op 6 dpo zitten. Mijn temp was mij niet helemaal hoog genoeg, maar had gisteravond rare steekjes in m'n buik, dus ik hoop maar op een innesteling dan of zo Tja..kweeniehoor...positief blijven denken he? 't is hier lekker druk geweest zie ik! Nou, dan ga ik er maar weer vandoor! Laterrrrrr Liefs Tezzz
@Tezzzz, ik hou het nauwelijks bij wat jou cyclus allemaal doet! Elke dag weer iets anders he? Ik hoop op een kdo voor je man! Zou echt heel leuk zijn, en het is jullie al een keer gelukt op die manier dus... Ik ben nogsteeds vrij heftig ongesteld terwijl ik normaal alleen de eerste dag iets van tamppns nodig heb... Het is nu al dag 4! Verder knoop doorgehakt, denk wel dat dat gewoon cd1 was en niet spotting. Huppekee dat ook weer opgelost!
@Julita: tja, misschien toch je lijf een beetje van slag door de langere cyclus? Of het komt door je hsg (zo heette dat onderzoek toch?) natuurlijk. Ik heb trouwens altijd wel maandverband nodig tot dag 5 hoor (weet ik me te herinneren uit een ver vaag verleden ). Vroeg me trouwens af wanneer je met die clomid zou moeten beginnen? Ik dacht dat je daar toch al vroeg in je cyclus mee moest starten?
@Tezzzz, als ze me dat spul geven. (is nog niet zeker) dan begin ik op dag 5. Je moet vaak of op dag 3 of op dag 5 beginnen. Gyn wil me morgen zien, dus ik heb goeie hoop!
Moge! Ellenk en miepie....duimerdeduimduim! [-o< Tezzzzzz.....raar lijf heb je, hoop dat ie nu een beetje meewerkt! 8) Julita....klagen op dag 4 dat je nog ongi bent??....ik was altijd minimaal 7 dagen ongi! (verbaas me altijd hoe kort sommige meiden ongi zijn!!) even goed een dikke knufffff.....omdat je die evengoed kan gebruiken Iets van Wieffie? Ik ben vandaag lekker met de auto naar me werk hiihihi mannetje gaat voor z'n werk een nachtje Belgie doen...verheug me nu al op een groot bed voor mij alleen!
@Julita: dan zou je dus morgen meteen kunnen beginnen. Strak plan! potverdrie...mijn ticker weer anders gezet, maar nou telt íe m'n dpo niet meer...hmm ik zit op 5 dpo geloof ik..oh! Ik mis m'n konijn! ff kijken...