hey, bedankt meiden... Ja mijn follikel gaan weer gemeten worden en ik krijg ook xtra progesteron als dat nodig is voor mijn wat korte lf. Ik dacht ook dat we altijd nog meer kunnen nemen de volgende cyclus en dan zijn we een cyclus kwijt. Een maandje langer wachten gaat dan ook nog wel. (liever niet natuurlijk) @Wieffie, hoop dat jij het niet nodig hebt! Zico is er ook aan, kunnen we zometeen een subgroep maken SMEP clomid....
@Beastie, ik denk dat mijn man ook meer van die school was geweest, maar hij was net te laat bij de afspraak dus... jammer dan ik heb de beslissing gemaakt.
Da's ook weer zo waar...de dosis kan altijd nog verhoogd worden... Ik vind dat je goed je koppie erbij houd...GOED BEZIG JULITA!!! KNUFFFF!! Ging het beter bij de gyn omdat je mannetje erbij was? Was die vent nu wat duidelijker?
Mannetje was dus te laat, hij heeft het gemist. Gyn had meer tijd dus hij was wel wat vriendelijker en duidelijker. Ook lekker geen onderzoek vandaag alleen spreken, ook altijd een opluchting vind ik. Hoop dat ik goed bezig ben...ben nu als een gek aan het kijken of vrouwen ook wel suc6 hebben met 50mg....
ik hab net een ovutest gedaan en al een licht streepje, gister niks, hoop nu dat ei in komende dagen komt want dan wordt cyclus echt wat korter.... Nou ik ga komende dagen flink aan de klus (hoop alleen niet dat ik net als vorige x 2 weken lichte streepjes hou) LIEFS nony
he julita, zou leuk zijn zo'n groepje ook te beginnen, maar zouden we dan niet beter met enkele meer zijn. Ik kom net van de gyn en heb een mooi goed eitje klaarzitten zei hij een groot. Hoe groot zei hij niet maar was heel positief.We nemen ondertussen ook vit E voor vruchtbaarheid te ondersteunen. Ik had ook slijm zitten, was ook heel goed zei hij. Ze hebben dus bloed genomen en vannavond mag ik bellen, dan zeggen ze wanneer ik de pregenylspuit met hebben, dat is iets nieuws erbij wat ik nog niet wist. Is om de eisprong extra te ondersteunen zei hij. Ben blij dat ik een eitje heb, dat is zeker toch een kans dan he
ook ik volg op dit moment met ovu testen, die 2 laatste dagen had ik al een streepje. Ook vraag ik me af of die clomid en pregenyl er geen invloed op de testjes heeft
Zekerweten dat je een kans hebt! Ben blij dat je goed nieuws hebt gehad! Als het goed is heeft de clomid geen invlied op de ovu tests, alleen als je het op dat moment nog aan het nemen bent, maar daarna niet meer. Dat andere ken ik niet...Maar ik hoop dat het werkt. In ieder geval vaak SMEPPEN en dan kan je dat mooie grote ei niet missen, toch?
groot gelijk, ben wel vanaf vanmorgend misselijk, mocht niet direct eten moest nuchter bij gyn zijn. Maar ben ik de wolken met m'n ei. Heb ook barstende hoofdpijn zeg Maar heb voor de eerste nacht terug kunnen uitslapen , zora onze nieuwe hond heeft eindelijk vannacht doorgeslapen
Dag 4 begonnen en 5 dagen ingenomen. Ook had ik last van na dag 3 inname. Dikke tong met aftjes, zeer gevoelige tong dus. Klein beetje steekjes aan de eileiders. Dan nog emotioneler dan anders.Maar we hadden onze hond moeten in laten slapen, dus kan er ok mee te maken hebben gehad. Nu heb ik hoofdpijn en misselijk, de clomid is al teneinde. Al bij al zeer goed meegevallen.
dat geeft mij ook weer hoop zico...ben heel benieuwd of ik ook een mooi dik ei krijg! begrijpelijk dat je emotioneel bent...Je hond inslapen is niet zomaar wat. De enige troost is dat ie nu niet meer lijd.
Goeie morgen! Goh....volgens mij zit de temp van 36.7 in de lucht of zo. Ik heb vandaag ook alweer 36.7! Zo constant is mijn temp al heel lang niet geweest! Krijg van Ff nog steeds stippellijntjes. Mijn temp zou dus nog wel verder moeten stijgen. Maar, ik heb tenminste stippies, da's al beter dan niks! @Julita (en zico): wat fijn dat je clomid krijgt! Zo te horen heeft het bij zico al goed geholpen. Ik hoop dat het bij julita ook zo mooi aanslaat! Ik ga er alweer vandoor. Ik was van plan vanmorgen de keet lekker op te ruimen, maar heb schandalig lang in bed gelegen, dus is het al weer bijna tijd om m'n dochter op te halen. Ga dus nog snel wat doen. Tot later! Liefs Tezzz
He tezzz, die stippels komen alleen omdat je slijmwaarnemingen in principe niet kloppen bij je eisprong denk ik. Als je in plaats van Creamy watery of eggwhite invult zal ie wel dikke strepen terkken denk ik. Mooie temp toch 36.7! Nu gewoon allemaal 9 maanden volhouden die temp
Hey Meiden, Als het goed is gaat mijn ei eraan komen. Dus hoop dat ik nu wel een duidelijke ovutest krijg. Gister niet kunnen klussen helaas, voelde me echt niet lekker.
Hee Snoepies! Hoe is het hier? Ik las een spannend verhaal van Wieffie, ik heb nog niet helemaal de afloop in de smiezen, maar ik duim knetterhard. (ik zag ook pas een halve dag later dat er een streepje op stond...) En verder Miepie: duimerdeduim! Lees vanaf nu wel weer mee als het lukt. Meteen weer hard aan het werk. Was wel even een heel druk 'snoepreisje'... Hadden helaas een hotel buiten het centrum dus weinig (overdag) van het stadje gezien. Fotoklus ging redelijk. Van een persoon goed gelukt. Bij de ander hadden we 10 minuten tijd voor interview.. snel paar foto's gemaakt.... maar echt wonderlijk! Ga, nu aan het werk!
Hallo allemaal, Spannende tijden voor sommige onder ons zie ik! Mijn NOD is later dan in het schema staat, mijn ei is later gekomen Mijn NOD is dus 20 januari! Groetjes Jikke
Jippie! Go4baby is er weer! We hebben je ´lang´moeten missen, maar het klinkt alsof je echt een flitsbezoek hebt gedaan! Mijn toetsenbord doet weer gek...heb weer ergens op gedrukt.... ad jikke± jammer voor je dat je cyclus weer iets langer is deze keer, maar zolang je eitje maar springt komt het vast allemaal helemaal goed! Wat dacht je van een cyclus van 9 maanden deze keer vraagteken aaaaaaaaaarg met welke knop kreeg ik het ook al weer goed =vraagteken