Ik zou me ook niet voor kunnen stellen om zonder ze te zijn hoor.. Maar ja, in jouw geval was het ook onmogelijk om ze mee te reizen.. en het is inderdaad verontrustend als iemand nu op ze let, die er niks mee heeft.. Ik hoop dat je iets voor de poezels kan regelen... Op 6 februari mag ik mijn jongste (en laatste!haha) katje ophalen. Tis echt een scheet.. Succes met je 2 rooie moppies..
oh wat leuk voor je rainstarrr! ik hoop dat ik snel een oplossing kan vinden. En dan gaan we lekker op die roze wolk he?
ben ik even weg, schrijven ze weer 4 pagina's vol inclusief vage streepjes en ongi van Ellen! Wat een spanning.... Balen ellen! Ben weer weg! Laterrrrrrr! Liefs Tezzz
Voor iedereen die het leuk vindt; vanmiddag op ned.1 "het leven voor de geboorte" om 16.10. Leek mij wel interessant
Lijkt me een goed idee miepie, we gaan er hopelijk weer een roze donderdag van maken! Als vanouds! (geen wonder ook dat die stats zo laag zijn, we testen gewoon niet meer op donderdag!)
Haha, op donderdag testen, dan moet het wel goedkomen (al heb ik daar na 11 rondes niet zo'n vertrouwen meer in :-?)
Miepie80: jammer, moet werken! Leek me erg leuk! Even een vraagje: ik heb nu 2 dagen lichtbruin slijm, iemand een idee?
Dat gevoel ken ik idd ook... maar we moeten wel een beetje positief blijven hoor! We gaan allemaal iig dit jaar zwanger raken hoor! (en dan maar beter vroeg dan laat )
Julita, succes morgen! Ik heb deze keer ook voor het eerst pos. getest op donderdag, dus dat moet goedkomen. EllenK en Rainstarr, waarschijnlijk had deze ooievaar geen richtingsgevoel maar deze keer moet het goedkomen. Tezz, je konijntje is nog steeds niet teruggesprongen.
Lijkt me leuk maar dan zit ik nog hoerro...hmm Hier trouwens ook een donderdag tester en Go4baby was er ook eentje!
Hmmm... had je ovu-testen gedaan (dus weet je zeker dat je eisprong 7 dagen geleden was)? Dan zou het van een innesteling kunnen komen. Ik heb het zelf altijd (roze/bruinig) vanaf een dag of 2/3 voor ik ongesteld word, bij mij is het altijd game-over
Haha, dat hoop ik dan maar... Zou voor juli al errug fijn vinden, dan vertrekken we voor 1 1/2 jaar naar Engeland. Lijkt me toch niet lekker daar de mmm in te moeten :-?
Thnx Leentje! Ik hoop het ook zoooooooooo erg.. heb het gevoel dat ik al jaaaaaaaaaaaren bezig ben.. maar gelukkig valt dat nog wel mee.. Hoest met jouw mini-you?
Hier alles wel goed al heb ik vandaag een ietsiepietsie mindere dag. Erg vermoeid terwijl ik toch voldoende heb geslapen en daarnaast niet helemaal lekker. Maar zolang het daar bij blijft mag ik niet klagen. Ik ga straks nog squashen met een vriendin die nog niet weet dat ik zwanger ben dus dat wordt lekker zwaar. We zitten er over te denken om het grote nieuws eerder tegen iedereen te vertellen. Ik merk bij de volleybal dat het soms best zwaar is om een volledige wedstrijd te spelen en dan zou het fijn zijn als ze weten hoe dat komt. Ook met het squashen zou dat makkelijker zijn. Maar aan de andere kant wilde ik eigenlijk wachten totdat ik zou weten dat er daadwerkelijk iets aan het groeien is. Hoe denken jullie hierover?
@Leentje...Heel normaal hoor om het al te vertellen. En zeker met sporten. (je hoeft het niet aan jan en alleman op straat rond te bezuinen en uitgebreid op hyves te zetten (dat heb ik ook pas na 12w gedaan) Je bent allemaal ledenmaten en orgaantjes aan het maken dat vraagt veel energie..vanaf week 12 trekt het weer een beetje bij. Het is juist beter om een stapje langzamer te gaan..paar wat energie en pak veel slaap. (ik ben ook bekaf geweest om 10 s'morgens, terwijl ik kantoorwerk doe!) Ik zou het vertellen..en zeker als je wat steun uit die hoek kan verwachten bij tegenslag..steun is altijd fijn